[İstanbul - MT]

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ulem saat 13:13 den beri kimse girmedimi koca istanbul mt ye ayıp yav,herkesinmi boş vakti yok,neysem herkese iyi geceler,
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Günaydın İstanbul Hayırlı Günler :rendeer:
Herhalde bizlerin muhabbetinden hoşlanmıyorlar :pale:
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Hayırlı Akaşamlar Arkadaşlar :)
Hadi bir konu açayım :cherry:
Gününüz nasıl geçti bi deyin bakalım :bounce:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
günaydın istanbul,herkese hayırlı işler,uğurum allah bol müşteri ve hayırlı kazançlar versin,

kış kendini yavaş yavaş göstermeye başladı artık,trafikte 4 kere dikkatli olmamız lazım,
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
günaydın istanbul,herkese hayırlı işler,uğurum allah bol müşteri ve hayırlı kazançlar versin,

kış kendini yavaş yavaş göstermeye başladı artık,trafikte 4 kere dikkatli olmamız lazım,

Amin Cümlemize hayırlı İşler olsun :)
Kış Konusunda haklısın Valla bayağı bayağı soğudu hava :)
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Günaydın İstanbul Günaydın Tüm Türkiye :rendeer:
Ahanda İstanbula yaz geldi :p
Poyraz Karayel estimi kış Lodos estimi yaz varmı başka böyle hiperaktif bir şehir :cyclopsan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst