Yok böyle bir makina yahu!!!

Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
684
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aynisi benim tanidigim arkadasta var.
Sadece böyle boyanmamisi..
Harley 1200cc
Calistirdigi zaman kulaklarimi tikiyorum. :mrgreen:

 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
dibim düştü resmen ama benim gördüğümün deposunun alt kısmında 13/100 yazıyodu anlamadım :mrgreen:
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
dolu dolu bir makina fazlası var ama eksiği yok cinsinden. ama yinede benim tarzım değil.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Diger harleylerden ayriran ozelligi nedir ?

Ben fark goremedim siradan bi harley bu ?

Yok boyle bi makina demissin ama , benim motosikletimi biraktigim garajin 3 kati bunlardan 10larcasini iceriyor , hakkaten tarzim olmadigi icinmidir nedir inanilmaz itici motosiklet.
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Diger harleylerden ayriran ozelligi nedir ?

Ben fark goremedim siradan bi harley bu ?

Yok boyle bi makina demissin ama , benim motosikletimi biraktigim garajin 3 kati bunlardan 10larcasini iceriyor , hakkaten tarzim olmadigi icinmidir nedir inanilmaz itici motosiklet.

özel yapım makinalar bunlar bildiğim kadarıyla sadece 100 tane üretilmişti bizim bu gördüğümüz 13.sü :) :mrgreen:
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
193
özel yapım makinalar bunlar bildiğim kadarıyla sadece 100 tane üretilmişti bizim bu gördüğümüz 13.sü :) :mrgreen:

ozel yapim oldugunu bilmiyordum ben . Sanirim bunun aynisi birde eskisehirde buyuk otelin karsisinda ki dukkan sahibinde var. Her gecisimde guzel motor diyordum.
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
985
3 ay kadar önce bu motor , sahibi tarafından satılması için İstanbul Kızıltopraktaki dükkanların birisinde duruyordu. almaya çalıştım ancak param yetişmedi. ( şimdi o mevcut parada kalmadı ya neyse )

Satıcının söylediğine göre bu Harley Davdidson firması tarafından özel üretilmiş 100 motordan 13. olanı.

Çok ama çok başarı bir airbrush çalışması yapılmış. ön çamurluktaki boya gerçek alev gibi duruyor. hiç bir motorda görmediğim parlaklıkta bir vernik atılmış.motordaki tüm vidalar üzerinde harley davidson yazanlarla değiştirilmiş. ( buna ne gerek vardı anlamadım )

arka egzostlar İndian egzostlarına benzetilmiş. hatta her iki yanda egzost olması için manifolttan bir ek çıkartılarak solada bir egzost tüpü takılmış. ancak soda kalan egzosttan az çıkış oluyor . bunu ilk görünce bende silindirlerde bir sıkıntı var zannetmiştim. ancak sağ tarafına baktığımda olayı anladım. amortisörler dahil her parça custom olanıyla değiştirilmiş.sırf selesi 1.500 dolar civarı.egzostun yapısından dolayı , rölanti sesi bile aşırı yüksek.

Sahibi satmaktan vazgeçip geri almış kızıltopraktaki dükkandan.bana ilk 18.500 euro denilmişti. sahibinden.com'a 18..000 eurodan ilan verilmişti. en son 17.500 gibi bir rakamdan bahsediliyordu.custom la uğraşanlar bilir. sırf üzerindeki aksesuarlar tahmini 20.000 euro civarı. çok ama çok güzel bir harley.tam evladiyelik bir alet
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
389
3 ay kadar önce bu motor , sahibi tarafından satılması için İstanbul Kızıltopraktaki dükkanların birisinde duruyordu. almaya çalıştım ancak param yetişmedi. ( şimdi o mevcut parada kalmadı ya neyse )

Satıcının söylediğine göre bu Harley Davdidson firması tarafından özel üretilmiş 100 motordan 13. olanı.

Çok ama çok başarı bir airbrush çalışması yapılmış. ön çamurluktaki boya gerçek alev gibi duruyor. hiç bir motorda görmediğim parlaklıkta bir vernik atılmış.motordaki tüm vidalar üzerinde harley davidson yazanlarla değiştirilmiş. ( buna ne gerek vardı anlamadım )

arka egzostlar İndian egzostlarına benzetilmiş. hatta her iki yanda egzost olması için manifolttan bir ek çıkartılarak solada bir egzost tüpü takılmış. ancak soda kalan egzosttan az çıkış oluyor . bunu ilk görünce bende silindirlerde bir sıkıntı var zannetmiştim. ancak sağ tarafına baktığımda olayı anladım. amortisörler dahil her parça custom olanıyla değiştirilmiş.sırf selesi 1.500 dolar civarı.egzostun yapısından dolayı , rölanti sesi bile aşırı yüksek.

Sahibi satmaktan vazgeçip geri almış kızıltopraktaki dükkandan.bana ilk 18.500 euro denilmişti. sahibinden.com'a 18..000 eurodan ilan verilmişti. en son 17.500 gibi bir rakamdan bahsediliyordu.custom la uğraşanlar bilir. sırf üzerindeki aksesuarlar tahmini 20.000 euro civarı. çok ama çok güzel bir harley.tam evladiyelik bir alet

noktayı koymuşsun hocam:cat:
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
985
Bu motosikleti Almayı düşünen varsa , yeniden satışa çıkarılmış.daha önceden de dediğim gibi. sadece üzerindeki aksesuarlar 20.000 euro eder.Kızıltoprakta gördüğüm vakit. depo , ve çamurluklar ve selenin orjinalininde yanında verildiği söylenmemişti. harley yedek parça fiyatlarını bilmeyenler için söyleyeyim. sırf benzin deposu modeline göre 2000-3000 dolar arasında satılıyor.bu haliyle hakikaten deli makina


http://www.sahibinden.com/cift_gorunumlu_limited_edition_harley-12WQQaXQQ17332939WQQpXQQdisplayitem
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
Banada çekici gelmedi güzel motordur ama onun yerinde bi RR olsa yorumlar ve hislerim farklı olurdu ama güze motr :)
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
50
zevkler görecelidir...

hayal gibi motor benim için.. çok güzel.. karşı cinsimle yaşadığım aşk duygumu bu tarz motorlarlada yaşıyorum! =)

bu arada bu bir cruiser dır..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst