adana motokrostan hafif gezi karaysalı kızıldağ.

Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
BU HAFTA HAFİF 1 ENDRO YAPMAK AMACIYLA FARKLI 1 ROTADAN KIZILDAĞA ÇIKMA KARARI ALDIK NE KADAR HAFİF DE DESEK OLMUYOR İŞTE



İŞTE DOĞADA OLMANIN GÜZELLİKLERİ ÇOK GÜZEL 1 BÖCEK.











HOOOOP TAKLACILARRR

























ESKİDEN BU ZİRVEDE KALE VARMIŞ ZAMAN AŞIMI VE HAZİNECİLER YOK ETMİŞ.





















TAM KAMP YAPILACAK HARİKA 1 YER.



BU BÖLGEDE DAHA ÖNCE HİÇ GÖRMEDİĞİM YABAN ATLARI.



VEEE YAĞ TENEKESİNDEN YAYLA EVİ BUYRUN.





hasan düşeceksin dikkat et hasaaan.

ya ben sana düşecen demedimmi sakalım yokki sözüm dinlensin .

















bak bak bak bak gene yerde parlak tekini geçtin ha.



















işte buda adana ölü deniz.


 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Elinize sağlık, bu güzel havada güzel olmuş.

Ama itirazım var bu Enduro olmamış; resmen kros yav :cat:
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
harika işler yapıyorsunuz.her etkinliğinizi takip ediyorum.
bendede bayağı depreşti kross olayı.keseye uygun 250cc birseyler almadan olmayacak bu gidişle.
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
harika işler yapıyorsunuz.her etkinliğinizi takip ediyorum.
bendede bayağı depreşti kross olayı.keseye uygun 250cc birseyler almadan olmayacak bu gidişle.

gardaş gel sen adanaya taşın. arkadaşta uygun dublex evde var ister kirala ister satın al. burda arazide uygun mevsimde :rendeer:
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
hep diyorum şu cıbırı satıp bende bir kros endura birşeymi alsam diye :cherry:
abi yine çok güzel bir gezi yapmışsınız vallahi çok imreniyorum size :)
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Maaşallah Maaşallah :) :wiinkk:

hah işte hepimize maşallah.:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:35 ----------

hep diyorum şu cıbırı satıp bende bir kros endura birşeymi alsam diye :cherry:
abi yine çok güzel bir gezi yapmışsınız vallahi çok imreniyorum size :)

2 tekerin gerçek zevki endro ve krostur boş ver cıbırı mıbırı.:)
 
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
71
Gardaş gerçekten güzel gezi olmuş.Ne yalan söyliyeyim bende çok imrendim...
 
Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
684
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaw birader millet düz yolda zor gider siz dag tas..
Ne isiniz var yaaaa oralarda. :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Tek kelimeyle harikasiniz....
Paylasim icin cok cok tesekkürler.. :rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kadirim yine imzanızı atmışsınız,tekeriniz düz bassın,allah kaza bela vermesin,kem gözlerden korusun:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst