Bütün Kullanıcıların Fotoğrafları Burada

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
resim gözükmüyo :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
aha buda bendeniz kekoro...

SANY1659.jpg


SANY1681.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
metehan abi leventte nerdesin.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
edi abi Seyrantepedeyim...4.Levent...Levent şekli...daha sosyetik oluyor...:p.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok bende leventte çalışıyorumda hazır ramazanda bitti bi çay ısmarlıyım dedim :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
varooo çaya hayır dimem:p belki işim düşer falan sektörü bilem duruma göre dabi:p...Leventde nirde haber sal tez elden gayrı...

ben uyuyorum 6 da uyanmam lazım...öperim...pmden çakarsın...
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
gelle mete bırak bu erdemi

çatıda çanak antenleri en bol olan yere gel leventte:mrgreen:
çay gani serbesssss...:p

kulelerin arkası....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gelle mete bırak bu erdemi

çatıda çanak antenleri en bol olan yere gel leventte:mrgreen:
çay gani serbesssss...:p

kulelerin arkası....

ee sen dışarı çıkamıyosun :)

olmadı hep beraber sana baskına geliriz :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:03 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:00 PM ----------

65377-albums87-picture774.jpg


ben :)
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
EN YAKIŞIKLI FOTOLARIMI KOYİYİM. ANCA BU KADAR OLABİLİYORUM:D

adszyy.jpg

adsz2ja.jpg

20723648.jpg

kousenlik.jpg

runemagick185.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
251
fatih ormanı'nda yaptığımız mangal dönüşü daytona cafe'de
dsc00288medium800x600.jpg


CBF 150 Türkiye halı saha maçımızdan bi kare
p2075953fd1800x600.jpg


ve izmir'de türkiye kupası finali için gittiğimiz zaman çekilmiş 3 foto
resim110800x600.jpg

sany0012800x600.jpg

grnt0115.jpg
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
asd

thumb_584752677.jpg
[/URL][/IMG]

thumb_248983049.JPG
[/URL][/IMG]
thumb_916808573.jpg
[/URL][/IMG]


bu son resimdeki benim logom. motosikletime uygun bir yerine uygun bir boyutta sticker olarak yapıştırmayı düşünüyorum. sizce nasıl olur?
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
gelle mete bırak bu erdemi

çatıda çanak antenleri en bol olan yere gel leventte:mrgreen:
çay gani serbesssss...:p

kulelerin arkası....

Ula Heyvan:p ben Acun Abinin Porşuyla gezmiş adamım...ha nerden diyeceksin orasını sorma...


Acun Abiyi Beşiktaş muhabiriyken Televole zamanlarında tanıdım...2005 te Levent Caddesi No 28 de çalıştım oranın şoförüydüm...:cat:

aha bak bura...





ee sen dışarı çıkamıyosun :)

olmadı hep beraber sana baskına geliriz :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:03 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:00 PM ----------



ben :)


edi dost korkut sen ben bi gün bu kekoroya baskın yapalımmı abi ne dersin...herifi kapıya çağıralım...sonra hoppaa diye havaya atalım rezil olsun iş ortamında...maganda arkadaşları var diye utansın...:queen:
 
Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
103
ohh buldunuz bedeve şebeği eylenin garibanla...:salut:

ama lütfen fıstık atmayınız...:queen:

aaa ne ayıp olurmu öyle şey canım bizim yaşlı insanlara saygımız sonsuz özellikle bayram günü ver elini öpim amcacım :)

ama lütfen harçlığımı dolgun ver :queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Al sana harclık yavrucum...tikkatli harca varayova şeyler alma...:p arkadaşların isterse sakın verme taamm mı...


Uzaktan akrabamız Talibandaki dayından geldi...:)


 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst