[MT İstanbul] Şile Mangal Keyfinin Fotoğrafları

Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
helal olsun vallahi. maşallah.çekirge sürüsü gibi istila etmişsiniz:mrgreen:
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
çok hoş bir gezi olmuş. istanbul mt ellerinize sağlık. paylaşım için teşekkürler.:rendeer:
 
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
158
korkut gördüm o telin faturası nekdar gelio yoksa avealı aslıylamı konuşuosun.hihihiiiiii temel sende iddia halindesin ölemi...yalnız fotolar çok imrendirici bilin yani..:( keşke daha önce tanısydım ve bende olsaydım bukdr ustanın yanında motor öğrenmek süper olurdu heralde...:D cadıcık seninde ellerine sağlık sayende tüm siteyi tanıdım..:D
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
korkut gördüm o telin faturası nekdar gelio yoksa avealı aslıylamı konuşuosun.hihihiiiiii temel sende iddia halindesin ölemi...yalnız fotolar çok imrendirici bilin yani..:( keşke daha önce tanısydım ve bende olsaydım bukdr ustanın yanında motor öğrenmek süper olurdu heralde...:D cadıcık seninde ellerine sağlık sayende tüm siteyi tanıdım..:D

Yok yok Temeli ihbar ediyordum Hayvanat bahçesine.:p:queen:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Arkadaşlar çok güzel bir gezi oldu doğrusu, tüm olumsuz hava tahminlerine rağmen.Emeği geçen herkeze teşekkürlermi, sunmayı bir borç biliyorum.:rendeer:
Bu tür güzel organizasyonlar devam ettiği sürece,geliceğim kesindir.:cat:

herzaman bekleriz ugur geldiğin için ben sana teşekkür ederim :rendeer:

Valla gelmeyi çok istedim ama sabah uyandığımda promil seviyem trafik için uygun değildi :mrgreen:

Bir daha bu kadar kalabalık tayfayı ancak 29 ekim kortejinde görürüm artık..

canın sagolsun buhafta kan verdikten sonra yaparız bişeyler :rendeer:

helal olsun vallahi. maşallah.çekirge sürüsü gibi istila etmişsiniz:mrgreen:

buna gelmedin ama hafta sonu bize katılmazsan evine gelir zorla alırım kanını haberin olsun :p

çok hoş bir gezi olmuş. istanbul mt ellerinize sağlık. paylaşım için teşekkürler.:rendeer:

teşekkürler celikgürsel :rendeer:

korkut gördüm o telin faturası nekdar gelio yoksa avealı aslıylamı konuşuosun.hihihiiiiii temel sende iddia halindesin ölemi...yalnız fotolar çok imrendirici bilin yani..:( keşke daha önce tanısydım ve bende olsaydım bukdr ustanın yanında motor öğrenmek süper olurdu heralde...:D cadıcık seninde ellerine sağlık sayende tüm siteyi tanıdım..:D

bu hafta sonu çok daha önemli çok daha güzel bir etkinliğimiz olucak oaraya bekleriz :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:15 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:13 PM ----------

Hala evdemisin len sen.:)

olum motor yok nerde olucak başka :p
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Süpürgeni verseeydin ya ödünç :p:mrgreen:

canı sagolsun kadirin ama zordur süpürge kullanmak Allah korusun şakası olmaz :p

bak cadı cevabı vermiş.. nerde olucaktım? motor pert olmuş.. :farao:


Dip Not : Bundan Sonrada Böyle Olacak.. Motorun Olup Olmaması Önemli Değil.. Motor Olsada Ben Olmayacağım.. ama derler ya Kalbim Hep Sizinle..

bu nedemek şimdi kadir gel kafamı kırmı diyosun yani? :bounce:
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
emeği geçen arkadaşlara teşekkürler. aranıza biraz geç'de olsa katıldım ve erken ayrıldım dayanamadım arkadaş ne o gürültü patırtı her kafadan bir ses çıkıyo ben gelemem öyle sıkıntıya :p

aranızda çok kısa kalsam'da çok keyif aldım bütün arkadaşlara teşekkürler :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst