Ceza Yedik İyimi (:

Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
23
OGS -KGS den bedava gecenler eger dini inanciniz varsa bence bi bilene bunun haram olup olmadigini sorun.....
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
395
bizde burada ısrarla neden motorculara öcü gözüyle bakıyorlar bunu bulmaya çalışıyoruz.bu ön yargıyı silmeye çalışıyoruz.üzülerek söylüyorum ki malesef boşa kürek sallıyoruz.
 
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
123
bizde burada ısrarla neden motorculara öcü gözüyle bakıyorlar bunu bulmaya çalışıyoruz.bu ön yargıyı silmeye çalışıyoruz.üzülerek söylüyorum ki malesef boşa kürek sallıyoruz.

:cat::cat::cat::cat:

Her çuvaldan kötüler çıkar ama insanlar hepsine aynı gözle bakar...Malesef ki arkadaşımız bunu bir eğlence görmüş bana hiç inandırıcı da gelmedi iyi bir polise denk gelseydin bak gör ozaman polisi gereksiz meşgul etmek polisten kaçmak kaçak geçiş başkalarının canını tehlikeye atman. He bir de galiba artçın var kız arkadaşım dedine göre. Kendi canını tehlikeye atıyorsun arkdaşını düşün bari Polis den kaçıpda ölen insanları hiç duymadın mı yazık yahu. Memleketim nerelere gidiyor....:farao::farao::farao:
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Okulda sana bunumu ogretiyorlar? Madem kopruye para odemek istemiyorsun o zaman kopruyu kullanma. Sana o cezayi kesen polisi git ayaklarindan op bence. Kasitli suc var ortada.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
ya şu siteye şöyle konular açıp illa fırça yemek mi istiyorsunuz anlamıyorum!
Yaptığının yanlış olduğunu bilmiyor değil biliyorsun..
Kaçarken bir arabaya çarpabilirsin.
Bir yaya'ya çarpabilirsin.
Kız arkadaşına zarar verebilirsin.
Veya Polisin arkandan ateş açması hoşunamı gider?

Anlamıyorum gerçekten anlamıyorum..
Şu açılan başlıklarada uyuz oluyorum adeta:silent:
-Polisten kaçtım plakama ceza gelir mi?
-Ehliyetsiz motosiklet kullanıyorum alıcam ama yakalınırsam motorumu bağlarlar mı?
-Hava sıcak kask takamıyorum.

Kardeşim böyle konular açıcaksa hiç açma..Hem Sitedekilerin siniri bozuluyor..Hemde ister istemez Fırça yiyosun..:pr:

Konuyu açan arkadaş tepkim sadece sana karşı değil..Sadece sana denk geldi.
Ders aldıysan geçmiş olsun..Almadıysan ilk değil bu bigün taziye ve tebrikte başka biri tarafından konu olmassın inş diyorum:cat:
 
Katılım
29 Mar 2009
Mesajlar
339
neyse yav olan olmus abime :p ders almıstır o almısTIR!!:mrgreen: Gitmeyelim üstüne daha fazla sende dikkat et bundan sonra..
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Moderator arkadaslarin baslik acilmadan once inceleme kismini bir kez daha gozden gecirmelerini israrla istiyorum , MT uyelerine yarar saglamiyacak basliklarin acilmamasi taraftariyim.Forum amaci ; dogrulari paylasmak ise bu tip baslik acmak isteyenleri database'den temizlemek gerekir . Ben buna benzer basliklar okudugum zaman motosiklete binmek istemiyorum yeminle.

Yaptigi zirvaliklari marifetmis gibi bizlerle paylasan insanlarla ayni platformda olusum bile uzuyor beni.

Moderator arkadaslardan ricam , basligin kitlenmesi ve silinmesi yonunde , zira burada yazan her yazinin delil niteligi tasidigini bir kez daha animsatmak isterim.

Yada ; oo sen yakalanmissin ben bi kactim gorecekdin saga yattim sola yattim dip gaz gittim onlarda suratliydi fakat yetisemediler bana ? Ceza dan da kurtuldum yarinda kacicam hep kacicam kecileri bile kaciricam.

Duruma boyle yaklasicam yoksa..

Selamlar
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
166
jONTurg Arkadaşın dediği gibi bu tür yazılar ve yaklaşımlar yayınlan mamalı bu sitede, bunu okuyup uygulamaya kalkan genç arkadaşlarımız olabilir, böyle yapılan bi olayı buraya yazma cesaretini gösteren arkadaşa söylenecek hiç bişe yok zaten inşallah yazılanları okur biraz ders çıkartır kendine.
 
Katılım
31 Eki 2006
Mesajlar
602
Adamlara dua et bence kadıköye kadar motor kovalayacağım barikat kuracağım 2 ekip arabası ile daha , adamın burnundan getirirdim yaptıklarını onların yerinde olsam..
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Öğrenci olmak yolsuzluk yapmaya bir bahane değildir. Birde arkanda artçı var onunda hayatını tehlikeye atmışsın yazık ..

polise cidden kızdım ayıp etmiş..

45 tl ceza bi şaka gibi motorun bağlanmalı sen mahkemeye sevkedilmeli ve mahkemeye kadar gözaltında tutulmalıydın ayrıca ciddi anlamda bir ceza yemeliydin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:11 ----------

Ayrıca bu tip başlıklar kilitlenmemeli bence .. bu adam yaptığını onaylayacaz ya yapma be keşke yemeseydin diyeceğimizi zannediyo .. bak paparayı yemiş herkesden belki akıllanır
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
OGS -KGS den bedava gecenler eger dini inanciniz varsa bence bi bilene bunun haram olup olmadigini sorun.....

dini açıdan bakarsak haram değil çünkü alınan paranın hiçbir mantığı yok ve yasal değil.
köprü parası ilk olarak köprü maliyetini çıkarmak için alınmaya başlamıştır, yani maliyet tamamlanınca alınmayacaktı ama darphane gibi para basıldığı görülünce devam edildi.
ha madem köprüyü kullanıyoruz ödemek zorundayız diyosanızda galata köprüsü, haliç köprüsü, viyadükler vs onlarıda kullanıyoruz. onlaradamı ödememiz lazım yani
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugun OGSden 1.kopruden taksım donusu plakayı kapayıp kacıyordum ve bunun ıcın otoban devrıyesı koymuslar 2009 model bır corolla dırek pesıme dustu camlıcanın ordan berı kadıkoye kadar kactım. sonra kadıkoyun gırısınde 2 devrıye aracı yola barıkatımsı bırsey yapmıslar orda kaldım ve motoru aslında calıntı sanmıslar. bır hırsızlık vakası varmıs motorlu tarıflere uyuyormusum ondan oldu. ama amerıkan fılmlerındekı gıbıydım. sonunda yalvar yakar kurtuldum ama motoru baglıyorlardı kız arkadasımı taksıyle gonderdıler ve benı polıs otosuna aldılar son anda ogrencı oldugum ıcın kurtuldum cıdden kgs alcak zamanım olmadıgı ıcın boyle bırsey yaptım. 61 tl ceza kesıldı 45 tl oluyormus 1 haftada odersem :(

1.Soyle bırsey var ben motorda ayda 1 karsıya gecıyorum aslında hıc gecmıyorum.
2.zamanım yoktu bırden cıktı o karsıdakı pera muzesıne gıtmem sergıye.
3.arabanın ogssı sokulmuyor.
4.kgs ıstedım kımse vermedı orda.
5.polıslerede soyledım bu ulkede dagdan ınenı var polıse tas atanı var motor calanı var bana burda gostercegınız tepkılerı bıraz teror orgutlerıne veya hırsızlara gostermelısınız bence.
6.emın olun kımsenın can ve mal guvenlıgıne zarar gelmedı polıslerın abartmasıydı.
7.polısede dedım bmw gs calıntı ve plakalı halde 10bın km gezmıs ıstanbulda yakalanmadan. bu forumda bır arkadasındı onlar yakalanmıyor hayatımda 1 kere gectım dıye bukadar tepkı ve kovalamacanın nıye oldugunu anlamadım.
8.Kopruler kendı yapım ucretlerını cıkartana kadar ucretlı olcak denıldı ama kendı malıyetlerını 103128931293 katladı ama hala ucret alınıyor belkıde buna tepkılıyımdır. bıde bu yonden bakalım arkadaslar. yaptıgım dogru degıl savunmuyorum kımseyede onermem 1 kere yaptım basıma geldı. ama ınternetde bakın ferrarıler plakalarını kapayıp kacıyor ordan.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:41 ----------

Öğrenci olmak yolsuzluk yapmaya bir bahane değildir. Birde arkanda artçı var onunda hayatını tehlikeye atmışsın yazık ..

polise cidden kızdım ayıp etmiş..

45 tl ceza bi şaka gibi motorun bağlanmalı sen mahkemeye sevkedilmeli ve mahkemeye kadar gözaltında tutulmalıydın ayrıca ciddi anlamda bir ceza yemeliydin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:11 ----------

Ayrıca bu tip başlıklar kilitlenmemeli bence .. bu adam yaptığını onaylayacaz ya yapma be keşke yemeseydin diyeceğimizi zannediyo .. bak paparayı yemiş herkesden belki akıllanır

Dogru dıyorsunuz ıns sıze bu dıledıgınız uygulamayı yaparlar :bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:46 ----------

çok ucuz atlatmıssın nasıl polis onlar hayret salmışlar.
Adam bıcaklayan ve motor calanları sabah alıp aksam bırakıyorlar bı zahmet bıraksınlar benıde ;)
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Yapmayın Arkadaşlar kullandığımız motosiklet en kötüsü 1500 Tl 2,25 kuruş için kimseye yalvarmaya saatlerce dil dökmeye ve kimseye karşı ezilip bükülmeye deymez.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya şu siteye şöyle konular açıp illa fırça yemek mi istiyorsunuz anlamıyorum!
Yaptığının yanlış olduğunu bilmiyor değil biliyorsun..
Kaçarken bir arabaya çarpabilirsin.
Bir yaya'ya çarpabilirsin.
Kız arkadaşına zarar verebilirsin.
Veya Polisin arkandan ateş açması hoşunamı gider?

Anlamıyorum gerçekten anlamıyorum..
Şu açılan başlıklarada uyuz oluyorum adeta:silent:
-Polisten kaçtım plakama ceza gelir mi?
-Ehliyetsiz motosiklet kullanıyorum alıcam ama yakalınırsam motorumu bağlarlar mı?
-Hava sıcak kask takamıyorum.

Kardeşim böyle konular açıcaksa hiç açma..Hem Sitedekilerin siniri bozuluyor..Hemde ister istemez Fırça yiyosun..:pr:

Konuyu açan arkadaş tepkim sadece sana karşı değil..Sadece sana denk geldi.
Ders aldıysan geçmiş olsun..Almadıysan ilk değil bu bigün taziye ve tebrikte başka biri tarafından konu olmassın inş diyorum:cat:

sen raadol kask lz6 gayet daha otoparka ınerken takıyorum ehlıyetımde ruhsatımda var. ole sorularım yok sadece paylasmak ıstemıstım. yayaya kapalı bogazkoprusu yolu o konudan sorun yok. ona bakarsan her an carpabılırsın arabaya motorunu ve turkıyede her an herseyden olebılırsın degılmı ama.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:49 ----------

OGS -KGS den bedava gecenler eger dini inanciniz varsa bence bi bilene bunun haram olup olmadigini sorun.....
dine bare bunu alet etmeyın be. ne geldıyse basımıza bu dın somurusunden geldı. devlet senden vergı alırken dını soruyormu yada ac kalınca bı corba verıyormu ozaman dıne bunları karıstırmayın.
 
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
676
Benimde bildiğim kadarıyla çoğu motosiklet plakasını ya kapatıyor yada başka türlü halledip KGS veya OGS kullanmıyor haa tartışılması gereken bu köprü ücret politikası bence.Ama benzin alırken ÖTV KDV ZTV .OKTV derken dünyanın en o pahalı benzinini kullanmaya benziyor.Protesto edilmeli.Polisten kaçmak bana görede tehlikeli bir eylem umarım tekrarlamassın seni başka suçtan ötürü kaçıyor diye indirebilirler.Polislerimize çok çamur atılıyor ama polislikte kolay meslek değil işini hakkıyla yapan bir dünya insan var yeri geliyor şehitte oluyorlar görev icabı arada kaynayanları saymıyorum aynı motosikletteki apaçiler bütün motosikletlileri kirlettiği gibi.Ben şimdiye kadar karşıya geçmedim ehliyeti aınca inşallah geçeceğim ama KGS kullanırım büyük ihtimal ayda yılda birtde olsa cepte dursun riske girmeye gerek yok.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst