- Katılım
- 6 Ara 2006
- Mesajlar
- 227
Vstrom 650-1000 , yeni transalp , derim ben.
ondan sonra : gs ,varadero, capo
nedeni ise söyle aciklayabilirim. üstte saydigim motorlar hem daha hafif hem daha kullanisli hemde ucuz . üstelik cokda saglam motorlar, kaldiki ayni motorla beraber yaslanacak halimiz yok yada torunumuza birakacak bi durumumuzda yok, sonucda cogu kisi bi motoru alip 100binden fazla kullanmaz cünkü bayar adami artik. Istisnalar olacaktir tabiki. özellikle vstromu siddetle tavsiye ediyorum. mümkünse 1000 olanindan :mrgreen:
ondan sonra : gs ,varadero, capo
nedeni ise söyle aciklayabilirim. üstte saydigim motorlar hem daha hafif hem daha kullanisli hemde ucuz . üstelik cokda saglam motorlar, kaldiki ayni motorla beraber yaslanacak halimiz yok yada torunumuza birakacak bi durumumuzda yok, sonucda cogu kisi bi motoru alip 100binden fazla kullanmaz cünkü bayar adami artik. Istisnalar olacaktir tabiki. özellikle vstromu siddetle tavsiye ediyorum. mümkünse 1000 olanindan :mrgreen: