Bütün Kullanıcıların Fotoğrafları Burada

Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
s6303425.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
s6303431.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
farkettimki motor üstünde kasksız resmim yokmuş bitek bunu bulabildim :)
2d1248y.png
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
herkeze selam bende piyanist_ irfan (irfan) tanıştığımıza memnunum saygılar sunarım...:cat:











---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:32 ----------



aklıma bu geliyoı mete denince

ulemmm köfteyle bozdunuz heeee sizde :cherry::queen:

bir konuyuda köfteyle tarif etmeyin be mubarekler :queen: gelin köfte yiyelim diyoz onada yok .....:p bari konuya ellemeyin :cherry:

:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:47 ----------

EN YAKIŞIKLI FOTOLARIMI KOYİYİM. ANCA BU KADAR OLABİLİYORUM:D

adszyy.jpg

adsz2ja.jpg

20723648.jpg

kousenlik.jpg

runemagick185.jpg

kolay gelsin kolay gelsin klavye lazımmı beyler :)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bu fotoda ne kadar desmosedıccı baktığımı farkettim...:pen seksi olduğum karem...:p




bu da ilkokul yıllarım...aklım fikrim haylazlıkta...:queen:

 
Katılım
27 Nis 2010
Mesajlar
537
URL=http://imageshack.us/photo/my-images/233/resim011b.jpg/]
resim011b.jpg
[/URL]

URL=http://imageshack.us/photo/my-images/88/resim013w.jpg/]
resim013w.jpg
[/URL]

Texas,Ybr,Ben(Ybr iyi,Texas kötü,Ben çirkin)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
bu fotoda ne kadar desmosedıccı baktığımı farkettim...:pen seksi olduğum karem...:p




bu da ilkokul yıllarım...aklım fikrim haylazlıkta...:queen:


senle yanyana hayatta resim çekilmem ediyle büdü gibi :cherry::p:cat: valla bakma öle korkuyom heeeee:cherry:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
******************************************
Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.
- Kullanıcı fotografların yer almadığı konudışı mesajlar silinecektir. Lütfen fotograflara yorum yapmayınız. Eklemiş oldugunuz fotografların forum sayfalarında rahat gorunebilmesi icin uygun boyutlarda fotograf eklemesi yapınız. Forum sayflarına nasıl fotograf ekleyeceniz asagidaki linkte acıklanmıstır. Mesajınıza Resim Eklemek

- Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
- Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
- Şikâyetler için... [email protected]
******************************************




Arkadaşlar bu bölümde her kullanıcı isteği doğrultusunda kendi fotoğrafını ekleyecek. Sima olarak da artık birbirimizi tanıma zamanı geldi sanırım. İlk olarak ben başlıyorum :).

Arkadaşlar sizlerden ricam en karizmatik ve kendiğinizi gördüğünüzde mutlu olacağınız fotoğrağfınızı bu topiğe yüklemeniz...Ben kendimce bir arşiv yapmak istiyorum...bir değil birden fazlada olabilir...beni kırmazsanız sevinirim...illa motosikletli olmasın...yani kişisel yüz kadrajının ağırlıkta olduğu...doğalda olabilir...özel bişeyde...bu ilk başlıkta resim koyanların adlarını siyah olarak yazacağımki herkes görsün diye...paylaşmak istemeyen canı sağolsun ama geyikde yapmasın...bak ilk defa geyik yapılmasın diye reca ediyom yani düşünün gerisini...hade fotolar gelsin lütfen...



9. S A Y F A


cezerye...O bir PRENSES...:)





Bilgim dışında ismim, bir yakıştırma ile telaffuz edilmiş. "Acaba buraya fotoğrafımı ekledim mi ben?!" diye bakarken maymun oldum!
 
Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
1
motosiklet olanlardan en soldaki benimki ::evil::
yani kırmızı olan ..
25026419279112703481019.jpg


bu da ben (mideye düşkünüz biraz) :queen:
22657219279134704031019.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst