- Katılım
- 10 Nis 2008
- Mesajlar
- 2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ulem saat 13:13 den beri kimse girmedimi koca istanbul mt ye ayıp yav,herkesinmi boş vakti yok,neysem herkese iyi geceler,
Günaydın İstanbul Hayırlı Günler :rendeer:
Herhalde bizlerin muhabbetinden hoşlanmıyorlarale:
günaydın millet..
Günaydın Badi iştesin galiba daha:rendeer:
evet canım daha buradayım..malaseffff...
Nasıl geçti günün Uğur abi.![]()
günaydın istanbul,herkese hayırlı işler,uğurum allah bol müşteri ve hayırlı kazançlar versin,
kış kendini yavaş yavaş göstermeye başladı artık,trafikte 4 kere dikkatli olmamız lazım,