helal olsun vallahi. maşallah.çekirge sürüsü gibi istila etmişsiniz:mrgreen:
korkut gördüm o telin faturası nekdar gelio yoksa avealı aslıylamı konuşuosun.hihihiiiiii temel sende iddia halindesin ölemi...yalnız fotolar çok imrendirici bilin yani..keşke daha önce tanısydım ve bende olsaydım bukdr ustanın yanında motor öğrenmek süper olurdu heralde...
cadıcık seninde ellerine sağlık sayende tüm siteyi tanıdım..
![]()
yalnız oda seni edio sanırım yada siz karşılıklı konuşuomusunuz doyamadınızda..![]()
Arkadaşlar çok güzel bir gezi oldu doğrusu, tüm olumsuz hava tahminlerine rağmen.Emeği geçen herkeze teşekkürlermi, sunmayı bir borç biliyorum.:rendeer:
Bu tür güzel organizasyonlar devam ettiği sürece,geliceğim kesindir.:cat:
Valla gelmeyi çok istedim ama sabah uyandığımda promil seviyem trafik için uygun değildi :mrgreen:
Bir daha bu kadar kalabalık tayfayı ancak 29 ekim kortejinde görürüm artık..
helal olsun vallahi. maşallah.çekirge sürüsü gibi istila etmişsiniz:mrgreen:
çok hoş bir gezi olmuş. istanbul mt ellerinize sağlık. paylaşım için teşekkürler.:rendeer:
korkut gördüm o telin faturası nekdar gelio yoksa avealı aslıylamı konuşuosun.hihihiiiiii temel sende iddia halindesin ölemi...yalnız fotolar çok imrendirici bilin yani..keşke daha önce tanısydım ve bende olsaydım bukdr ustanın yanında motor öğrenmek süper olurdu heralde...
cadıcık seninde ellerine sağlık sayende tüm siteyi tanıdım..
![]()
Hala evdemisin len sen.![]()
olum motor yok nerde olucak başka![]()
Bu bir iltifatmı yoksa kötü bir şeymi söyledin.:mrgreen:
Hala evdemisin len sen.![]()
olum motor yok nerde olucak başka![]()
ben gelemedim ya iltifat yapıyorum:cherry::cherry::cherry::cherry:
Süpürgeni verseeydin ya ödünç:mrgreen:
bak cadı cevabı vermiş.. nerde olucaktım? motor pert olmuş.. :farao:
Dip Not : Bundan Sonrada Böyle Olacak.. Motorun Olup Olmaması Önemli Değil.. Motor Olsada Ben Olmayacağım.. ama derler ya Kalbim Hep Sizinle..
canı sagolsun kadirin ama zordur süpürge kullanmak Allah korusun şakası olmaz
bu nedemek şimdi kadir gel kafamı kırmı diyosun yani? :bounce:
bu nedemek şimdi kadir gel kafamı kırmı diyosun yani? :bounce:
Haaa iyi o zaman bende kötü bir şey sandımıdı:mrgreen:
Harbiden sen niye gelmedin.:rendeer: