cbf ile ybr arasında kaldım!!

Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
selamlar :) dün ilk günüm oldu ve ehliyet kursuna başladım ekim sonu elimde olucağını belirttiler.ama ben honda cbf 150 ile yamaha ybr 125 arasında kaldım ben cbf istiyorum ama sizlerinde görüşlerinizi öğrenmek istiyorum şimdiden çok teşekkürler :):rendeer:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
KARDEŞ, HİÇ DÜŞÜNMİCEN VE GİDİP 2500-3000TL ARASINDA BİR TVS APACHE ALICAN( GENELDE TOPCASE TAKILI OLUR) ama dikkat et kurye motoru olmasın... bilindik al. paran varsa da sıfır al... bana güven :)

tasarım ödüllüdür ayrıca güç ve ekonomi olarak da iyidir...
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
cbf rahat ama bazı sorunlşarı var.. yağ eksiltme gibi.. ybr sağlam ucuz ama cbf e bakarak daha rahatsız...............
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Cbf rahat motordur sessiz titreşimsiz ekonomik torkuda vardır. Kronik hastalıkları var diyen arkadaşlara aldanma üsturuplu kullandıktan sonra tam bir başlangıç ve gezi motorudur. bence cbf 150 den şaşma derim.
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
selamlar :) dün ilk günüm oldu ve ehliyet kursuna başladım ekim sonu elimde olucağını belirttiler.ama ben honda cbf 150 ile yamaha ybr 125 arasında kaldım ben cbf istiyorum ama sizlerinde görüşlerinizi öğrenmek istiyorum şimdiden çok teşekkürler :):rendeer:

Rahat olmasını hafifte gösterişli olmasını istiyorsan Cbf al ama yukarıda ne gibi sorunu olacağını belirtmişler arkadaşlar. Ybr rahat olmayabilir ama taş gibi motosiklettir sen üzmediğin sürece o seni hiç üzmez ...
Ben ybr derim....:cat:
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
ilk motorun olacağı için ikinci el bir honda cbf 150 alabilirsin. CBF ile alışırsın, motoru tam anlamıyla öğrenirsin sonra büyütürsün motoru.. Dikkat et kurye motoru olmasın ;)
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
bende bu soruyu 6 ay önce sormustum kafam cbf ye yattı onu aldım iikide almısım
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
90
Bende cok arasında kalmıstım bu iki makinanın..Cok düşündüm sonunda yamaha ybr 125 aldım..Sonradan bi kaç fırsatım oldu honda cbf 150 kullanmak için iyiki yamaha aldım dedim..Bence yamaha...:cat:
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
cbf nin gidonu yüksektr eğilmek zorunda kalmazsn seni yormaz sen yorulsan motorsklet yorulmaz Honda:cat:
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hangisini alırsan al pişman olmazsın.Sana en yakın servis hangisiyse onu al derim ben.
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
251
kalıplıysan cbf 150 al, yok diil, orta boylu ve zayıfsan ybr al. ikisi de çok kaliteli motordur, ancak ybr biraz daha küçüktür o kadar. :cat:
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Ybr ..Cbf 30 + yaş işi..

Yaş 33. Sorun yok o zaman :) Ybr yi satıp cbf alan duydum ama cbf ini satıp ta ybr alan daha önce duymadım, Aynı klasmanda anıldıkları halde yapı olarak farklılardır. İkisinide yakından incele, imkanın varsa kullan, ve içine sineni al, ikiside seni üzmez. Cbf uzun yola daha yatkındır, Yolcu için arka oturuş pozisyonu, selenin uzunluğu itibariyle Ybr ye nazaran daha rahattır. Ybr ise sıkışık trafikte cbf e nazaran biraz daha kıvraktır. Sıkışık trafikte manevra kabiliyetinin cbf ten daha iyi olması, gidon dönüş açısının daha fazla olması Ybr nin artılarıdır. Forumu tararsan aslında açtığın başlıkla ilgili veya benzer çok başlık bulabilirsin, çünki ezelden beri bu iki odel karşılaştırılır durur :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:12 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:07 PM ----------

Bende cok arasında kalmıstım bu iki makinanın..Cok düşündüm sonunda yamaha ybr 125 aldım..Sonradan bi kaç fırsatım oldu honda cbf 150 kullanmak için iyiki yamaha aldım dedim..Bence yamaha...:cat:

Nasıl duygular yaşadın cbf kullanınca, tarif edebilirmisin ? Farklı, özellikle daha önce hiç kullanmadığın bi motoru kullandığında alışkanlıkların gereği, kısa süreliğine denediğin için motoru beyenmen mümkün olmayabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst