25 Ekim 2009-İzmir Yarış Pisti. Video-Fotoğraf.

Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
25 Ekim 2009-İzmir Yarış Pistinde düzenlenen yarışdan kısa kısa çektiğim videoları alttaki link de ekledim.
Yağmur yağmaması Hem izleyenler hem de yarışanlar için büyük bir şans oldu.
Kaza olması hepimizi çok üzdü, kaza yapan arkadaşın ailesine metanet diliyorum..:pale:


http://www.izlesene.com/video/amator-25-ekim-izmir-yaris-pisti/1232076

Avni pala nın Ümit 1000 de başarısını da ayrıca kutlarım.
Kupa ile çekildiğimiz fotoğraflar için sonsuz teşekkürler.

Yarış Fotoğraflarını da yavaş yavaş eklerim. KaptanH iyi seyirler diler.:cat:
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
339
Paylaşımlar için tşkler KaPTaNH.
Kaza yapan arkadaşında inş kısa zamanda iyi haberlerini alırız.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
hasanım ellerine sağlık. fotoları da bekliyoruz.
levent abinin durumu hala çok ciddi. omurlarında kırık varmış,iç kanama varmış. yoğun bakımda inşallah toparlar kendisini
 
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
300
Hastaneden henüz geldim. Levent Abi durumunun ciddiyeti devam ediyor. Anestezi yoğunbakıma alındı.
Daha iyi bir bakım görüyor.
Yazamıyorum daha fazla görüntüleride gördükten sonra.
Ailesine allah yardımcı olsun...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
3 dakika ambulans bekleniyor.... Halbuki piste girip gelse 10 saniye sürmez.... Birde ambulansı pistin hemen kenarında tutarlar.....:pr:

Teşekkürler hasan.... Gelemedim ... Fotoları bekliycem....:cat:
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
imageshack biraz yawaş çalışıyor 140 foto olunca. onları da acaba böyle video mu atsam.
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
video olarak ekliyorum 35 dakikası var videoda image bitti ordan atarım biraz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:16 ----------

s6302357.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:18 ----------

s6302329.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:27 ----------

05s6302339pj


---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:29 ----------

s6302337.jpg

By kaptanh, shot with <KENOX S630 / Samsung S630> at 2009-10-25

s6302336.jpg

By kaptanh, shot with KENOX S630 / Samsung S630 at 2009-10-25

s6302336.jpg

By kaptanh, shot with KENOX S630 / Samsung S630 at 2009-10-25

s6302334.jpg

By kaptanh, shot with KENOX S630 / Samsung S630 at 2009-10-25
sertaç abinin yeni makinası.
s6302333.jpg

By kaptanh, shot with <KENOX S630 / Samsung S630> at 2009-10-25

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:30 ----------

s6302332.jpg

By kaptanh, shot with <KENOX S630 / Samsung S630> at 2009-10-25
s6302331p.jpg

By kaptanh, shot with <KENOX S630 / Samsung S630> at 2009-10-25
s6302330.jpg

By kaptanh, shot with <KENOX S630 / Samsung S630> at 2009-10-25
s6302357.jpg

By kaptanh, shot with <KENOX S630 / Samsung S630> at 2009-10-25

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:32 ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:36 ----------

s6302346i.jpg

By kaptanh, shot with <KENOX S630 / Samsung S630> at 2009-10-25
s6302345.jpg

By kaptanh, shot with KENOX S630 / Samsung S630 at 2009-10-25
s6302344.jpg

By kaptanh, shot with <KENOX S630 / Samsung S630> at 2009-10-25
s6302343.jpg

By kaptanh, shot with <KENOX S630 / Samsung S630> at 2009-10-25
s6302341.jpg

By kaptanh, shot with <KENOX S630 / Samsung S630> at 2009-10-25

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:37 ----------

s6302361.jpg

By kaptanh, shot with <KENOX S630 / Samsung S630> at 2009-10-25
s6302360.jpg

By kaptanh, shot with KENOX S630 / Samsung S630 at 2009-10-25

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:46 ----------

s6302359.jpg

By kaptanh, shot with KENOX S630 / Samsung S630 at 2009-10-25
s6302355.jpg

By kaptanh, shot with KENOX S630 / Samsung S630 at 2009-10-25
s6302354.jpg

By kaptanh, shot with KENOX S630 / Samsung S630 at 2009-10-25
s6302353y.jpg

By kaptanh, shot with KENOX S630 / Samsung S630 at 2009-10-25
s6302352d.jpg

By kaptanh, shot with KENOX S630 / Samsung S630 at 2009-10-25
s6302352d.jpg

By kaptanh, shot with KENOX S630 / Samsung S630 at 2009-10-25
s6302351.jpg

By kaptanh, shot with <KENOX S630 / Samsung S630> at 2009-10-25
s6302350.jpg

By kaptanh, shot with <KENOX S630 / Samsung S630> at 2009-10-25
s6302349.jpg

By kaptanh, shot with <KENOX S630 / Samsung S630> at 2009-10-25
s6302348b.jpg

By kaptanh, shot with <KENOX S630 / Samsung S630> at 2009-10-25
s6302347.jpg

By kaptanh, shot with <KENOX S630 / Samsung S630> at 2009-10-25

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:48 ----------

http://www.izlesene.com/video/amator-25ekimizmiryarispistifotograflar/1232253
eveeett fotoğraf videosu için tıklayın.. Ben şimdilikmola veriyorum. Malum sabah iş var

iyi geceler.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:50 ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:53 ----------


Avni Pala nın birincilik kupasını ödünç aldım :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:00 ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:00 ----------




srad 1000
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Güzel bir haftasonu olmuş ama Levent kardeşimizin kazası beni çok üzdü:pale:
Kendisine allahtan acil şifalar diler ailesinede büyük bir geçmiş olsun.
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
s6302451.jpg

By kaptanh, shot with <KENOX S630 / Samsung S630> at 2009-10-25
s6302450.jpg

By kaptanh, shot with KENOX S630 / Samsung S630 at 2009-10-25
s6302449.jpg

By kaptanh, shot with KENOX S630 / Samsung S630 at 2009-10-25
s6302447.jpg

By kaptanh, shot with KENOX S630 / Samsung S630 at 2009-10-25
s6302445i.jpg

By kaptanh, shot with KENOX S630 / Samsung S630 at 2009-10-25

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:20 ----------

s6302403.jpg

By kaptanh, shot with <KENOX S630 / Samsung S630> at 2009-10-25
s6302401.jpg

By kaptanh, shot with <KENOX S630 / Samsung S630> at 2009-10-25
 
Son düzenleme:
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok üzücü bir kaza Allah şifa versin bir an önce :pale: Yarışın da tadı kaçmış, ambulansa da brawo yani...
 
Katılım
13 Ara 2007
Mesajlar
936
Allah acil şifalar versin keşke kazasız belasız bir yarış olsaydı memleketimin güzel topraklarında :salut:
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
687
Dünkü kazaya ben de şahit oldum, bence pistteki hafif yükselti yüzünden oldu - kazanın olduğu yerde her motor biraz zıplayıp hafif tek teker yapıyordu. Sanırım bu sporcu orada fazla hızlanarak zıpladı ve kontrolü kaybetti.
Pistteki bu tümseğin acilen onarılması dileklerimizle..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:07 ----------

Ben de çektiklerimi gönderiim dedim:

dsc2353.jpg


dsc2348n.jpg


dsc2344e.jpg


dsc2379m.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:18 ----------

dsc23682.jpg


dsc2371.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:30 ----------

3 dakika ambulans bekleniyor.... Halbuki piste girip gelse 10 saniye sürmez.... Birde ambulansı pistin hemen kenarında tutarlar.

Bence ambulans normal sürede geldi - önce yarışı durdurmaları gerekiyordu..
Kırmızı bayraklar çıktı hemen, ve yarışçıların hepsi görünceye kadar da devam etti bu.

Ben pistten havalanışını hala suçlu görüyorum, yani pistin tümseği yüzünden oldu kaza, ön teker havalanınca kontrolü kaybetti. Ayrıca, çarptığı yerdeki kafeterya binası, ve önündeki alandaki tel örgü, piste çok yakın. Benim görüş açımdan çıktı ama dediklerine göre tellere çarpmış. Bu asla olmamalıydı - çimde ya da çakılda kaya kaya yavaşlayabilseydi, hiç zarar görmeden atlatabilirdi.. Ya da en azından, tellerin üstünde yavaşlatıcı yumuşak bir malzeme olsaydı.. -t
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
guzel bır gun üzücü bır kaza ALLAH arkadaşımıza acil şifalar nasıp etsın kaza anını herhalde vıdeo ya cekemedınız pek orda nasıl oldu anlamış değilim
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
umarım kaza yapan abimiz en kısa zamanda sağlığına kavuşur çok üzücü bir durum allah şifasını versin.
ama arkada geçen konuşmalara göre ilk önce sarı bayrak gösterilmiş ama bence kırmızı yada beyaz bayrak gösterilmesi gerekiyodu yanılmıyosam.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
allah şifalar versin,
çok uzucu bir durum,

Güzel Bir Gün Geçirmişsiniz,
her ne kadar kaza görmüş olsanızda...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
nasıldır şimdia acaba... Allah ailesine bağışlasın :(
 
Katılım
5 Eki 2009
Mesajlar
20
lanet olsun böyle yarışada,böyle pistede,böyle pist görevlilerinede!! kaza oluyor ve sarı bayrak sallıyor!! kırmızı salla diye yırtınıyoruz,garip garip hareketler yapıo sonra kırmızı bayrağı alıp elinde tutuyo!! pit alanındaki görevli kırmızı sallamasa hanımefendi daha bayrağı elinde tutucak!! ambulansta doğal olarak geç geliyor!! levent abinin durumu ağır şu anda.iç kanaması ve beyin kanaması var.en son ameliyata alıcaklardı ne oldu bilmiyorum.sanırım göğüsünü açıcaklar.çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst