[MT İstanbul] Şile Mangal Keyfinin Fotoğrafları

Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
:queen:
emeği geçen arkadaşlara teşekkürler. aranıza biraz geç'de olsa katıldım ve erken ayrıldım dayanamadım arkadaş ne o gürültü patırtı her kafadan bir ses çıkıyo ben gelemem öyle sıkıntıya :p

aranızda çok kısa kalsam'da çok keyif aldım bütün arkadaşlara teşekkürler :rendeer:

hadi len benden korktun seni kayalara götürecektim :queen:
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
O beni nereye ihbar ediyor yani.:silent::queen:


kapak oldumu gülüm sana..ben bişi demiyorum...:p:p:p

bak cadı cevabı vermiş.. nerde olucaktım? motor pert olmuş.. :farao:


Dip Not : Bundan Sonrada Böyle Olacak.. Motorun Olup Olmaması Önemli Değil.. Motor Olsada Ben Olmayacağım.. ama derler ya Kalbim Hep Sizinle..

bu ne len isonun ruhu aramızdaymış senin kalbin ...bak şimdi bu bize fazla gelmesin..:queen::wiinkk::wiinkk:
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
ya abi pislenmesini bırakta bilsen yağmura yakalanmıyacağımı gelirdim...
burdaki yağmuru bir görsen nasıl yağdığını...:bounce:

len biz biliyomuyduk yola çıktık yağmur hep bizi geriden takip etti..valla hiç motor üstünde ıslanmadık...
ıslanan bi semih oldu..oda geç geldiğiiçin.....:p
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
Ooh iyimiş yine:queen:

TUĞÇE yaşıyorsan tık de... :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:50 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:49 AM ----------

len biz biliyomuyduk yola çıktık yağmur hep bizi geriden takip etti..valla hiç motor üstünde ıslanmadık...
ıslanan bi semih oldu..oda geç geldiğiiçin.....:p

işte sabah kalkamadığım için bende yağmuru izlemekle ve çıldırmakla yetindim neyse bugün acısını çıkardım...:queen:
 
Katılım
15 Haz 2009
Mesajlar
799
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
harıka bır gundü asle gun hep aynı gun olarak doğuyor ama sızlerle bır arada olmak o gunu farklı kılıyor bu yüzden tek tek ayırım yapmayacağım hepınize teşekkür ederım yalnız bızleri doyurmak için caba harcayanlara tek tek teşekkür etmem lazım
sabah kahvaltıda oturmayan cadıya
bıze cayları servıs eden zelişe
mangalda gurkan abı ve ayfere
malzemeleri arabasıyla gıdıp getıren ergun abıye onlara ayrıca teşekkür etmek lazım üzerimizde hakları var bızler için seferber oldular:rendeer:
bırde leventte capanod du nıçki değilmi yanımızdaydı sonra yok oldu yanılmıyorum değilmi arkadaşlar gurup sürüşünde her seferınde söylüyorum yıne söylüyorum bu kadarmı herkes bırbırını kollar saygılı olur kımse bızım gurupta yolda kalmaz ALLAHIN iznıyle

bencede cok güzel bir gündü.katılımıyla deger katan arkadaslaara sonsuz tesekkurler:rendeer:.bende herkese ayrı ayrı tesekkürlerımı sunarım:cat:.elımızden gelenı yaptık gördügüm kadarıyla herkes eglenmış.:rendeer::rendeer:
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
bencede cok güzel bir gündü.katılımıyla deger katan arkadaslaara sonsuz tesekkurler:rendeer:.bende herkese ayrı ayrı tesekkürlerımı sunarım:cat:.elımızden gelenı yaptık gördügüm kadarıyla herkes eglenmış.:rendeer::rendeer:

ben hiç eğlenmedim :farao::farao::farao: tavuklar pişmemişti.. organizasyon kötüydü.. grup sürüşü berbattı.. cola çok pahalıydı.. bakiim başka.. herkes ayrı ayrı grup halinde takıldı.. birlik beraberlik yoktu.. çay istedik iki saat sonra soğuk çay geldi.. mola verdiğimiz yerde atlar vardı (at gribi var piyasada).. sonra.. eee.. iki parça tavuk yedim aç kaldım.. kimse oralı olmadı.. olmamış.. bu organizasyon bitmiştir.. dahada gelmem bu organizasyona.. başka bi organizasyon yapın.. :mrgreen:
 
Katılım
15 Haz 2009
Mesajlar
799
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

bak orjınali bu ne kadarda guzel cıkmış manzara harıka zeliş harıka ben harıka hava guzel bu karede kıymetli arkadaşımız zelişe kattığı guzellıkten dolayı teşekkür ederım kendısine o bence gercek bır motosıklet ve doğa sevdalısı bır insan inşallah yakında kendisi kendi motosıkletıyle eğitimli bir sekılde aramızda olacak o gunlerın hayırlısı ile gelmesını kendisine temenni edıyorum cok teşekkürler zeliş:cat:

herzaman orjınal.:cat:harıka olan sensın sınan abi bılgılerınle tecrübelerınle yolumuza ışık tuttugun için sana ne kadar tesekkur etsek az.sen ve dünyalar tatlısı ogluna sevgılerımı gönderıyorum .Allah kısmet ederse 2010 da artık benımde motorum olcak.berk i beklıyorum haber vercek ondan sonra devam etcez yolumuza tabı sız kıymetlı dostların yardımı ve bılgısıyle.tesekkürler ederım sınan abi.büyük üstad.:rendeer::rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:36 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:34 AM ----------

ben hiç eğlenmedim :farao::farao::farao: tavuklar pişmemişti.. organizasyon kötüydü.. grup sürüşü berbattı.. cola çok pahalıydı.. bakiim başka.. herkes ayrı ayrı grup halinde takıldı.. birlik beraberlik yoktu.. çay istedik iki saat sonra soğuk çay geldi.. mola verdiğimiz yerde atlar vardı (at gribi var piyasada).. sonra.. eee.. iki parça tavuk yedim aç kaldım.. kimse oralı olmadı.. olmamış.. bu organizasyon bitmiştir.. dahada gelmem bu organizasyona.. başka bi organizasyon yapın.. :mrgreen:

hiçte bilem.gürkanın bir lafı var hatırlatımda kulakları cınlasın:cherry:.baktıgın kadarını görürsün..:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:38 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:36 AM ----------

yok be hacı orjinal olan buuu..zelişin kafa montajlıydı normalde :)

memet bunu derken...?:bounce::bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:43 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:38 AM ----------

http://img190.imageshack.us/img190/6784/222541.jpg

işte bu süper sinan abi eline saglık.:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:44 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:43 AM ----------
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
hiçte bilem.gürkanın bir lafı var hatırlatımda kulakları cınlasın:cherry:.baktıgın kadarını görürsün..:cat:

dur bee.. biri çıkıp her organizasyonda böle şeyler sölerdi bu organizasyonda kimse bişe sölememiş.. zoruma gitti eksiklik hissettim bari dedim ben söliim.. sazanım faysalım :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
15 Haz 2009
Mesajlar
799
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dur bee.. biri çıkıp her organizasyonda böle şeyler sölerdi bu organizasyonda kimse bişe sölememiş.. zoruma gitti eksiklik hissettim bari dedim ben söliim.. sazanım faysalım :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

herkes calısıyo kımsecıkler yok baksana.eksıklık içinde kalsaydı:p.rahatladınmı canım..:cherry::cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst