Motosiklet Eğitmeni
- Katılım
- 27 Ocak 2008
- Mesajlar
- 11,727
Kaza yapan arkadasa geçmis olsun demek istiyorum.
Bu spor zaten tehlikeli bir spor, bir de federasyon bu tehlikeyi boyle olumcul hale getirince her yil en az bir arkadasimizi kaybediyor ya da sakat kaldigini goruyoruz.
Video da kirmizi bayrak kirmizi bayrak diye yirtinan birileri vardi.
Buraya yazilanlardan kim olduklari anlasiliyor.
Ben bu arkadaslara sormak istiyorum.
Neye istinaden kirmizi bayrak diye bagiriyordunuz?
Dunyanin neresinde seyirci istedi diye bir pist yarisinda bayrak sallandigini gordunuz?
Benim video da izledigim kadariyla hakem dogrusunu yapiyor ve sari bayrak salliyor.
Siz hakeme isini dogru yaptigi için kufur ediyorsunuz.
Boyle mi gelisecek Turkiye'de motosiklet sporu?
Bu spor zaten tehlikeli bir spor, bir de federasyon bu tehlikeyi boyle olumcul hale getirince her yil en az bir arkadasimizi kaybediyor ya da sakat kaldigini goruyoruz.
Video da kirmizi bayrak kirmizi bayrak diye yirtinan birileri vardi.
Buraya yazilanlardan kim olduklari anlasiliyor.
Ben bu arkadaslara sormak istiyorum.
Neye istinaden kirmizi bayrak diye bagiriyordunuz?
Dunyanin neresinde seyirci istedi diye bir pist yarisinda bayrak sallandigini gordunuz?
Benim video da izledigim kadariyla hakem dogrusunu yapiyor ve sari bayrak salliyor.
Siz hakeme isini dogru yaptigi için kufur ediyorsunuz.
Boyle mi gelisecek Turkiye'de motosiklet sporu?