ulan neler kaçırmışım be,kahretsin biladeri sopalıyasım geldi şimdi,muhteşem eğlenceli geçmiş,ama muz bikaçkişiyi bozmuşhaluğuda aralarına almışlar acaba muzdan öncemi sonramı orasını çözemedim,neyse elinize emeğinize tekerinize sağlık,
ulan neler kaçırmışım be,kahretsin biladeri sopalıyasım geldi şimdi,muhteşem eğlenceli geçmiş,ama muz bikaçkişiyi bozmuşhaluğuda aralarına almışlar acaba muzdan öncemi sonramı orasını çözemedim,neyse elinize emeğinize tekerinize sağlık,
Eglencenin dibine vurmuşsunuz gibi görünüyor.Paylaşım için tşk. Güzel gezi olmuş:cat:
Bu arada;
![]()
Şu arkadaşa birisi su versin bogulacak:mrgreen:![]()
tebrikler adana mt güzel gezmişsinzi harikasınız devamını dilerim.
Adana MT de aklı başında bir kişi varsa ne olayım; deli bunlar deli ::deliir::
coşmuşsunuz yine, imrendim valla...
1- bora ve gürsel abi, o aletin tuşlarına basmanız lazım yoksa ses çıkmaz
2- ümit, bileğinin düzelmesine çok sevindim, resmini gördüğüm fz1000 değil mi o? hayırlı uğurlu olsun. inşallah tekrardan kaza bela yüzü görmeyiz hiçbirimiz
3- ben dahil herkes sizi kıskanıyor, nazar boncuğunuzu ihmal etmeyin
4- ümitin son resmi mükemmel yauuuu
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:17 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:14 PM ----------
ben görmezden geleyim dedim ama, evet muz olayında insanların o manalı gülümsemelerine bir açıklık gelse de "muz açılımı" olsa. yoksa dedikodu çıkacak :bounce::queen::queen::queen:
gelenler tatilin keyfini çıkardı.gelemeyenlere söyliyecek bir şey bulamıyorum.fakat intikamımız acı olacak.haberiniz olsun.
Adana mt,
sizinle kapuzbaşı şelalerinde karşılaşmış ve tanışmıştık.Neden Mersin'den geçerken aramadınız?Üzüldüm şimdi.
Bayılıyorum bu adana mt ye,sizin gezi resimlerinize bakmak gerçekten çok keyif veriyor insana.
Kendi içinizde bir aile gibisiniz tebrik ederim:rendeer:
Allah keyfinizi bozmasın,iyi sürüşler
güzel ve göründüğü kadarıyla bol eğlenceli bir gezi olmuş paylaşım için tşk ler devamını bekliyoruz bol fotoğraflı olsun![]()
Tekerinize sağlık
Baya bir güldüm şu fotoya acaba kimdir bu arkadaş?
![]()
Adana MT MOTO:mrgreen:R:mrgreen:SİKLET grubuna tebrikler.... Güzel gezi...