Jant telleri akordunu yapabilmek için gerçekten işten anlıyor olmak gerek..
Ben bir gezide arka tellerden 6 sını birden kırmış ve yolda kalmıştım..Oradaki yerel bisiklet tamircisi tamir etmişti..
Akord ayarı için bir kere tekerlek sökülüyor ve mil kısmından bir kasnağın üzerine oturtularak döndürülüyor..
Gözle kontrol edilip, sıkılıyordu..
Bilgisayarla vs. yapılıyordur muhtemelen ama benim telleri bu şekilde halletmişti amca..
ÖZet olarak akord ayarı, lastik çıakrtılmadan yapılamıyor/sağlıklı olmuyor diye biliyorum..
ewet bilen birilerinin yapması lazım. tekerleğin yerinden çıkarılıp göbeğinden özel sehpaya takılıp yine yüksük biçiminde pensesi ile göz kararı ayar çekilmesi gerekmektedir. kendi yapana helal olsun.