Motosiklet alacağım yardım… diyenler için..

Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
bizim milletimizde ''armut diş,ağzıma düş''misali döşürükcü (vurdum duymaz)olduğu için.aynı şekilde yazma heveslisi yardım sever insanlarımız olduğu sürece bırak 254.000 rakamını 254 milyar sonuçta çıksa buraya gene aynı sorular sorulucaktır.ben bu kanıdayım.modların yerindede olsam,bu tip açılan konuları direk kitlerim.bu linkide tokat gibi başlık sahibine yapıştırırım...
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
1
Yazı için teşekkürler, bunlar bilen birileri için sıradan ve basit şeylerde olsa benim gibi fikir sahibi olmayıp araştırma yapan birçok bilinçli insan için çok yararlı olmuştur eminim.

Yaklaşık 3-4 yıldır araba kullanıyorum fakat çeşitli sebeplerden dolayı arabamı satmak zorunda kaldım ve bir iki yıl boyunca elimdeki kısıtlı imkanlarla hem ayağımı yerden kesecek hemde keyif alabileceğim bir araç almayı planlıyordum, neden motorsiklet olmasın dedim.

Araştırmaya başladıktan sonra çoğu kulaktan dolma bilgiyi eleyerek tecrübeli insanların anlattıkları yazılara odaklandım fakat bunların içinde en çarpıcı ve gerçekçi olanı buydu sanırım =)

Biraz hayal kırıklığına uğrayıp üzüldüğümü söylemezsem yalan söylemiş olurum fakat gerçekler acıdır =) Bununla ifade etmek istediğim şey, şu ana kadar okuduğum yazıların ortak noktası uzun yol işin içine girince japon veya kanuni önerdikleriydi, hatta çoğu hyosung gv 250 diyordu, bende baktım inceledim ve çok beğendim gerçekten. Fakat hiç düşünmemiştim fiziki yapıma uygun olup olmadığını, gerçekten bu yazı bunu yüzüme vurdu =)

Velasılkelam, teşekkürler =)
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
Abi güzel yazı olmuş=)

Hergünn mt de 2-3 tane başlık görüyorum=)
;
'İkisi arasında kaldım hangisini alayım'
'Fazermi şumu'
'Hyo 250r mı kawa r250 mi=)'

Bunları okuyun sonra motor alın=)
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
siz vakit ayırıp okuduğunuz için, beğenilerinizi belirttiğiniz için ben teşekkür ederim asıl.
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
güzel ve detaylı konu olmuş eline sağlık:rendeer: bende ilk motorumu alıcam ve aklımdan türlü tarzda motorlar geçiyo(racing hariç) şimdi kafama yatan chopper tarzı motorlar.
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
350
Ellerine sağlık hocam çarpıcı ve etkileyici örneklemelerin çok güzel...
 
Katılım
9 Kas 2009
Mesajlar
33
bir kere en başta motosikleti ne için istediğinizi dürüstçe kendinize itiraf edin :p.. Kızlar mı? inanın araba çok ama çok daha işlevsel.. Tabi ortalama yeteneklerdeki bir erkek için.:bounce: Eğer ilk görüşte daha etkileyici görünme ihtiyacı içindeyseniz doğaldır motosiklete ihtiyacınız olabilir. Taki siz konuşmaya başlayıncaya kadar motosiklet günü kurtarır.. Ama dediğim gibi siz konuşmaya başladığınız ana kadar kurtarır..:farao:

gencay abim açıkcası dediğini yaptım ve kendime sordum :cherry: bu makineyi ben neden istiyorum? alıntı yaptığım yere bakınca cevabm ortaya çıkar zaten :mrgreen:

kusura bakma her yerini anladm da işte bu noktasından bazı yerlerini anlayamadım abi. mesela araba neden daha etkilidir/işlevseldir? neden orta yetenekteki erkekler? ve neden konuşmaya başladığın ana kadar? bunlara biraz açıklık getirisen sevinirim abim :wiinkk: :rendeer:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
42
Yazı için ellerinize sağlık,
Yazdıklarınıza bakılırsa bayağı bi tecrübelisiniz bu güne kadar hangi motorları kullandınız??
 
Katılım
13 Kas 2009
Mesajlar
3
slm geçler ben 55 yaşındayım 20 yıl motor kullandım 50 cc den 600 ccye kadar nedense gençler hep yüksek cc motor peşındeler ılk motor alacak lara tavsıyem 50 110 ccdır motodan anlamak için önce küçük motor çünkü sızın için o bir kobaydır o sızı adeta eğıtır zira tamırcıyeçalışırsn 20 yıl boyunc tamıcıye gitmedım o küçük mopetlerın sayesınde 15 yıldır arabam var emeklı oldum kendıme 80 lı yılların mopetı çok aradım gümrükten çıkma buldum 600 cc lık mtor kullanan kişi olarak ınanın mopetın yerı başka forum başında yan arkadaşımız çok güzel açıklamış motoru ne için istıyorsun hava yapmakmı uzun yolmu gezmek amaçlımı yıne ilk motor alıcısı isen 50 110 cc arası ve mutlaka otomatık tavsı ederım
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gencay abim açıkcası dediğini yaptım ve kendime sordum :cherry: bu makineyi ben neden istiyorum? alıntı yaptığım yere bakınca cevabm ortaya çıkar zaten :mrgreen:

kusura bakma her yerini anladm da işte bu noktasından bazı yerlerini anlayamadım abi. mesela araba neden daha etkilidir/işlevseldir? neden orta yetenekteki erkekler? ve neden konuşmaya başladığın ana kadar? bunlara biraz açıklık getirisen sevinirim abim :wiinkk: :rendeer:

:) valla geç oldu ama kusura bakma.. bir müddettir burada yoktum..

bunları açıklamama gerçekten gerek duyduğunu sanmıyorum :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:01 ----------

Yazı için ellerinize sağlık,
Yazdıklarınıza bakılırsa bayağı bi tecrübelisiniz bu güne kadar hangi motorları kullandınız??

tecrübeli denemem arkadaşım. motosiklet üstünde 10 bini anca devirmişimdir. lakin hayatın insanın bohçasına bıraktığı şeyler var. ve genelde çabuk öğrenen bir tip olmuşumdur.

unutmadan. java mz ybr xlr125 250lik bi iki cruiser ve bir iki scooter dışında tecrübem yok. yani yüksek cc tecrübem hiç yok. ben de o zaman cog vb arkadaşların bilgilerinden yararlanıyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
612
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok yararlı bir konu olmuş. Emeğine sağlık.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
arkadaşım bu yazının altına imzamı atarım
büyüksün hocam ama tek bişi unutmuşsun birde motorcu arkadaşlardan rica edersek yeni motorcu olacak arkadaşları direk güçlü makineyle başlarsın diye gaza getirmezlerse on numara olur
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Yazıyı Bugün itibarı ile ilk kez Gördüm. Gerçekten Çok yararlı bir Yazı Elinize Saglık Gencay Abi =)) Bu tür yazıların Devamını diliyorum. iyi sürüşler. Allah kimseye Kaza Bela Vermesin.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşım bu yazının altına imzamı atarım
büyüksün hocam ama tek bişi unutmuşsun birde motorcu arkadaşlardan rica edersek yeni motorcu olacak arkadaşları direk güçlü makineyle başlarsın diye gaza getirmezlerse on numara olur

cc ile ilgili bikaç öneri var. diğer kullanıcıların da gaza getirme sevdasını pek görmedim, en azından benim şimdiye kadar tanıdıklarım gerçekten neşeli, ayağı yere basar tiplerdi.

ama dediğim gibi, mutlaka eksikliklerim olacaktır; sizlerin ilaveleri ile ancak daha da güzelleşir.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:02 ----------

Yazıyı Bugün itibarı ile ilk kez Gördüm. Gerçekten Çok yararlı bir Yazı Elinize Saglık Gencay Abi =)) Bu tür yazıların Devamını diliyorum. iyi sürüşler. Allah kimseye Kaza Bela Vermesin.

Amin. Ben teşekkür ederim. Sonuçta eksklikleri olacaktır, deneyimli arkadaşlar daha işlevsel hale getirebilir bu başlığı
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
7
Üstadım selamlar;
yeni,motosiklete başlayanlar için olan yazınızı okudum.Gerçekten çok faydalı bilgiler içeriyor.Ben de uzun süredir çeşitli forumlarda takip ettim ve vermiş olduğunuz bilgiler ışığında Derbi Terra 125 almaya karar verdim.Sizce nasıldır?Saygılar..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst