Adana [mt] bayramda 2 günlük,aydıncık gezisi

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar,bayramın 2.günü sabah başlayan,9 motor+1 araba=12 kişi katılımlı,acayip keyifli ve herzamanki gibi bol kahkahalı geçen gezimizin,kare kare fotoğrafları.anlatımı fotolar yapacak:
IMG_0882.jpg

IMG_0884.jpg

IMG_0886.jpg

IMG_0887.jpg

IMG_0890.jpg

IMG_0891.jpg

IMG_0893.jpg

IMG_0894.jpg

IMG_0895.jpg

IMG_0902.jpg

IMG_0907.jpg

IMG_0908.jpg

IMG_0915.jpg

IMG_0916.jpg

IMG_0917.jpg

IMG_0918.jpg

IMG_0920.jpg

IMG_0921.jpg

IMG_0922.jpg

IMG_0923.jpg

IMG_0924.jpg

IMG_0925.jpg

IMG_0926.jpg

IMG_0927.jpg

IMG_0928.jpg

IMG_0929.jpg

IMG_0930.jpg

IMG_0931.jpg

IMG_0932.jpg

IMG_0933.jpg

IMG_0934.jpg

IMG_0936.jpg

IMG_0939.jpg

IMG_0940.jpg

IMG_0941.jpg

IMG_0943.jpg

IMG_0944.jpg

IMG_0945.jpg

IMG_0946.jpg

IMG_0947.jpg

IMG_0949.jpg

IMG_0952.jpg

IMG_0953.jpg

IMG_0954.jpg

IMG_0955.jpg

IMG_0958.jpg

IMG_0959.jpg

IMG_0960.jpg

IMG_0961.jpg

IMG_0962.jpg

IMG_0963.jpg

IMG_0964.jpg

IMG_0965.jpg

IMG_0966.jpg

IMG_0967.jpg

IMG_0968.jpg

IMG_0970.jpg

IMG_0971.jpg

IMG_0972.jpg

IMG_0973.jpg

IMG_0974.jpg

IMG_0975.jpg

IMG_0980.jpg

IMG_0981.jpg

IMG_0982.jpg

IMG_0983.jpg

IMG_1003.jpg

IMG_1010.jpg

IMG_1012.jpg

IMG_1013.jpg

IMG_1014.jpg

IMG_1015.jpg

IMG_1016.jpg

IMG_1017.jpg

IMG_1020.jpg

IMG_1021.jpg

IMG_1022.jpg

IMG_1023.jpg

IMG_1024.jpg

IMG_1025.jpg

IMG_1032.jpg

IMG_1033.jpg

IMG_1035.jpg

IMG_1040.jpg

IMG_1044.jpg

IMG_1045.jpg

IMG_1048.jpg

IMG_1052.jpg

IMG_1057.jpg

IMG_1058.jpg

IMG_1059.jpg

IMG_1060.jpg

IMG_1061.jpg

IMG_1062.jpg
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ulan neler kaçırmışım be,kahretsin biladeri sopalıyasım geldi şimdi,muhteşem eğlenceli geçmiş,ama muz bikaçkişiyi bozmuş:phaluğuda aralarına almışlar acaba muzdan öncemi sonramı orasını çözemedim,neyse elinize emeğinize tekerinize sağlık,
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Eglencenin dibine vurmuşsunuz gibi görünüyor.:)Paylaşım için tşk. Güzel gezi olmuş:cat:


Bu arada;
IMG_1062.jpg


Şu arkadaşa birisi su versin bogulacak:mrgreen::p
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Adana MT de aklı başında bir kişi varsa ne olayım; deli bunlar deli ::deliir::
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
coşmuşsunuz yine, imrendim valla...

1- bora ve gürsel abi, o aletin tuşlarına basmanız lazım yoksa ses çıkmaz :p
2- ümit, bileğinin düzelmesine çok sevindim, resmini gördüğüm fz1000 değil mi o? hayırlı uğurlu olsun. inşallah tekrardan kaza bela yüzü görmeyiz hiçbirimiz
3- ben dahil herkes sizi kıskanıyor, nazar boncuğunuzu ihmal etmeyin :)
4- ümitin son resmi mükemmel yauuuu ;)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:17 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:14 PM ----------

ulan neler kaçırmışım be,kahretsin biladeri sopalıyasım geldi şimdi,muhteşem eğlenceli geçmiş,ama muz bikaçkişiyi bozmuş:phaluğuda aralarına almışlar acaba muzdan öncemi sonramı orasını çözemedim,neyse elinize emeğinize tekerinize sağlık,

ben görmezden geleyim dedim ama, evet muz olayında insanların o manalı gülümsemelerine bir açıklık gelse de "muz açılımı" olsa. yoksa dedikodu çıkacak :bounce::queen::queen::queen:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
gelenler tatilin keyfini çıkardı.gelemeyenlere söyliyecek bir şey bulamıyorum.fakat intikamımız acı olacak.haberiniz olsun.
 
Katılım
20 Ağu 2009
Mesajlar
93
Adana mt,
sizinle kapuzbaşı şelalerinde karşılaşmış ve tanışmıştık.Neden Mersin'den geçerken aramadınız?Üzüldüm şimdi.
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
323
Bayılıyorum bu adana mt ye,sizin gezi resimlerinize bakmak gerçekten çok keyif veriyor insana.

Kendi içinizde bir aile gibisiniz tebrik ederim:rendeer:
Allah keyfinizi bozmasın,iyi sürüşler
 
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
139
güzel ve göründüğü kadarıyla bol eğlenceli bir gezi olmuş paylaşım için tşk ler devamını bekliyoruz bol fotoğraflı olsun :)
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Adana MT MOTO:mrgreen:R:mrgreen:SİKLET grubuna tebrikler.... Güzel gezi...
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
304
mükemmel bi bayram tatili idi katılan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.katılmak isteyipte katılamayan arkadaşlarda çok şey kaçırdıgını belirtmek isterim. inş bidahaki bayrama
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ulan neler kaçırmışım be,kahretsin biladeri sopalıyasım geldi şimdi,muhteşem eğlenceli geçmiş,ama muz bikaçkişiyi bozmuş:phaluğuda aralarına almışlar acaba muzdan öncemi sonramı orasını çözemedim,neyse elinize emeğinize tekerinize sağlık,

o resim,muzdan önceydi.:queen:

Eglencenin dibine vurmuşsunuz gibi görünüyor.:)Paylaşım için tşk. Güzel gezi olmuş:cat:

Bu arada;
IMG_1062.jpg


Şu arkadaşa birisi su versin bogulacak:mrgreen::p

evet aynen öyle,su verdik.:queen:

tebrikler adana mt güzel gezmişsinzi harikasınız devamını dilerim.

teşekkürler.

Adana MT de aklı başında bir kişi varsa ne olayım; deli bunlar deli ::deliir::

eveeeet,katılıyorum.:queen:

coşmuşsunuz yine, imrendim valla...

1- bora ve gürsel abi, o aletin tuşlarına basmanız lazım yoksa ses çıkmaz :p
2- ümit, bileğinin düzelmesine çok sevindim, resmini gördüğüm fz1000 değil mi o? hayırlı uğurlu olsun. inşallah tekrardan kaza bela yüzü görmeyiz hiçbirimiz
3- ben dahil herkes sizi kıskanıyor, nazar boncuğunuzu ihmal etmeyin :)
4- ümitin son resmi mükemmel yauuuu ;)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:17 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:14 PM ----------




ben görmezden geleyim dedim ama, evet muz olayında insanların o manalı gülümsemelerine bir açıklık gelse de "muz açılımı" olsa. yoksa dedikodu çıkacak :bounce::queen::queen::queen:

1-tuşlara bastık ta sesli çıkmadı.
2-evet fz1000,amiiin
3-eveeeet
4-çoooook

gelenler tatilin keyfini çıkardı.gelemeyenlere söyliyecek bir şey bulamıyorum.fakat intikamımız acı olacak.haberiniz olsun.

eveeeeeet:cat:

Adana mt,
sizinle kapuzbaşı şelalerinde karşılaşmış ve tanışmıştık.Neden Mersin'den geçerken aramadınız?Üzüldüm şimdi.

inanın hiç aklımıza gelmedi.

Bayılıyorum bu adana mt ye,sizin gezi resimlerinize bakmak gerçekten çok keyif veriyor insana.

Kendi içinizde bir aile gibisiniz tebrik ederim:rendeer:
Allah keyfinizi bozmasın,iyi sürüşler

teşekkürler,en çok övündüğümüz yanımızdır.

güzel ve göründüğü kadarıyla bol eğlenceli bir gezi olmuş paylaşım için tşk ler devamını bekliyoruz bol fotoğraflı olsun :)

bizim için artık sezon açıldı,devamı gelecek.

Tekerinize sağlık :)

Baya bir güldüm şu fotoya acaba kimdir bu arkadaş? :p:p
IMG_1062.jpg

sağolun,bu arkadaşımız,gurubumuzun çok sevdiği,en genç arkadaşımızdır.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:06 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:03 PM ----------

Adana MT MOTO:mrgreen:R:mrgreen:SİKLET grubuna tebrikler.... Güzel gezi...

hiç sormayın,biz doğrusunu yazdık verdik ama baskıcı vatandaşın işgüzarlığı işte.:pr:
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Harika bir gezi olmuş,çok eglendiginiz her halinizden belli oluyor :)

Umarım yolda yagmura yakalanmamışsınızdır
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
yine çok güzel bir gezi oldu. katılan ve emeği geçen tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ederim.
geziye katılamayan arkadaşların, katılmasını çok isterdim. ama kısmet inşallah birdaki sefere.
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
tüh beeee çok şey kaçırmışım ama mazeretim vardı asabiyim ben:salut:

güzel eylenceli bir gezi olmuş ama aydıncıga yagmur yagmadımı yaw:silent:
 
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
121
bora abi çok güzel bir gün geçirmişsiniz harikasınız
oradakilerin yarısından çoğunu tanıyorum hepinizi çok seviyorum.
tekeriniz düz bassın
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
ulen bu adana MT ile bidaaaa geziye çıkrsam 2 olsun bu ne şaklabanlıkdır yahu işi gücü gırgır bunların.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
abi süper bir gezi olmuş tekerinize sağlık,çok güzel fotolar ama o resimdeki arkadaş harbi güzel çıkmış :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst