arkadaşım süs balığı besliyor ,birinin adı tahsindi diğeri de dilberdi . 2 hafta önce tahsin ölmüştü , o okulda olduğu için görmedi , bende üzülmesin diye hemen gidip ona benzer bir japon balığı aldım . yerine koydum . benim aldığım balık biraz daha iriceydi ve kuyruğu daha değişikti , ancak o kadar benzerini buldum napim

arkadaşım bir kaç gün hiç farketmedi sonra bi gün ya bu balığın kuyruğu çok değişti son günlerde, çok mu yem veriyoruz napıyoruz acaba dedi . bende bilmiyorum valla ne güzel işte kilo alıyor dedim , obez olmasın fazla yem vermeyelim dedi , peki tamam dedim geçiştirdim . sonraki günler benim aldığım balık akvaryumdaki diğer japon balığını dövmeye başladı , kafasıyla vuruyor falan . bir kaç gün devam etti bu böyle . bi gün eve bi geldik dilberi döve döve öldürmüş

bayağı üzüldük , sonra onun naaşını kaldırdık . her gördüğümüzde kızıyoruz buna , arkadaşım tahsin sana yem yok artık uslu durana kadar falan diyo , ben içimden o tahsin değil canavar cevat diyorum :mrgreen: garibimin haberi yok tabi hala tahsin sanıyor . aradan 2 gün geçti yine geldik eve bi baktık canavar cevat bu defa da çöpçü balığın kuyruğunu yemiş

hemen sularını değiştirdik cevatı napalım diye düşünüyorduk aradan 1 saat falan geçti bi baktık cevat çöpçü balığı komple yemeye çalışıyor , hayvanın içini dışına çıkarmış

şimdi tek başına duruyor akvaryumda , cezalı ... tık tıkk sürekli akvaryumun camına vuruyor , ne görse istiyor , mesela biz poğaça yiyoruz gelip akvaryumun camına vuruyor o da yemek istiyor , çay tepsisini akvaryumun yanına koyuyoruz yine tık tık cama vuruyor kafasıyla ,çay içmek istiyor , acayip bişe ya