[Tekirdağ - MT]

Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
arkadaşlar bikaç gündür aksilikler peşimi bırakmıyordu .. İNternet bile problemliydi. Hersey Yoluna Oturmaya basladı. :)))

PAzar Günü MAlkaraya gidelim mi ? Sizleri malkaraya götüreyim hem oradaki arkadaşlarla hemde burgaz grbuu ile tanıştırayım. NE Dersiniz ?

malkaraya ben de gelebilirim bayadan beri görüşemiyorduk iyi olur aslında
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Akşam için gelenler ;
1- Canan
2- Savaş Abi
3- Süleyman (yamahalı olanından)
4- Süleyman ın birinci arkadaşı (Sanırım adı Recep)
5- Süleyman ın ikinci arkadaşı

Geri kalanlar nerede arkadaşlar, biz bu kadar mıydık?
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
Akşam için gelenler ;
1- Canan
2- Savaş Abi
3- Süleyman (yamahalı olanından)
4- Süleyman ın birinci arkadaşı (Sanırım adı Recep)
5- Süleyman ın ikinci arkadaşı

Geri kalanlar nerede arkadaşlar, biz bu kadar mıydık?


:queen::queen: canan çok iyiyidi bee :cat:

ama süslü demen yeterli olurdu zaten bırak bizi tüm trakya anlar :queen::queen:

dimi süslü abimmm sende söle bişey :p
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaşlar ben istanbuldan tünal demirkaya-capanord/ :pr:askerliğimi lüleburgaz ordu evinde kısa dönem olarak yapmıştım.Tekirdağ ve çevresini çok severm .Allaha emanet olun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaşlar ben istanbuldan tünal demirkaya-capanord/ :pr:askerliğimi lüleburgaz ordu evinde kısa dönem olarak yapmıştım.Tekirdağ ve çevresini çok severm .Allaha emanet olun

İyi dileklerin için teşekkürler,

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:22 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:21 PM ----------

süslülüğümüz kalmadı oğlum eskidendi o:) yamaha sülo deyin yeter

Senin kendi güzelliğin yeter Sülo,Süse ne gerek var.
Ama şu Yamaha'yı değiştirirsen adın nankör sülo olarak kalabilir:)
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
İyi dileklerin için teşekkürler,

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:22 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:21 PM ----------



Senin kendi güzelliğin yeter Sülo,Süse ne gerek var.
Ama şu Yamaha'yı değiştirirsen adın nankör sülo olarak kalabilir:)

aga daha gitmedin mi ereğliye? Haydi MArş MArş Yola :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ömer ile Sülo akşam benim misafirimdi.



---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:12 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:10 PM ----------

aga daha gitmedin mi ereğliye? Haydi MArş MArş Yola :cherry:

birazdan ben de eve gidip oradan yola çıkacağım.
Bugün Muratlı'dan dönüşte bir traktör kaza yapmıştı,yepyeni çift çeker Fend traktör tepe taklak olmuş,dört tekerlekde havadaydı.
dayı cep telefonuna bakarken.Allahtan kabinli traktörmüş.
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
arkadaşlar geziye gelecek kişi veya kişiler saat 10 30 da tekirdağ yolu üzeri OPET BENZİN İSTASYON UNDA olsunlar duyrulur..... NOT;kış öncesi son gezi haberiniz olaaa:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst