[Tekirdağ - MT]

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Canan geçmiş olsun,
En azından Medeni bir adam çarpmış motora
Öküz çarpması daha vahim oluyor çünkü.
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Sağolun Arkadaşlar,
Az önce kargodan çamurluğu aldım. Birazdan çarpan arkadaşı arayıp akşama görüşelim diyeceğim. Umarım bir aksilik yaşamam...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sağolun Arkadaşlar,
Az önce kargodan çamurluğu aldım. Birazdan çarpan arkadaşı arayıp akşama görüşelim diyeceğim. Umarım bir aksilik yaşamam...

gözün aydın en azından çamurluğu bulabilmişsin.XT125R ın ön çamurluğu Türkiyede yok :pale:
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Sağol Savaş Abi,
Gerçekten hemen bulmam iyi bir şans.
Bu arada az önce Mehmet arkadaşla buluştum, hakikaten adam gibi adammış.
Hoş sohbeti, ilgisi, samimiyeti...
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Benim hafta sonu planım henüz belli değil İlhan. Yarın motorla ilgilenmem lazım, sonrası evdeki başkanın :) izni ile alakalı!!!
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
vili çorlu Allah analı babalı büyütmek nasip etsin...

canan geçmiş olsun usta...peki çarpmadan sonra motorun devrilmemişmi...başka sorun yok değilmi...
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Sağol Metehan,
Devrilme yok çok şükür, çarpan araba transporter, tamponu yüksekte olduğu için çamurluğumu kırmış sadece.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bu zamanda çarpıp kaçarlardı bilirsin...sende uğraşırdın...abi şerrin kimden geleceğide önemli bu zamanda...dürüsat biri olması şu zamanda hepimiz adına sevindirici...adam ezip kaçıp o vicdanla bir ömür boyu yaşayan var...
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
516
saolun thank you canan abi geçmiş olsun üzüldüm fiyatta can sıkıntısı biraz ama olsun adam yaptırıyo en azında buna şükür
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
canan geçmiş olsun arkadaşım
adam harbi adammış anladığım
bu zamanda sen ender olan birine rastlamışsın
demek kıyıda köşede böle kişilerde kalmış desene :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:54 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:52 AM ----------

Geliriz ama öyle ciger yemeye filan değil.
sen orda şöyle 15 kg lık bir yayın balığı ayarla,temizlesinler,fileto çıkarsınlar,dolapta yatırsınlar biz de gelip parasını verelim hep beraber yiyelim:)


abi valla saolsun bizim canerden başka bir allahın kulunu tanımıyorum burada nerden nasıl bulurum bilmiyorum inanki
sen şimdilik ciğer yemeğe gelde
seneye kesin ayarlarım olmadı kendim tutarım :cherry:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Sabahtan beri , En az 50 motor Olmuştur Buradan Geçenler.. Bİr sürü MAkine Geçti, Ne Dragstarı kaldı ne harleyi,.Malkara Grubuda Ugradılar sagolsunlar..

Bugün Bende gidecektim fakat zora Düştü.. Anne Babayı Yolladık Uzaklara.. Planlanmış olduğum Plan Suya düştü..Şİmdi ise Gelene Geçene Bakıyorum...Off... Bu İşler İyice zor Oldu ya.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Nasılsınız arkadaşlar :)
2 Haftam kaldı sonrasında bende oralarda olacagım inşallah :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sabahtan beri , En az 50 motor Olmuştur Buradan Geçenler.. Bİr sürü MAkine Geçti, Ne Dragstarı kaldı ne harleyi,.Malkara Grubuda Ugradılar sagolsunlar..

Bugün Bende gidecektim fakat zora Düştü.. Anne Babayı Yolladık Uzaklara.. Planlanmış olduğum Plan Suya düştü..Şİmdi ise Gelene Geçene Bakıyorum...Off... Bu İşler İyice zor Oldu ya.

Biz de ailece Tekirdağ'daydık.Motorlara gözüm kaydı sürekli:)
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
evet arkadaşlar gezi çok güzeldi çorlu gurubu olarak bütün arkadaşlara çok teşekkürler ederiz köfteler ve pasta süperdi gelemeyenler çok şey kaçırdı bir bilseler ne kaçırdığını
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet arkadaşlar gezi çok güzeldi çorlu gurubu olarak bütün arkadaşlara çok teşekkürler ederiz köfteler ve pasta süperdi gelemeyenler çok şey kaçırdı bir bilseler ne kaçırdığını

gitmeden nerden bileceğiz,fotolar nerde?
:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst