- Katılım
- 10 Haz 2007
- Mesajlar
- 2
Arkadaşlar benim 2007, 12500 km olan ve hergün işten eve gelip gitmek için kullandığım vede hiçbir zaman motorumun son bakımında 500 cc yağ eksilttiğini ayrıca debriyajındada aşınma olduğu söylendi. Makina garanti kapsamında değil ve tahmini tamir maliyeti 300-400 TL denildi. Ben hayatımda Hondanın bukadar kalitesiz bir makine yapabileceği aklıma gelmezdi. Kara kara ne yapacağmı düşünüyorum.

