Yamaha Virago 535 için projeler ve paylaşım konusu

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba,eski viragocu olarak motorunuzdaki değişiklikler harika olmuş,sanki biraz motorun cüssesine göre sisy barar küçük kalmış gibi birde sisy bar arkasına fotoğraftaki gibi biraz daha büyük çanta koyabilirsiniz

http://img252.imageshack.us/i/moto003y.jpg/

http://img35.imageshack.us/i/moto011a.jpg/

buda bizim eski virago 97 modeldi 7.000 km de sattık...

Merhabalar, öncelikle zaman ayırıp konuyu incelediğiniz ve yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.

Virago 535 lerin cüssesi aksine sınıfındaki, sikletindeki tüm motorlardan daha küçük
(bkz. YAMAHA DRAGSTAR 650 , HONDA VT600 SHADOW, KAWASAKI EN500)

Bu yüzden ben de hiç sissybar kullanmıyordum ki motoru iyice küçük göstermesin diye. Ben de sızın resımlerde gosterdıgınızden daha buyuk bır sissybar var zaten GIVI marka, konumun ılk sayfalarını ıncelersenız goreceksınızdır. Sonra bu varlıgı yoklugu bellı olmayan barı buldum:)

Tamamiyle kasıtlı tercihim yani bu:mrgreen:


Çanta olayına gelince, sissybar ufak olduğundan tercihim bu yönde oldu, bar ın tasarımına göre çanta kullanmak gerek elbette.

Benım şu an çantadaki tek sorunum renk, onu da görmemezlikten geliyorum sonra derisini su zımparasıyla kazıyıp kahve boya atabılırım belki silik silik...


Yapıcı ve çözüm odaklı yorumlarınız için tekrar teşekkür ederim...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:25 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:22 PM ----------

barış, aynaları ve gidonu değiştirrr =))))) ..sağlam yoldasın buarada..

Eyvallah hayatım sen bana şu Highway Hawk gidonun kodunu öğren de bir, gidona da el atalım:rendeer:
 
Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
484
Ben bugun gozumle gordum... tertemiz cok basarili bir motor olmus :rendeer:
 
Katılım
20 Haz 2008
Mesajlar
86
barış sen bu deri mevzuusunu bizim arkadaşa danışsana,kendisi tt custom da sele yaptı birzamanlar,renk-doku konusunda yardımcı olur.istersen özelden ulaşım bilgilerini göndereyim.
 
Katılım
6 Eki 2009
Mesajlar
2
yamaha virago xv 250 tam sana göre diye düşünüyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:14 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:59 PM ----------

yamaha virago xv 535 için bağzı parçalar gerekiyor yardım etmek isteyenlere minnetkar olurum. eksantirik bili ve yatakları emiş egzoz sibopları teşekkürler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yamaha virago xv 250 tam sana göre diye düşünüyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:14 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:59 PM ----------

yamaha virago xv 535 için bağzı parçalar gerekiyor yardım etmek isteyenlere minnetkar olurum. eksantirik bili ve yatakları emiş egzoz sibopları teşekkürler

virago 250 kime göreymiş anlayamadım?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:00 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:59 PM ----------

barış sen bu deri mevzuusunu bizim arkadaşa danışsana,kendisi tt custom da sele yaptı birzamanlar,renk-doku konusunda yardımcı olur.istersen özelden ulaşım bilgilerini göndereyim.

Olabilir dostum kendisine ulaşacağımı önceden haber verde uygunsa öyle iletişime geçelim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:01 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:00 PM ----------

Ben bugun gozumle gordum... tertemiz cok basarili bir motor olmus :rendeer:

Eyvallah abi:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Metzeler'de de Pirelli'deki gibi 2009 yılının lastiğini bulamadık bu sebepten Metzeler siparişini de hiç dükkana gelmeden iptal ettik bu sefer.

Bir ton para vereceğim kaliteli lastik satın alacağım onunda tarihi eski olacak,oldu...

Gidip çin malı ucuz lastiklerden hayatta almam parama yazık, bekleyeceğim güzel bir şey bulasıya kadar.

Ön - arka beyaz yanaklı lastik alabilirim belki ama çok param gider:pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tanidigim en fazla gumrukten ve extra komisyon almaktan kurtarir beni

mucize yaratamaz:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugun turuncu olan kornayı sıyaha boyadık mıs gıbı oldu ama kornanın sesınden bekledıgımı alamıyorum bır turlu sanırım degıstırecegım veya ıkı tane baglayacagım. Ferrari kornası takardım ancak ufak bısey degıl ve motorun neresıne taksam kırmızı kırmızı cırkın bır sekılde gorunecek.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motosikletin üstünü örtüp bir kaç günlüğüne kaldırdım, CRX e yoğunlaştım.

Ön - arka tamponları sokulup ayarları yapılıp yenıden takılıcak
Ön tampon yeniden boyanacak
Tüm çamurluklardaki çürükler yok edilecek

Önümüzdeki hafta CRX atolyeden çıktıktan sonra yine Virago'ya devam:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Maşallah konum yine kapalı gişe:farao:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bayisi olduğumuz GOODYEAR lastiklerinin yan ürünü olan SAVA, motosiklet lastiği üretiyor. Fabrika ile konuşup ellerinde motoruma uygun ölçüler olup olmadığını öğreneceğim.

Bunun dışında sissy bar isteyen var mı?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motoruma getırttıgım Held branda large almama ragmen bıraz ufak gelıyor ben de onun bır boy buyugu daha var onu kullanıyorum bu hıc kullanılmamıs held brandayı bıseyle takaslayabılırım sızlerden teklıf gelırse...

kucuk gelıyor demıyeyım de motora takması 2 dk falan alıyor daralıyorum

x large olanı çarşaf gibi kocaman olduğundan hemen atabiliyorum üstüne... sağını solunu düzeltmekle daha az uğraşıyorum
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorsikletinin ilk hali ile son halini yanyana koyup gösterebilir misin?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benm shadowa arka lastik varmıdırki?

kendim için bile bulamadım ki:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:10 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:38 PM ----------

Motorsikletinin ilk hali ile son halini yanyana koyup gösterebilir misin?

Çok fazla ayrıntı var her değişen uygulamayı eski hali ve yeni olarak kendim için ve motorumun benden sonraki sahibi olacak kişi için arşivledim ama onları eklemek cok uzun surer, ben ılk halının resımlerını koyuyuorum sımdı, sonrada motosıkletımın ılanının lınkını verecegım orda da son halleri var oyle bakarsınız...


mesela bu susturucular komple sokuldu kazanıyla birlikte, çoğu kişi bunların ucuna bır kaplama geçirip uzun yıllar öyle kullanmaya devam ediyor oysaki...

bu resımde aynı zamanda hemen susturucunun bıtımınde arka lastıgı tutan milin oldugu kısımdaki siyah pisliklerin hepsini temizledim ve fakultede kullandığım fırçalarımın biri ile ciddi bir rötüş çalışması yaptım 1.30 saat sürdü ama değdi artık o goruntuden de eser yok...

bu iğrenç görüntünün, kaynaklı tüpün ve o arkadaki kara pislik kısımların, ucu paslı arka ayaklıgın son halini ilandan görebilirsiniz...





Bu alttaki resimde ilk aldığım zaman çekilmişti...

Bandana yok
Sarı far yok
Aynalarımın boyu paratoner gibi
Arkada kocaman GIVI sissybar var
Arka yolcu ayaklıkları uydurma şeylerdi onlar da degıstı
On sınyaller orjınal 535 ındı ben vırago 250 nınkılerı taktım cunku farlarla bırlıkte sureklı yanar hale getırdıgımızde vırago 250 nın lenslerınden daha fazla verim alıyoruz...





Sonraki hali:

big_16552549owj.jpg



daha bir dünya şey var özetlemek için hepsini tek tek resimleri ile gostermem gerekecek en ıyısı sız ılandakı resımlerle kıyaslayın su ustte koydugum 2 resmı...


Buyrun ılanım...

http://www.sahibinden.com/_oldskool_xv535s_-85WQQaXQQ16552549WQQpXQQdisplayitem
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugun doğum günüm kendime hediye olarak motosiklet gözlüğümün saplarını değiştirdim, en sert en kaliteli ray ban easy rider benim ki artık:p

Bu resimlerde bonus...

Soldaki benim, sağdaki Mert (mirty) nin motoru...






Bu da itimiz "Sayko"

 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst