arkadaşlar bikaç gündür aksilikler peşimi bırakmıyordu .. İNternet bile problemliydi. Hersey Yoluna Oturmaya basladı.))
PAzar Günü MAlkaraya gidelim mi ? Sizleri malkaraya götüreyim hem oradaki arkadaşlarla hemde burgaz grbuu ile tanıştırayım. NE Dersiniz ?
Selam Edirne![]()
Akşam için gelenler ;
1- Canan
2- Savaş Abi
3- Süleyman (yamahalı olanından)
4- Süleyman ın birinci arkadaşı (Sanırım adı Recep)
5- Süleyman ın ikinci arkadaşı
Geri kalanlar nerede arkadaşlar, biz bu kadar mıydık?
selam arkadaşlar ben istanbuldan tünal demirkaya-capanord/r:askerliğimi lüleburgaz ordu evinde kısa dönem olarak yapmıştım.Tekirdağ ve çevresini çok severm .Allaha emanet olun
süslülüğümüz kalmadı oğlum eskidendi oyamaha sülo deyin yeter
İyi dileklerin için teşekkürler,
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:22 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:21 PM ----------
Senin kendi güzelliğin yeter Sülo,Süse ne gerek var.
Ama şu Yamaha'yı değiştirirsen adın nankör sülo olarak kalabilir![]()


aga daha gitmedin mi ereğliye? Haydi MArş MArş Yola :cherry:
arkadaşlar aksam naptınız ? YArın ki Geziye gidecek miyiz ? Hani eller ?
ilhan okuma yaman yok galiba yazdıkyaaa![]()