25 Ekim 2009-İzmir Yarış Pisti. Video-Fotoğraf.

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Kaza yapan arkadasa geçmis olsun demek istiyorum.

Bu spor zaten tehlikeli bir spor, bir de federasyon bu tehlikeyi boyle olumcul hale getirince her yil en az bir arkadasimizi kaybediyor ya da sakat kaldigini goruyoruz.


Video da kirmizi bayrak kirmizi bayrak diye yirtinan birileri vardi.
Buraya yazilanlardan kim olduklari anlasiliyor.
Ben bu arkadaslara sormak istiyorum.
Neye istinaden kirmizi bayrak diye bagiriyordunuz?
Dunyanin neresinde seyirci istedi diye bir pist yarisinda bayrak sallandigini gordunuz?

Benim video da izledigim kadariyla hakem dogrusunu yapiyor ve sari bayrak salliyor.
Siz hakeme isini dogru yaptigi için kufur ediyorsunuz.
Boyle mi gelisecek Turkiye'de motosiklet sporu?
 
Katılım
5 Eki 2009
Mesajlar
20
Kaza yapan arkadasa geçmis olsun demek istiyorum.

Bu spor zaten tehlikeli bir spor, bir de federasyon bu tehlikeyi boyle olumcul hale getirince her yil en az bir arkadasimizi kaybediyor ya da sakat kaldigini goruyoruz.


Video da kirmizi bayrak kirmizi bayrak diye yirtinan birileri vardi.
Buraya yazilanlardan kim olduklari anlasiliyor.
Ben bu arkadaslara sormak istiyorum.
Neye istinaden kirmizi bayrak diye bagiriyordunuz?
Dunyanin neresinde seyirci istedi diye bir pist yarisinda bayrak sallandigini gordunuz?

Benim video da izledigim kadariyla hakem dogrusunu yapiyor ve sari bayrak salliyor.
Siz hakeme isini dogru yaptigi için kufur ediyorsunuz.
Boyle mi gelisecek Turkiye'de motosiklet sporu?

eğer daha bayrağı sallamayı bile bilmeyen,eline bayrağı alıp telaşlı telaşlı ne yapacağını bilemeden etrafına bakan hakem çakması kızı görseydin böyle söylemezdin bro...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kaza yapan arkadasa geçmis olsun demek istiyorum.

Bu spor zaten tehlikeli bir spor, bir de federasyon bu tehlikeyi boyle olumcul hale getirince her yil en az bir arkadasimizi kaybediyor ya da sakat kaldigini goruyoruz.


Video da kirmizi bayrak kirmizi bayrak diye yirtinan birileri vardi.
Buraya yazilanlardan kim olduklari anlasiliyor.
Ben bu arkadaslara sormak istiyorum.
Neye istinaden kirmizi bayrak diye bagiriyordunuz?
Dunyanin neresinde seyirci istedi diye bir pist yarisinda bayrak sallandigini gordunuz?

Benim video da izledigim kadariyla hakem dogrusunu yapiyor ve sari bayrak salliyor.
Siz hakeme isini dogru yaptigi için kufur ediyorsunuz.
Boyle mi gelisecek Turkiye'de motosiklet sporu?

Sevgili cog..

Tamam hakem doğrusunu yapıyor da senin dediğin normal standartları olan pistler için geçerli.... Burada bırakın standardı normal olan hiçbirşey yok....:pr::pr:

Adam kaza yapmış..Yerde can çekişiyor.... Ne o yarış durmamış.... Durmasn kardeşim...Devam etsin ama yaralıya müdahale de edilsin.... İzmir pisti yarışı durdurmadan müdahale edilebilecek bir pist değil....

Şöyle anlatayım sana.... Adamlar start düzlüğünden geçiyorlar.... 4.vites tam gaz.... Süratini sen hesapla.... Sola hafif viraj var ; o virajda da hafif tümsek var....ve 100 metre sonra U dönüşü.... yani 40-50 km ye düşüyor hızları....Virajı alamassan EGEM reklamlarını kucaklıyorsun....

O U dönüşünün dışında kalan yerde kimi zaman arabalar dizili oluyor kimi zaman boş duruyor.....Pist kenarında kum havuzuna rastlamak mümkün değil.... Sertleşmiş toprak...

Şunu da belirteyim... Sen belki uzaktasın.....Bilgin yok.....
Kenardan bağıranlar yarışçıların çok yakın arkadaşları hatta akrabaları..... Tam yattığı yerin önü yarışların en güzel seyredildiği yer.... Kısacası yarışçıların hepsi burda yakinen tanınıyor.... O bağıranlar da mutlaka yakınları... Çünkü ben olsam onların yerinde bende bağırırdım.... Yürek dayanır mı?...

Sakın avrupadaki pistlerle karşılaştırarak o hatalı falan demeye kalkma....İnan hiçbirşey standartlarda değil...

Yarışları izlemek çok zevkli pınarbaşında ama bir o kadar da korkutucu....
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
Kaza yapan arkadasa geçmis olsun demek istiyorum.

Bu spor zaten tehlikeli bir spor, bir de federasyon bu tehlikeyi boyle olumcul hale getirince her yil en az bir arkadasimizi kaybediyor ya da sakat kaldigini goruyoruz.


Video da kirmizi bayrak kirmizi bayrak diye yirtinan birileri vardi.
Buraya yazilanlardan kim olduklari anlasiliyor.
Ben bu arkadaslara sormak istiyorum.
Neye istinaden kirmizi bayrak diye bagiriyordunuz?
Dunyanin neresinde seyirci istedi diye bir pist yarisinda bayrak sallandigini gordunuz?

Benim video da izledigim kadariyla hakem dogrusunu yapiyor ve sari bayrak salliyor.
Siz hakeme isini dogru yaptigi için kufur ediyorsunuz.
Boyle mi gelisecek Turkiye'de motosiklet sporu?

sen o iki hakemin arasında telsiz olmadığını...
bayrak sallanması gerektiği işareti verildikten sonrada bayrağı olmadığını t-shirt salladığını biliyormusun?
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Sevgili Alp,
tabii ki insan sevdigi birini oyle yatarken gorunce uzulur.
Yurek mi dayanir.

Ama sen de biliyorsun,
geçen yildan bu yana bas bas bagiriyoruz,çikmayin bu pistlere diye.

Kulak asan bile yok.

Ben suçlamak anlaminda soylemiyorum.
Ben binlerce lira para harcayip,antreman yapip emek harcayip, hazirlandigim bir yarisin, biri dustu diye durdurulmasini kabul etmem dogrusu.
Motosiklet pahali bir spor.
Zaten zar zor bulunan sponsorlar bir servet dokuyorlar bu ise.

Burada, bu sartlarda yaris duzenleyen federasyon suçludur.
Pistlerdeki olumsuz sartlari bildikleri halde, olumu goze alip, piste çikan pilot da suçludur.
Ama suçun buyugu federasyonda.

Pilot ne yapsin?
Yarismak istiyor.
Turkiye'de dogru durust bir pist yok.
Buldugunda yarisiyor.
Ama biz Sinan oldugunde gelin arkadaslar, su federasyona baski yapalim bu sartlarda hayatiniz tehlikede dedigimizde yemedigimiz kufur kalmadi.
Sonra ne oldu.
Sinan'dan sonra bu kaçinci kaza?

Uzuluyorum Alp.
Bizim gençlerimize bu rezilligi layik goren zihniyetin cani cehenneme...:pr:
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
:cat:
Sevgili Alp,
tabii ki insan sevdigi birini oyle yatarken gorunce uzulur.
Yurek mi dayanir.

Ama sen de biliyorsun,
geçen yildan bu yana bas bas bagiriyoruz,çikmayin bu pistlere diye.

Kulak asan bile yok.

Ben suçlamak anlaminda soylemiyorum.
Ben binlerce lira para harcayip,antreman yapip emek harcayip, hazirlandigim bir yarisin, biri dustu diye durdurulmasini kabul etmem dogrusu.
Motosiklet pahali bir spor.
Zaten zar zor bulunan sponsorlar bir servet dokuyorlar bu ise.

Burada, bu sartlarda yaris duzenleyen federasyon suçludur.
Pistlerdeki olumsuz sartlari bildikleri halde, olumu goze alip, piste çikan pilot da suçludur.
Ama suçun buyugu federasyonda.

Pilot ne yapsin?
Yarismak istiyor.
Turkiye'de dogru durust bir pist yok.
Buldugunda yarisiyor.
Ama biz Sinan oldugunde gelin arkadaslar, su federasyona baski yapalim bu sartlarda hayatiniz tehlikede dedigimizde yemedigimiz kufur kalmadi.
Sonra ne oldu.
Sinan'dan sonra bu kaçinci kaza?

Uzuluyorum Alp.
Bizim gençlerimize bu rezilligi layik goren zihniyetin cani cehenneme...:pr:
:cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat:
kaza ile ilgili video yu kaldırdım. kazanın ardında ki rezaleti görmenizi istedim ama bu durum yaralanan ağabeyimiz ve ailesini üzebilir düşüncesi daha ağır bastı. sürc -ü lisan eylediysek affola.
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
bir yarışta en önemli şey önce yarış güvenliğidir ancak körfez ve izmir pınarbaşı pistinin sürücüler acısından hic güvenli oldugunu düsünmüyorum lafım gene motosiklet federasyonunadır eger bir pistte sürücülerin güvenliği saglanamıyorsa o pistte yarış yapılmaz dünyada tüm motorsporları organizasyonunda kural budur ancak bu ülke nasıl bir ülkeyse her şeye izin çıkıyor çünkü insanın degeri yok, hangi motosiklet kazasında fotograftaki gibi pert olan bir motor gördünüzki !!! yazıklar olsun bu güvenliği olmayan pistlerde yarış organizasyonu yapanlara.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Sinan öldüğünde birçok yarışçı Ben o pistte yarışmam demişti..
Ama daha sonraları o diyenler tekrar yarışa girdiler...
Bu bir hastalık... Alışkanlık.. Vazgeçilmez...

İzmirdeki pist sadece eğitim amacı için kullanılabilir...
Asla yarışa müsait değildir... Benim şahsi görüşüm diyeceğim ama yaşananlar beni doğruluyor....

Sevgili Hasan;

O ne ki.... Allahtan kırmızı tişört bulmuşlarda sallamışlar..... Geçen yarışı beraber seyretmiştik... Adam dakikalarca yerde yattı... Motosikletli 112 sağlık ekibini bile içeri almadılar.... Madem almayacaklar neden orda hazır bulundururlar?...

İlk yarış seyredişimizi unutamam.... :queen::queen:
İzmire ilk geldiğim zamanlar BamBam Hasan ın ekibindeydik... Pit görevlisi yani... Hasan düşünce motorun yanına koşup motoru alıp gelmiştik.... Ama yarış hala devam ediyordu... Bize ne bir dur diyen oldu ne de naapıyorsunuz diyen....

Ama bizim bilgimiz yoktu ki.. Biz Her Türk vatandaşının davranması gerektiği gibi davranmıştık.... :queen::queen:

Ama şimdi herkes bazı şeylerin farkında.... Kurallar olsun güvenliğinden tutunda acil müdahalelere kadar herşey hakkında bilgi sahibi... Yarışçılardan seyircilere herkes kendini geliştiriyorda Federasyon neden kendini geliştiremiyor bazı şeyleri görmezden geliyor anlamam..:pr:
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
s6302442.jpg

By kaptanh, shot with KENOX S630 / Samsung S630 at 2009-10-25
 
Katılım
5 Eki 2009
Mesajlar
20
Sevgili cog..

Tamam hakem doğrusunu yapıyor da senin dediğin normal standartları olan pistler için geçerli.... Burada bırakın standardı normal olan hiçbirşey yok....:pr::pr:

Adam kaza yapmış..Yerde can çekişiyor.... Ne o yarış durmamış.... Durmasn kardeşim...Devam etsin ama yaralıya müdahale de edilsin.... İzmir pisti yarışı durdurmadan müdahale edilebilecek bir pist değil....

Şöyle anlatayım sana.... Adamlar start düzlüğünden geçiyorlar.... 4.vites tam gaz.... Süratini sen hesapla.... Sola hafif viraj var ; o virajda da hafif tümsek var....ve 100 metre sonra U dönüşü.... yani 40-50 km ye düşüyor hızları....Virajı alamassan EGEM reklamlarını kucaklıyorsun....

O U dönüşünün dışında kalan yerde kimi zaman arabalar dizili oluyor kimi zaman boş duruyor.....Pist kenarında kum havuzuna rastlamak mümkün değil.... Sertleşmiş toprak...

Şunu da belirteyim... Sen belki uzaktasın.....Bilgin yok.....
Kenardan bağıranlar yarışçıların çok yakın arkadaşları hatta akrabaları..... Tam yattığı yerin önü yarışların en güzel seyredildiği yer.... Kısacası yarışçıların hepsi burda yakinen tanınıyor.... O bağıranlar da mutlaka yakınları... Çünkü ben olsam onların yerinde bende bağırırdım.... Yürek dayanır mı?...

Sakın avrupadaki pistlerle karşılaştırarak o hatalı falan demeye kalkma....İnan hiçbirşey standartlarda değil...

Yarışları izlemek çok zevkli pınarbaşında ama bir o kadar da korkutucu....

çok doğru söylüyorsun bro. levent abinin düştüğü toprağı adım gibi biliyorum çünkü bende o pistte go kart yarışlarına katılıyorum.düştüğü toprağın (bakın toprak diyorum!) betondan farkı yok!! :pr: sürüklenme mesafesi hiç yok!! :pr: ayrıca o virajda o tümseğin işi ne!! :pr: levent abiden önce tolga'da ufak bi kaza geçirdi aynı yerde ama allahtan ucuz atlattıı.kaza resmen geliyorum demişti zaten.orayı geçen bütün motorlar hafif tekere kalkıyordu.tam o noktada olucak bi çekişmede kaza olucabileceğinide düşümştüm ve olduda.yazık günah bu kadar emek,sevda,aşk! bu adamların canı bu kadarmı ucuz.böyle bir pistte 1000 cc yarışının yapılamıyacağını nasıl akıl edemiyorlar!! söylenecek o kadar çok söz varki.ama hepsi havada kalıyor işte.ipleyen kimse yok malesef :pr:
 
Katılım
7 Haz 2008
Mesajlar
77
Bir önceki yarışlarda da aynı durumlar tartışılmıştı, pistin kafeteryaya yakın olması, düşme anında darbeyi hafifletecek zemin ve engeller vsvs. Maalesef ki yorulan sadece bizim dilimiz, ellerimiz oluyor. İnsanlar para kazanma hırsıyla mı bakım ve yenilemeleri arka plana atıyor, eh yeteri kadar para kazanıp kira süresini doldurunca mal sahibi gerekeni yapar mı diye düşünülüyor yoksa o kadar parayı şimdi harcanmaz mı yoksa bana ne dikkatli sürsünler mi diyor ne diyor?
Belki biraz abarttım ama geciken önlemler ve var olan, aynı tarzda devamı gelen kazalar, insanı kötümser ve acımasız yapıyor.Sebepleri artık düşünmek istemiyorum. Sonuçta bu pistin de kapanışı yakındır.

Murat (Wallace) bu akşam hastaneye uğrayacaktı, sanırım şimdi oradadır. Allah Levent abiye acil şifalar, ailesine sabırlar versin. Gerçekten çok üzüldüm :pale:
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
687
Levent Bey'in son durumu hakkında bilgi verirseniz çok sevinirim..

Çok geçmiş olsun, korkunç düştü, bir an motoru taklalar atarken, ve kendisini tepetaklak havada gördüm, o anı hiç unutamayacağım.. :( -turgut
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Allah acil şifalar versin.:pale:
Bu ülkede düzgün giden hiçbişey yok:pr:
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
dün gece wallace ile görüşmüştüm hastaneye ziyarete gitti. iç kanaması devam ediyormuş. kanama umarım durur ki müdahale edilebilir. :pale:
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Öncelikle kaza geçiren Levent arkadaşımıza acil şifalar ve ailesine metanet dilerim.
Aslında pazar günü pistte yaşanan kazanın sebebi,bu sitede yeni motor alacaklara tavsiye ettiğimiz aman ufak cc yle başla zamanla cc büyüt diye yırtınmamızın bir başka sonucudur.
Levent arkadaşımız hayatında ilk kez geçici lisansla pist yarışına çıkmıştır.1000cc lik bir motorla bu yarışa çıkmak başlı başına bir hatadır.Yarış işleridede ufak cc lerden başlayıp daha sonra yüksek cc lerle yarışlara devam etmek gerekmektedir.Ama malesefki insanların egosu ve arkadaşlarının goygoylaması sonucu bu tip elim kazalar meydana gelmektedir.Dünyanın bütün pistleri limitler aşıldığında ölümcüldür.Türkiyedeki pistler daha ölümcüldür.Ama eldeki pistler bunlardır ve yarışanlar bunu göz önüne alarak yarışmaktadır.
Şimdi isterseniz yapılan hataları tek tek sıralayalım.Öncelikle federasyondan başlayalım zira bakıyorum herkes federasyona yükleniyor.
1-Yarış tecrübesi olmayan bir kişiyi 1000 cc lik bir motorla yarışa kabul etmek hatadır.Bu işi kadame kademe yapmak gerekmektedir.Yani yeni yarışacak olanları bir sistem uyarınca yarıştırmak lazımdır.Bundada öncelikle yarışçı olmak isteyen kişilerin eğitilmesi gerekmektedir.Bu kişiler ciddi eğitim veren kurumlarca eğitilmeli ve daha sonra bir kurul tarafından imtihan edilmeli ve yarışmasına izin verilmeli.
2-Yarışçı yanlış!!!48 yaşındaki bir arkadaşımızın Yarışa girmesi bedensel olarak yanlıştır.Gençliğinden beri yarış sporuyla ilgili olsa belki tolere edebilecek bir yaştır ama daha önce yarışmamış birisi için çok hatalı bir davranıştır.
3-Motosiklet yanlış!!!Hayatında ilk defa yarışacak bir kimse için 1000cc lik motosiklet kullanmak en biyük yanlış.
4-Sürüş yanlış!!!Levent arkadaşımız önündeki yarışmacıyı geçebilmek için hızlı sol viraja içten girerek çok büyük bir yanlış daha yapmış ve neticesindede motorun dışa açılmasına mani olamamıştır.Daha sonrasındada motosikletin kayması ile birlikte motosikleti bırakamamış ve motorla birlikte taklalar atmıştır.
5-Ambulansın gecikmesi yanlış!!! Bu yanlış seyirci psikolojisi için yanlıştır.Dışarıda geçirilen kazalarda minumum 15 dk.içerisinde ambulans gelebilmektedir.Yarış görsel bir olay olduğu için seyirci anında müdahale istemektedir.Ama yarış durdurulmadan içeriye ambulans sokmak diğer yarışçılarında hayatını tehlikeye sokabilir.
6-Seyircilerin tutumu yanlış!!!Pist ve ambulans görevlilerine şişe ve kola kutusu atıp,ana avrat küfretmekte yanlıştır.Nitekim atılan su şişelerinden biri yerde yatan kazazedeye gelmiştir.
7-Motorsporları tehlikelidir.Motosiklet yarış sporu hepsinden tehlikelidir.
 
Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
6
dostum resimler açılmıyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:33 ----------

evt şimdi görebildim resimleri bu yarışta ben yoktum ama 29 numara avni palanın mekaniker olarak geldim gerçekten güzel bi yarış oldu birtek talihsiz kazada olmasaydı dahada güzel olcaktı abimize acil şifalar diliyorum izmir izleyicisinide tşk ediyorum katılım güzeldi gerçekten bu yarışlarda seyirci çok önemli
 
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
300
Şimdi "Coach23" Sertaç abinin verdiği bilgiye göre yoğun bakımdan çıkarılmış Levent Abi...
Çok sevindirici bir haber, genede dualarınızı eksik etmeyin...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Levent Bey'in son durumu hakkında bilgi verirseniz çok sevinirim..

Çok geçmiş olsun, korkunç düştü, bir an motoru taklalar atarken, ve kendisini tepetaklak havada gördüm, o anı hiç unutamayacağım.. :( -turgut

dün gece hastaneye uğradım. doktorlar toparlayacağından yana ümitli çok güçlü bir bünyesi varmış levent abimizin. iç kanaması ve akciğerlerindeki kanama devam ediyor fakat hafiflemiş. kanama kesilince ancak ameliyata alabileceklerini söylediler. kritik 48 saatin geçmesi bekleniyor. bu arada pazar günü şuuru kapalıydı ama dün şuuru biraz açılmış tepki vermeye başlamış sevindirici bir haber olarak bunu da ekleyeyim.


Öncelikle kaza geçiren Levent arkadaşımıza acil şifalar ve ailesine metanet dilerim.
Aslında pazar günü pistte yaşanan kazanın sebebi,bu sitede yeni motor alacaklara tavsiye ettiğimiz aman ufak cc yle başla zamanla cc büyüt diye yırtınmamızın bir başka sonucudur.
Levent arkadaşımız hayatında ilk kez geçici lisansla pist yarışına çıkmıştır.1000cc lik bir motorla bu yarışa çıkmak başlı başına bir hatadır.Yarış işleridede ufak cc lerden başlayıp daha sonra yüksek cc lerle yarışlara devam etmek gerekmektedir.Ama malesefki insanların egosu ve arkadaşlarının goygoylaması sonucu bu tip elim kazalar meydana gelmektedir.Dünyanın bütün pistleri limitler aşıldığında ölümcüldür.Türkiyedeki pistler daha ölümcüldür.Ama eldeki pistler bunlardır ve yarışanlar bunu göz önüne alarak yarışmaktadır.
Şimdi isterseniz yapılan hataları tek tek sıralayalım.Öncelikle federasyondan başlayalım zira bakıyorum herkes federasyona yükleniyor.
1-Yarış tecrübesi olmayan bir kişiyi 1000 cc lik bir motorla yarışa kabul etmek hatadır.Bu işi kadame kademe yapmak gerekmektedir.Yani yeni yarışacak olanları bir sistem uyarınca yarıştırmak lazımdır.Bundada öncelikle yarışçı olmak isteyen kişilerin eğitilmesi gerekmektedir.Bu kişiler ciddi eğitim veren kurumlarca eğitilmeli ve daha sonra bir kurul tarafından imtihan edilmeli ve yarışmasına izin verilmeli.
2-Yarışçı yanlış!!!48 yaşındaki bir arkadaşımızın Yarışa girmesi bedensel olarak yanlıştır.Gençliğinden beri yarış sporuyla ilgili olsa belki tolere edebilecek bir yaştır ama daha önce yarışmamış birisi için çok hatalı bir davranıştır.
3-Motosiklet yanlış!!!Hayatında ilk defa yarışacak bir kimse için 1000cc lik motosiklet kullanmak en biyük yanlış.
4-Sürüş yanlış!!!Levent arkadaşımız önündeki yarışmacıyı geçebilmek için hızlı sol viraja içten girerek çok büyük bir yanlış daha yapmış ve neticesindede motorun dışa açılmasına mani olamamıştır.Daha sonrasındada motosikletin kayması ile birlikte motosikleti bırakamamış ve motorla birlikte taklalar atmıştır.
5-Ambulansın gecikmesi yanlış!!! Bu yanlış seyirci psikolojisi için yanlıştır.Dışarıda geçirilen kazalarda minumum 15 dk.içerisinde ambulans gelebilmektedir.Yarış görsel bir olay olduğu için seyirci anında müdahale istemektedir.Ama yarış durdurulmadan içeriye ambulans sokmak diğer yarışçılarında hayatını tehlikeye sokabilir.
6-Seyircilerin tutumu yanlış!!!Pist ve ambulans görevlilerine şişe ve kola kutusu atıp,ana avrat küfretmekte yanlıştır.Nitekim atılan su şişelerinden biri yerde yatan kazazedeye gelmiştir.
7-Motorsporları tehlikelidir.Motosiklet yarış sporu hepsinden tehlikelidir.
:cat::cat:

tümüyle doğru. zaten en büyük yaralanmalı kazalar özellikle ÜMİTLER katagorisinde oluyor. çünkü bu katagori içindeki yarışçıların çoğu ilk kez yarışıyor oluyorlar. Levent abi bu pistte bir çok kere antreman yaptı, usta lisanslı yarışçı arkadaşlardan özel dersler de aldı. fakat yarış psikolojisi ve yarış kondisyonu çok fark yaratıyor. cidii zihinsel ve bedensel hazırlık gerektiriyor.
federasyon Geçici lisansla bir çok insanı yarışa alabiliyor fakat burada herkes işin tarafı. yani hem yarışçı iyice düşünüp karar vermeli yarışmak için hemde federasyon yaptığı organizasyonlarda kullandığı pistleri çok hızlı bir şekilde yenilemeli ve güvenli hale getirmeli. :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst