[Tekirdağ - MT]

Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
özerim motorun hayırlı olsun, güle güle yak lastiklerini :p
yalnız abilerim turu ilk önce ben istemiştim sıraya geçin :p
özer gezilere zaten az buçuk ucundan katılıyodu artık hiç katılmaz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:19 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/etk...150-lerle-alternatif-igneada.html#post1844199
yorum yapmayanı varya özerin zx9 r 'ı ile gecenin 2 sinde uyandırırım haberiniz olsun :queen:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
özerim motorun hayırlı olsun, güle güle yak lastiklerini :p
yalnız abilerim turu ilk önce ben istemiştim sıraya geçin :p
özer gezilere zaten az buçuk ucundan katılıyodu artık hiç katılmaz.

kanka benzinin litresi kaç para senin haberin var mı ? :p

Dükkanın önünde Dursun yeter :cherry:
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
74
özer hayırlısı olsun. allah kazasız belasız kullanmak nasıb etsın.kaç model kaça aldın. onu aldın artık benzın fıyatını dusunmeyecen. bılıyosun ben rahmetlıyle 2500km lık ege gezısınde de 500tl benzın yakmıstım .sımdı benzınde pahalı senın aldın karburatorlu benım rahmetlıden fazla yakar onu soyleyem 100km 8 lıtre garanti yanı 270 bınlıra yakar
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
arkadaşlar günaydın herkese dün saat 15 itibari ile Kawasaki Zx-9r Sahibi oldum, Allah olmayanlarada nasip etsin. Çok Mutluyum Herkese Selamlar. Çil Çil Yanan bi Mavi Boncuk :)) Herkese SElamlar.:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:27 ----------

12640_166678264911_653179911_2931692_1910869_n.jpg


Heh Bi tane Daha :))

12640_166678469911_653179911_2931693_327330_n.jpg

nörüyoo baooo...:silent: kanka nettin...:rendeer: hayırlı olsun...şoklardayım yeminle...
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Kardeşim motorun hayırlı olsun. Çok sevindim gerçekten. Allah (c.c.) kazasız belasız kullanmayı nasip etsin inş. :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Allah(c.c) kardeşime 900 cc nasip etti...:p

makina hakkında bilmeyenler olabilir...


Kawasaki ZX-9R

Hacim 899cc
Silindir Silindir başana 4 sübap
Sıkıştırma oranı 11.8:1
Maximum güç 143 bhp (110.3kW) / 11000rpm
Maximum tork 11 kg/m (101.3Nm) / 9200rpm
Ateşleme sistemi Elektrikli
Yağlama Wet Sump
Vites Sıvı soğutmalı 6 vitesli şanziman,zincir aktarım
Lastik mesafesi 1415 mm
Gidon açısı 24 derece
Ön süspansiyonlar Tele çatal , 120 mm salınım mesafesi
Arka süspansiyonlar merkezi kollu alüminyum salınım kolu 120 mm
Ön lastikler 120/70 ZR 17
Arka lastikler 190/50 ZR 17
Ön frenler 310 mm çaplı disk fren 4 pistonlu
Arka frenler 220 mm çaplı disk fren çift pistonlu
Yakıt deposu hacmi 19 lt.
Dolu tankı ile ağırlık 216 kg.
Kuru ağırlık 201 kg
Azami yükleme 174 kg
Azami hızı 271 km/s
Akselerasyon 0,100 km/s 3.4 sn
Esneklik 50/100 km/s 4.visteste 3.9 sn
Takametre sapması 100/95 km/s azami hızda (271/291 km/s)
Yakıt tüketimi 4,6/10/7,0 lt /100 km (min/max/ortalama)
Menzil 190/413/271 km (min/max/ortalama)


R1 le kıyaslaması...


KAWASAKİ ZX-9R YAMAHA YZF-R1 ATEŞ TOPLARI

Kawasaki ve Yamaha'nın "süper sporcu" temasına farklı yaklaştığı ik bakışta anlaşılıyor. YZF-R1 start almaya bir vahşi hayvan gibi bekliyor, kompakt veçok güçlü.ZX-9R ise daha geniş daha büyük bir giydirmeye ve daha kalın bir yolcu selesine sahip.

Yamaha'nın felsefesi " no compromise - uzlaşmaya hayır ". R1 yarış pistlerinden direkt gelen bir motor olmalı. Tabii ki cadde kullanıcılarının tercih ettiği konfor noktaları da eklenerek. Kawasaki'nin erdemleri ise daha farklı yarış pistinde iyi cadde mükemmel.

Jaopn motosiklet dünyası ikisinde de görülebiliyor. 4 galvanik silindir öne doğru eğimli ve önde 40'lık eşit basınçlı karbüratörler. zincir ise sağ tarafta yer alıyor. Ortak yönlerinin hepsi bu kadar. Yamaha , 5 sübaplı ve esnekliği arttıran EXUP sistemine de sahip. Motor/şanzıman bloğunun kısalması ile daha uzun salınım kolları için yer tasarrufu sağlamış. Sonucu ise sert akselerasyonlarda daha iyi bir traksiyon. Her iki motor da atık gaz arıtımı için ikincil havalandırma sistemine sahip Kavasakide ayrıca katalizatörde bulunuyor. Her iki 4 silindirli de çok güçlü Yamaha 899 cc ye karşı 998 cclik hacim avantajını performans ve hissedilen tork olarak geri veriyor. Gücünün orta devirlerden yukarı doğru arttırarak hissettiriyor. Kawa motoru da kesinlikle zayıf değil ama güçlü Yamaha ile direkt karşılaştırıldığında onun arkasında kalıyor.

Asıl sorulması gereken soru bu gücün yola ne kadar aktarıldığı. 8000 devire ulaşılması ile zaten caddede aşırı hız değerlerine ulaşıp polise yakalanma riski artıyor.Bu yuüzden hangisinin kaç HP güç verdiği kağıt üzerinde kalıyor çünkü yolda güç fazlası ile hissediliyor.

Tork durumu ise daha farklı. Esneklik hiçbir zaman yeterli değildir sürücünün konsantrasyonunun vites kutusundan yola aktarmasını kolaylaştırır. Bu da güvenliğe olumlu etki eder

Ölçülen sürüş değerleride göz alıcı 0-100 km/s akselerasyonu Kawa 3.2 Yamah 3.0 sn de yapıyor. bu performans için debriyaj ile hızlı bir çalışma gerekiyor. İlk viteste tüm motor gücünü arka tekere verme denemesi patinajla son buluyor. azami hızlrda birbirine çok yakın 271 ve 274 km/s ile Yamaha az bir farkla öne fırlıyor. Hayabusa ve ZX-12R in döneminde bile fena değil bu hızları bir kere deneyenler otoyolun ne şekilde göründüğünü öğrenecek.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
özer hayırlısı olsun. allah kazasız belasız kullanmak nasıb etsın.kaç model kaça aldın. onu aldın artık benzın fıyatını dusunmeyecen. bılıyosun ben rahmetlıyle 2500km lık ege gezısınde de 500tl benzın yakmıstım .sımdı benzınde pahalı senın aldın karburatorlu benım rahmetlıden fazla yakar onu soyleyem 100km 8 lıtre garanti yanı 270 bınlıra yakar

Aga Çok Sagol Tesekkür Ederim iyi Dileklerin için:cat: Yakıt Konusunda Gelince GÖze alıp aldım zaten.Henüz Denemedim ama,İyi bir Gaz yiyişi Ve Anında Patiye gelesi var:) PArasıda bana kalsın ya, uygun aldım Vallahi.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:37 ----------

özer abi yeni motorun hayırlı olsun.

Sagol Barışım Çok Tesekkür ederim. Arayı FAzla Uzatmadan XT'yi Satıp Sanada Alalım Hemen Bitane :p:p:p :cherry::cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:38 ----------

Kardeşim motorun hayırlı olsun. Çok sevindim gerçekten. Allah (c.c.) kazasız belasız kullanmayı nasip etsin inş. :)

Agacım Çok Sağol ya. Yaptık bi Cahillik işte :p Allah Herkese Kazasız Belasız Kullanmak nasip Etsin:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:39 ----------

Allah(c.c) kardeşime 900 cc nasip etti...:p

makina hakkında bilmeyenler olabilir...


Kawasaki ZX-9R

Hacim 899cc
Silindir Silindir başana 4 sübap
Sıkıştırma oranı 11.8:1
Maximum güç 143 bhp (110.3kW) / 11000rpm
Maximum tork 11 kg/m (101.3Nm) / 9200rpm
Ateşleme sistemi Elektrikli
Yağlama Wet Sump
Vites Sıvı soğutmalı 6 vitesli şanziman,zincir aktarım
Lastik mesafesi 1415 mm
Gidon açısı 24 derece
Ön süspansiyonlar Tele çatal , 120 mm salınım mesafesi
Arka süspansiyonlar merkezi kollu alüminyum salınım kolu 120 mm
Ön lastikler 120/70 ZR 17
Arka lastikler 190/50 ZR 17
Ön frenler 310 mm çaplı disk fren 4 pistonlu
Arka frenler 220 mm çaplı disk fren çift pistonlu
Yakıt deposu hacmi 19 lt.
Dolu tankı ile ağırlık 216 kg.
Kuru ağırlık 201 kg
Azami yükleme 174 kg
Azami hızı 271 km/s
Akselerasyon 0,100 km/s 3.4 sn
Esneklik 50/100 km/s 4.visteste 3.9 sn
Takametre sapması 100/95 km/s azami hızda (271/291 km/s)
Yakıt tüketimi 4,6/10/7,0 lt /100 km (min/max/ortalama)
Menzil 190/413/271 km (min/max/ortalama)


R1 le kıyaslaması...


KAWASAKİ ZX-9R YAMAHA YZF-R1 ATEŞ TOPLARI

Kawasaki ve Yamaha'nın "süper sporcu" temasına farklı yaklaştığı ik bakışta anlaşılıyor. YZF-R1 start almaya bir vahşi hayvan gibi bekliyor, kompakt veçok güçlü.ZX-9R ise daha geniş daha büyük bir giydirmeye ve daha kalın bir yolcu selesine sahip.

Yamaha'nın felsefesi " no compromise - uzlaşmaya hayır ". R1 yarış pistlerinden direkt gelen bir motor olmalı. Tabii ki cadde kullanıcılarının tercih ettiği konfor noktaları da eklenerek. Kawasaki'nin erdemleri ise daha farklı yarış pistinde iyi cadde mükemmel.

Jaopn motosiklet dünyası ikisinde de görülebiliyor. 4 galvanik silindir öne doğru eğimli ve önde 40'lık eşit basınçlı karbüratörler. zincir ise sağ tarafta yer alıyor. Ortak yönlerinin hepsi bu kadar. Yamaha , 5 sübaplı ve esnekliği arttıran EXUP sistemine de sahip. Motor/şanzıman bloğunun kısalması ile daha uzun salınım kolları için yer tasarrufu sağlamış. Sonucu ise sert akselerasyonlarda daha iyi bir traksiyon. Her iki motor da atık gaz arıtımı için ikincil havalandırma sistemine sahip Kavasakide ayrıca katalizatörde bulunuyor. Her iki 4 silindirli de çok güçlü Yamaha 899 cc ye karşı 998 cclik hacim avantajını performans ve hissedilen tork olarak geri veriyor. Gücünün orta devirlerden yukarı doğru arttırarak hissettiriyor. Kawa motoru da kesinlikle zayıf değil ama güçlü Yamaha ile direkt karşılaştırıldığında onun arkasında kalıyor.

Asıl sorulması gereken soru bu gücün yola ne kadar aktarıldığı. 8000 devire ulaşılması ile zaten caddede aşırı hız değerlerine ulaşıp polise yakalanma riski artıyor.Bu yuüzden hangisinin kaç HP güç verdiği kağıt üzerinde kalıyor çünkü yolda güç fazlası ile hissediliyor.

Tork durumu ise daha farklı. Esneklik hiçbir zaman yeterli değildir sürücünün konsantrasyonunun vites kutusundan yola aktarmasını kolaylaştırır. Bu da güvenliğe olumlu etki eder

Ölçülen sürüş değerleride göz alıcı 0-100 km/s akselerasyonu Kawa 3.2 Yamah 3.0 sn de yapıyor. bu performans için debriyaj ile hızlı bir çalışma gerekiyor. İlk viteste tüm motor gücünü arka tekere verme denemesi patinajla son buluyor. azami hızlrda birbirine çok yakın 271 ve 274 km/s ile Yamaha az bir farkla öne fırlıyor. Hayabusa ve ZX-12R in döneminde bile fena değil bu hızları bir kere deneyenler otoyolun ne şekilde göründüğünü öğrenecek.

Başkan Hem iyi dileklerin için hemde bu bilgi için teşekkürler.Cuk Diye Oturdu valla. Ben bile bu kadar araştıramamıştım motoru almadan önce. Hersey bir anda Şekillendi Gittik GÖrdük , ustam Al dedi Kaçırma Dedi Aldık:cat:
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
kardeşim benim yeni motorun hayırlı uğurlu olsun
allah kaza bela vermesin iki tekerin her daim yola düz bassın
artık yazın gazlarız beraber :)
desene yazın edirnede okulun önüne 4 tane racing dizicez :)
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
tekrar hayırlı olsun özer kardeşim ben tur istemicem tur isteyen kıysın paracıklarına alsın bitane:) MOTORCU:cc si büyük olan değil gönlü geniş olandır
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
314
ÖZER KARDEŞİME YAKIŞIR :cat:GÜLE GÜLE KAZASIZ BELASIZ KULLANMAN DİLEĞİYLE HAYIRLISI OLSUN.....(HEMN KAN AKIT KANKA UFAKTA OLSA Bİ KURBAN KES)....
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
1,331
Hayırlısı olsun Özer abim:rendeer:

ALLAH kazaa bela göstermesin:rendeer:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Çok tesekkürler Abiler/ARkadaşLar. Durun Bakalım daha Kapatmadık MAkineyi, cuma günü HAva Güzel Olacakmış o Zaman Çıkartırız Yollara :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Özercim ustana helal olsun seni yönlendirmese belkide bu hayatının fırsatını kaçırırdın...motoru tanımıyorum ama en azından senin o motorl auyum içinde olacağını yakışacağını bişliyorum...dikkatli kullanırsa Trakyada barnakla gösterilen bir ssci olursun...yani herkes kafayı bir çevirir bakar en azındna...şu andan itibaren motorun ve senin namın geçtiğin her yerde yürümeye başlayacak...mavi zx9lu çocuk olacan artık seni bilmeyenler bile merak edecek...:cat:

İlhanda tırmalasın cbf 150 siyle...:queen:
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
İlhanda tırmalasın cbf 150 siyle...:queen:[/QUOTE]

ben motor bulurum metehan bey arkadaşlarım sağolsun - alırım anahtarını özer.
cbf in tırlatacak bi hali yok ben bununla araziye zaten istediğim gibi giriyom ister gezilerde ister balığa giderken :cat: büyütürsemde satmam zaten kulanmaya devam ederim.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ben motor bulurum metehan bey arkadaşlarım sağolsun - alırım anahtarını özer.
cbf in tırlatacak bi hali yok ben bununla araziye zaten istediğim gibi giriyom ister gezilerde ister balığa giderken :cat: büyütürsemde satmam zaten kulanmaya devam ederim.


ooo bey ne zaman oldum len...:p Özer banada verir ama ne gerek var perte çıksın makine...zaten akıllı büyük cc motorcusunun mutlak bir düşük cc motörü olur...:cat: maddiyat elveriyorsa tabi...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst