Uzun yol motorsiklet tavsiyesine ihtiyacımm var

Katılım
11 Kas 2009
Mesajlar
10
Arkadaşlar uzunca bir süre şehir içi motorsiklet kullandım.Fakat işim gereği artık uzun yolculuklara çıkmak zorundayım.Bende biraz araştırmadan sonra bana en iyi sizin yardım edebileceğinizi en iyi tavsiyenin ancak yaşamış deneyimli kişilerden alabileceğimi öğrendim.Uzun yollara çıkabilecek- 750-1500 km gibi-aynı zamanda zorlu arazi koşullarına dayanabilecek -yayla ve patika yolları gibi-ve bana yolda pek arıza çıkarmaycak gerek teknik servis gerekse yedek parça konusunda tatminkar bir motorsiklet tavsiye edebilir misiniz.Bu seçim konusunda acemiyim Genellikle şirket araçlarının kullandım.Fakat artık kendi işimi kurdum.Bir nevi pazarlama işi.Biraz uzun oldu kusura bakmayın.Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.:cat:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
aslında uzun olmamış aksıne kısa olmuş şimdi tarz olarak ne beğenırsın yakıt senı ne derece etkıler maddi dudrumun nasıl ayırdığın bütce ekonomık sınıf olsunda ben geze geze gıderım dersen bır depo benzınle 500 km yapan motorlar var yok bana uymaz bastımmı uzayacağım dersen onlar başka yanı bence bıraz acıklayıcı ol yardımcı olabılelim
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Hem uzun yola, hem araziye gelecek birçok model var ama eninde sonunda bir GS alacaginiz için ben en bastan almanizi tavsiye edip, capanordcular, afrika twinciler KTMciler gelmeden uzuyorum.:)
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Suziki V-storm hem yakıt hem performans açısından ferahlatıcı olacaktır senin için:)
 
Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
170
Küçükten büyüğe sıralayalım o zaman.
Bütçene göre incele kararını ver.
Honda XLR125, XL200, Yamaha XT125R, Kawasaki KLR250, Honda NX4 Falcon, Suzuki DRZ400, Kawasaki KLE500, Suzuki DL650, BMW F650/GS, Aprilia Pegaso, Yamaha TT600, XT600, XT660R, XTZ660, XTZ750, Honda XL600/650/700 Transalp, XRV750, Honda XL1000 Varadero, Kawasaki KLV1000, Aprilia Capanord, Suzuki DL1000, BMW 1100/1150/1200GS...
Diye gider...
Karar senin.:wiinkk:
 
Katılım
25 Şub 2008
Mesajlar
98
Orta rahatlıkta az yakıtla sakin sakin giderim dersen Honda Falcon NX4 fazlasıyla işini görür.
Daha konforlu ve süratli bişey düşünürsen Honda Transalp derim.
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Bende GS derim çünkü galatasaraylıyım:p.Şaka bir yana gs gerçekten güzel bir seçim olacaktır.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
V-storm,Afrika-Twin.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Dl 650 çok ideal, ama biraz daha güçlü olsun istersen DL 1000 veya Varedero
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
281
kaç paran var dostum senin ona görede fikir yürütürüz.bmw gs ile nx falcon4 ün fiyatı bir olmaz tabi transalpinde fiyatı bir olmaz bütçen ne
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst