Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Hayırdır niye satıyorsun Muratcan?
Bildiğim kadarıyla Ekim 2008'de sıfır almıştın. Hatta aynı zamanda almıştık :)
CC büyütme sevdasınamı kapıldın yoksa ?

Evet haklısın :) Biraz öyle oldu. Zaten vitesli motosiklet ve yol tecrübesi kazanmak için almıştım. Görevini başarıyla tamamladı :) Şimdi cc büyüteceğim kısmetse. Kafam yine çok karışık. Naked'e devam mı etsem yoksa touring'e mi geçsem karar veremedim bir türlü. Şuan aklıma en çok yatan ER-6F. Ancak N de beni çok etkiliyor. Bakalım zaman neyi göstericek :)
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
251
hayırdır arkadaşım hangi ülkeye gidiyorsun gezi falanmı yoksa iş nedeniyle mi ?

gezi nedeniyle :) ana tarafım yugoslav göçmeni olduğu için ve sırbistan yakında AB ülkesi olucağı için sırbistan vatandaşlığına başvurdum. kabul etmişler. işlemleri tamamlamak için oraya gitmek gerekiyo (sırp pasaportumu ve nüfus cüzdanımı falan alıcam). gitmişken bulgaristan üzerinden motosikletle gitmek istiyorum, onun muhabbeti :cat:
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
sonunda bi fırsat buldum ve fotoları sizlerle paylaşayım. en başta motoru aldığım alperay , metehan ve ethem76 nın isteği doğrultusunda olaya girelim :)
haftasonu keşana gidiş bayağı sulu oldu 140 km boyunca yağmurda gittim.
dönüşte yağmadı bereket. zaten 2 saat oldu geleli :)






















































 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
bu konu başlığında ilk defa gördüğün nikler olduğunda biliyorumki cbf 150 için araştırmalar gözlemler yapılıyor...ben üye olduğumda bu motor piyasada yoktu ybr 125 vardı...o açıdan şanslısınız...yani almayı düşündüğünüz bişeyi birileri kullanım tecrübe etmiş ve siz bunlara göre karar verebiliyorsunuz...biz aldık kendimizde denedik hayatın içinde...bunu paylaşmayanda var tabi...

Sağolun varolun metehan abi. Birşey sorucam bizim bu motorlarda arka kampana fren biraz zayıfmı yoksa benim frenimde bir sorunmu var. Motor gerçi daha 180kmde ama...
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
20
Vallahi metehan abi motoru sizin sayenizde aldım diyebilirim. Bu cuma teslim aldım bugün 110 kmde rodajıda iyi yapıyorum 60-70 geçmiyorum :cherry: . Vallahi bırakın cc büyültmeyi böyle bir motordan sonra 151cc bir motor bile almam. Dediğiniz kadar varmış doğrusu :)

Not: Bu arada amma dikkatliymişssin he nereden görmüşssün benim okuduğumu :)

valla arkadaşım ben 2008 eylulde sıfır aldım motoru rodajda 60-70 değil düzde 100 geçmedim rampa aşağı iki kişi dip gaz 135 gördüm hemen hemen 1000 km rodajı iki kişi yaptık şuan 5000km dee garantiye bile götürmedim motoru yağını kendim değiştirdim. sakınan göze cöp batar
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
145
Barış,

sisler, ön cam filan süper olmuş, hakkını vermişsin makinanın.dörtlü de şahane.
hüzünlendim ama sende olduğu için de içim rahat, bilen birie gitmesi iyi oldu.
Bu CBF daha çooook modifiye kaldır, yakışıyor kerataya valla.

tekerin hep düz bassın (hepiniz için)
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
alperay ; abi motor leş gibi oldu yaa. hiç sevmem bu durumu ama yapılacak birşey yoktu. hafta arası hamama sokarım artık:p
senin ilk göz ağrın bende en az 2-3 sene kalır aksilik falan olmazsa abi
bu arada km 6000 e dayandı :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Eki 2009
Mesajlar
282
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ahh bi alamadım şu motoru.aklım hep başka markalara gidiyor ama cbf e geri geliyor umarım bi gün alacağım.
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
o paraya sana 2009 ybr city alalım mehmet abi:cherry::cherry:

sedo dostum nerdesin sen yaasenin leblebilerde yalan oldu çok mahcubum sana.amam bu abinin bide müjdeli haberi var ensonunda cbf 150 aldım söylediğim motoru.pazarlığı bitiridim naipse pazartesi işlemleri yapıcam...sen naptın bu arada askerlik işin gittin geldinmi izindemisin???
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Sağolun varolun metehan abi. Birşey sorucam bizim bu motorlarda arka kampana fren biraz zayıfmı yoksa benim frenimde bir sorunmu var. Motor gerçi daha 180kmde ama...
bak kampana olayı bence psikolji olayıdır...ne kadar basarsan basa sonucta kitleneceğini bildiğin için güvenemezsin..bakım sonrası sertdir...yavaş yavaş alışkın olduğun kıvama gelir...sonra orası kontrol edilip ince ayar verildiğinde tekrar sertleşir...motorunun sıfır olduğu düşünülürse balataların biraz daha aşınması gerekir diye düşünüyorum...yani halen fabrika ayarlarında bildiğini okur senin ayarlar...tahminen 400-500 km sonra belirgin bir alışkanlık ve refleks durumunu yaşarsın...mesela bana şu an sıfır cbflerin debriyajları çok sert geliyor...birden kavrıyorlar vs...

veya direksiyonları çoğunun sert geliyor benimki yumuşak...vs vs...zaman içinde taşlar yeri,ne oturacak dostum...

alperay ; abi motor leş gibi oldu yaa. hiç sevmem bu durumu ama yapılacak birşey yoktu. hafta arası hamama sokarım artık:p
senin ilk göz ağrın bende en az 2-3 sene kalır aksilik falan olmazsa abi
bu arada km 6000 e dayandı :)

la en son çamurdan beri su yüzünü yağmurda görüyor leş gibi makinam...sadece sele temiz....kurye motorundan beter valla...maşallah güneş gibi parlıyor xenonlar...işte aydınlatma dediğin orjinalde böyle olmalı...

çokmu zor aq...:)(yakışmadı ama sonunda banada küfrettirdi bu Honda...) yahu önümü göremiyomki ben nasıl canımı emanet edeyim gece motora...3 kuruşluk cılız şey takacağına adam gibi bi sistem yapsan 100 lira fazlamı vermiycez lanet olasılar...

ahh bi alamadım şu motoru.aklım hep başka markalara gidiyor ama cbf e geri geliyor umarım bi gün alacağım.

ya nasip...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:55 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:54 AM ----------

Evet haklısın :) Biraz öyle oldu. Zaten vitesli motosiklet ve yol tecrübesi kazanmak için almıştım. Görevini başarıyla tamamladı :) Şimdi cc büyüteceğim kısmetse. Kafam yine çok karışık. Naked'e devam mı etsem yoksa touring'e mi geçsem karar veremedim bir türlü. Şuan aklıma en çok yatan ER-6F. Ancak N de beni çok etkiliyor. Bakalım zaman neyi göstericek :)

babanı ne zaman kandırdın len...:p 2.el temiz almayı düşünenler kelepir fırsatı kaçırmasınlar...kaç istiyon makinaya haci...aklımızda olsun...


etoşşş huu huu napıyon hacı cav cavvv...alemlere akakmı dayı...:p
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
babanı ne zaman kandırdın len...:p 2.el temiz almayı düşünenler kelepir fırsatı kaçırmasınlar...kaç istiyon makinaya haci...aklımızda olsun...

Metehan abi;

Babam zaten kendisi dedi büyütelim artık yetmiyor diye :queen::queen:

Şimdilik takas konusunda biriyle görüştüm .ER6f ile . Kısmetse olucak inşallah. Ama olmazsa satılık ilanı vereceğim.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
sedo dostum nerdesin sen yaasenin leblebilerde yalan oldu çok mahcubum sana.amam bu abinin bide müjdeli haberi var ensonunda cbf 150 aldım söylediğim motoru.pazarlığı bitiridim naipse pazartesi işlemleri yapıcam...sen naptın bu arada askerlik işin gittin geldinmi izindemisin???

Yok abi şubatta gidicem inşallah... özelden sana Adresimi atayım ya leblebiler yalan olmaz....:cherry::cherry:cocuk okula başlayacak valla he:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Metehan abi;

Babam zaten kendisi dedi büyütelim artık yetmiyor diye :queen::queen:

Şimdilik takas konusunda biriyle görüştüm .ER6f ile . Kısmetse olucak inşallah. Ama olmazsa satılık ilanı vereceğim.

ben yerinde olsam cbyi sattırmam...kendime ayırırım...peder ne yaparsa yapsın bağane...er 6 fi san avermez kendi benden söylemesi...
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
metehan ethem 76 kayıp yaw nerelerde acaba.

Barış kayıp olurmuyum hiç yaw :) Fotoları gördüm, emeğine sağlık, xenon inan fotolarda bile göz kamaştırıyor. Anlamıyanlar bilmiyenler bunlar için küçük bi servet ödüyorlar bizler gibi, helal valla.

Benim yan komşuda da cbf var. Oda bu günlerde mobilet gibi yanıp sönen farlara uyuz oluyor benim gibi, bunu nasıl yaparız öğrenebilirsen falan yapalım dedi. Nasıl yaparız, yan siyah plastiğe bi anahtar koyupta istediğimiz zaman aç kapa olayı yapabilirmiyiz ? Direk aküden çekerek, aküyü bitirme gibi bi durum oluşurmu kullanırken ? Ne dersin ? Motorun şarj dinamosu ni yanda ? Yani kabloları nereden söküp direk aküden çekicez biliyomusun =?

40 arka dişlinin uzun yol performansı nasıl bu arada ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:08 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:06 AM ----------

Metocum naber ? İşler nasıl ? Bu akşam bi arıyim dedim, teli duymadın galiba. İştemisin ? Durumlar nasıl =?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:14 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:08 AM ----------

etoşşş huu huu napıyon hacı cav cavvv...alemlere akakmı dayı...:p

Aha, valla yeni gördüm Metocan, bana atıfta bulunmuşsun :) Ula hiç yerinde durmuyon vasselam :) Gezcek yer kalmadı valla bu yakada :) Bi kartepeye çıkmadık ? Başka nerlere gitmedik ki bu yakada ? :) Bide İznik. Ben seni bi ara Karamürsel' den 50 km İznik'te ki Köfteci Yusuf' a götürücem, daha önce yediğin bütün köfteleri unutacaksın, fiyatının ne kadar ucuz olduğunu ve servisin ne kadar hızlı olduğunu gördüğünde çok şaşıracaksın. Güzergah çok güzel, tali yol, köylerden geçe geçe, köpeklerden kaça kaça :)

Ula ben yazarken ikinizde online dınız, şimdi of olmuşunuz, yapılırmı bana bu bee :p Barış bi ara Meto ile beraber beklerim ha. İyi bi hava ve ortak bi boş zaman yakalarsak.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:14 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:14 AM ----------

Abi yüksek cc motor senede 15-20 bin km yapan kullanıcıya ekonomik olarak uygun değil. Yüksek cc bence şöyle kullanılmalı; Arabası olan biri için mesela hafta sonları gezilerinde veya hadi bu tatilede arabayla değilde Motorla çıkalım falan gibi. Veya düşük cc li bi motosiklet işe gidip gelirken, deli gibi gezerken kullanılabilir, yanında bi yüksek cc alınıp kenera konulur, o güzelim motorun varlığı ile fazla gezmeden temizlik kişisel bakım vs tatmin olunur :) Ayda 300-500 km yapılarak kullanılır. Veya bi seçenek daha var tabi, para ile işi olmayacak kadar zengin, durumu iyi biri olsaydım ne düşüneyim ya, çekerdim v stromu, ne yakarsa yaksın, ne servis masrafı çıkartırsa çıkartsın, senede acımadan 20 bini devirirdim. Gelecekte yüksek cc ye geçersem cbf 150 yi satmayı düşünmek dahi istemiyorum. Cbf ile gezerken eyvah bakımı geldi kaç para tutar acaba, aboo lastikler bitiyor, ulan orayada çok benzin yakar..Eyvah vergi ayı.. Aha zincir dişli bitti, maaşın yarısı gitti, gibi endişeler taşımıyorum. Bir gün arabam veya büyük cc motorum olursa cbf 150 yine benimle olacak.

Bu arada seneye bi tur düşünüyorum. Bu sefer 2000 km nin üzerine çıkabilmeyi hedefliyorum. Güney turu olabilir Karadeniz tarafı olabilir. Güzel bi rota çizip bide yol arkaşı buldumuyduk :) O zaman arkaya bi 41 diş uyduracam bu geziye mahsus. Az benzin tasarrufu, az motor rahatlasın 80-90 fazla bağırmasın diye. Bakalım bu tur hayalim, gerçek olacak mı. Önümüzdeki sene şeker bayramı 10 Eylül, bunu bile hesapladım :) haftayı maftayı bağlarlarsa tatil için tam aşağıya inecek zaman aslında :) Eş dostla bayramlaşıp hemen kaçmak lazım :)

Bi kaç gündür pek bakamadım foruma, vardiye düzenim bi ara karıştı, uyku düzenim karıştı. Sabah 8 de işten çıktım. Öğleden sonra 4 te iş başı yaptım gece 12 ye kadar çalıştım, derken bi kaç gün forumu sadece kısa süreliğine nete girip okuyarak aranızda oldum.

Bu arada yeni kardeşlerimizin aramıza katıldığını görmek çok çok hoş.

Bi kardeşimiz arka frenle ilgili yorum yapmış, benim arka frende öyle, arka frenden cevap alabilmek için pedala çok fazla basınç uygulamak gerekiyor. Yani sadece arkaya kalsak işimiz yaş. Motor % 80-90 ön fren kuvvetiyle duruyor. Gerçi motosikletin yapısı gereği en sağlıklı ve duruş belkide böyle. Şöyle diyeyim, benim arka frende senin gibi zayıf, ama bi olumsuzluğunu yaşamadım, ön fren sağlam olsun arka takviye kalsın yeter. Zayıflık konusunda kampanaların hepsimi böyledir, bizimkilerin özel bi sıkıntısımı var bilmiyorum. 24 binde arka balatalar değişecek, 28 binde de önler değişecek, o zaman daha sağlıklı bi yorum yapma imkanım olacaktır. 28 binde ayrıca ön arka dişli+ Oringli zincir düşünüyorum, buda her halde önümüzdeli mayıs-haziranı falan bulur :) Yaza canafar gibin gireriz artık :) bakalım hayırlısı.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Kardeşlerim, farklı bir forum başlığı altında söz konusu oldu, paylaştım ama burayada yazmak istiyorum. Tüm arkadaşlar görsünler.. Ruhsatlarımızda bir kişi yazıyor. Ana bunu gelecekte bi ceza vs başımıza bi iş gelmeden bunu ruhsatın üzerinde düzettirmek mümkün olabilir. Bunu sınamak için, ruhsatı 2 kişi olarak değiştirtmek için biraz sonra çarşıya çıkıcam ve cevabı yazarım.

İşte Madde 66 Arkadaşlar. (c) fıkrası bizi ilgilendiriyor. Tırstım biraz, ruhsatı hallettirmek lazım gerçekten.. Lakin benim ikinci kişi için yerim var.

MADDE 66- Bisiklet, motorlu bisiklet ve motosiklet sürücülerine aşağıdaki kurallar uygulanır.

a) Ayrı bisiklet yolu varsa , bisiklet ve motorlu bisikletlerin taşıt yolunda,

Bisiklet, motorlu bisiklet ve motosikletlerin yayaların kullanmasına ayrılmış yerlerde,

Bunlardan ikiden fazlasının taşıt yolunun bir şeridinde yan yana sürülmesi yasaktır.

b) Bisiklet sürenlerin en az bir elleri, motorlu bisiklet sürenlerin manevra için işaret verme hali dışında iki elleri ve motosiklet sürenlerin devamlı iki elleri ile taşıtlarını sürmeleri ve yönetmelikte belirtilen güvenlik şartlarına uymaları zorunludur.

c) Bisiklet, motorlu bisiklet ve sepetsiz motosiklet sürücülerinin, sürücü arkasında yeterli bir oturma yeri olmadıkça başka kişileri bindirmeleri ve yönetmelikte belirtilen sınırdan fazla yük taşımaları yasaktır.

Sürücü arkasında ayrı oturma yeri olan bisiklet, motorlu bisiklet ve sepetsiz motosikletlerle bir kişiden fazlası taşınamaz.

Bu madde hükümlerine uymayan sürücüler 92.400.000 lira para cezası ile cezalandırılırlar (Değişik: 25.05.1997-4262/4 md.).

www.trafik.gov.tr den alınmıştır.

2009 model cbf 150 sahibiyim, sıfır almıştım, şimdin Uygunluk Belgesine baktım. Taşıma kapasitesinin yazabileceğini umark ve gerçekten yazıyor.
42. Maddemizde aynen şu yazıyor arkadaşlar:

Oturma yerlerinin sayısı ve konumları:

Ön:1, Arka:1

Bi an önce ruhsatı değiştirticem.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:07 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:59 AM ----------


[img=http://img194.imageshack.us/img194/5423/img0671qm.jpg]


[img=http://img39.imageshack.us/img39/2764/img0672o.jpg]

Cbf 150 Uygunluk Belgesidir. Yani ruhsatı düzeltirebiliriz buna hakkımız var arkadaşlar.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:21 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:11 AM ----------

Bu arada da max hız 44. maddede 99 km/h yazıyor, gaza gelmeyelim :)


[img=http://img15.imageshack.us/img15/2581/img0673sz.jpg]
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Arkadaşlar, biraz önce istihap haddi 1 kişi yazan ruhsatımla uygunluk belgemi trafik sigortası içinde her sene gittiğim ve motoru aldığımda ruhsatı çıkarttığım trafik müşafirlik bürosuna bıraktım. Öğleden sonra trafik tescile götürüp düzelttireceklerini söylediler. Yarın sabah teslim alıcam. Bakalım bir sorun, yeni yasa vs yani düzeltilememe gibi bi olumsuzlukla karşılaşacakmıyım. Yarın öğleye kadar almış olucam. Durumu yazarım.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst