- Katılım
- 5 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,882
hayırlı günler olsun cbf150 kullanıcıları 
Hayırdır niye satıyorsun Muratcan?
Bildiğim kadarıyla Ekim 2008'de sıfır almıştın. Hatta aynı zamanda almıştık
CC büyütme sevdasınamı kapıldın yoksa ?
şu an diil ama işlemleri halledip elime pasaportu ve nüfus cüzdanımı aldıktan sonra ocak 2010'da AB vatandaşı oluyorum inşallah metehan abi![]()
hayırdır arkadaşım hangi ülkeye gidiyorsun gezi falanmı yoksa iş nedeniyle mi ?
bu konu başlığında ilk defa gördüğün nikler olduğunda biliyorumki cbf 150 için araştırmalar gözlemler yapılıyor...ben üye olduğumda bu motor piyasada yoktu ybr 125 vardı...o açıdan şanslısınız...yani almayı düşündüğünüz bişeyi birileri kullanım tecrübe etmiş ve siz bunlara göre karar verebiliyorsunuz...biz aldık kendimizde denedik hayatın içinde...bunu paylaşmayanda var tabi...
Vallahi metehan abi motoru sizin sayenizde aldım diyebilirim. Bu cuma teslim aldım bugün 110 kmde rodajıda iyi yapıyorum 60-70 geçmiyorum :cherry: . Vallahi bırakın cc büyültmeyi böyle bir motordan sonra 151cc bir motor bile almam. Dediğiniz kadar varmış doğrusu
Not: Bu arada amma dikkatliymişssin he nereden görmüşssün benim okuduğumu![]()
o paraya sana 2009 ybr city alalım mehmet abi:cherry::cherry:
bak kampana olayı bence psikolji olayıdır...ne kadar basarsan basa sonucta kitleneceğini bildiğin için güvenemezsin..bakım sonrası sertdir...yavaş yavaş alışkın olduğun kıvama gelir...sonra orası kontrol edilip ince ayar verildiğinde tekrar sertleşir...motorunun sıfır olduğu düşünülürse balataların biraz daha aşınması gerekir diye düşünüyorum...yani halen fabrika ayarlarında bildiğini okur senin ayarlar...tahminen 400-500 km sonra belirgin bir alışkanlık ve refleks durumunu yaşarsın...mesela bana şu an sıfır cbflerin debriyajları çok sert geliyor...birden kavrıyorlar vs...Sağolun varolun metehan abi. Birşey sorucam bizim bu motorlarda arka kampana fren biraz zayıfmı yoksa benim frenimde bir sorunmu var. Motor gerçi daha 180kmde ama...
alperay ; abi motor leş gibi oldu yaa. hiç sevmem bu durumu ama yapılacak birşey yoktu. hafta arası hamama sokarım artık
senin ilk göz ağrın bende en az 2-3 sene kalır aksilik falan olmazsa abi
bu arada km 6000 e dayandı![]()
ahh bi alamadım şu motoru.aklım hep başka markalara gidiyor ama cbf e geri geliyor umarım bi gün alacağım.
Evet haklısınBiraz öyle oldu. Zaten vitesli motosiklet ve yol tecrübesi kazanmak için almıştım. Görevini başarıyla tamamladı
Şimdi cc büyüteceğim kısmetse. Kafam yine çok karışık. Naked'e devam mı etsem yoksa touring'e mi geçsem karar veremedim bir türlü. Şuan aklıma en çok yatan ER-6F. Ancak N de beni çok etkiliyor. Bakalım zaman neyi göstericek
![]()
babanı ne zaman kandırdın len...2.el temiz almayı düşünenler kelepir fırsatı kaçırmasınlar...kaç istiyon makinaya haci...aklımızda olsun...
sedo dostum nerdesin sen yaasenin leblebilerde yalan oldu çok mahcubum sana.amam bu abinin bide müjdeli haberi var ensonunda cbf 150 aldım söylediğim motoru.pazarlığı bitiridim naipse pazartesi işlemleri yapıcam...sen naptın bu arada askerlik işin gittin geldinmi izindemisin???
Metehan abi;
Babam zaten kendisi dedi büyütelim artık yetmiyor diye :queen::queen:
Şimdilik takas konusunda biriyle görüştüm .ER6f ile . Kısmetse olucak inşallah. Ama olmazsa satılık ilanı vereceğim.
metehan ethem 76 kayıp yaw nerelerde acaba.
etoşşş huu huu napıyon hacı cav cavvv...alemlere akakmı dayı...![]()


