geçen neydi? bilmiyorum, boşver.. :) (299km/h)

Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aynen aynen :) süper yaaa..
 
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
139
polisler anlamadı görmedi ama polislerin yanından geçip geçmediğini bende görmedim :queen:
 

MFM

Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
356
:D polisler sadece baktı tokyo drift teki muhabbet gibi "tokyoda polisler sadece yakalayabilicekleri arabanın peşine takılır" zuhauhauhu süper :cat::queen:
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
polisler anlamadı görmedi ama polislerin yanından geçip geçmediğini bende görmedim :queen:
şimdi aşağıdaki resimde anlayacaksın nerden nasıl geçtiğini

paylaşım için sağ ol..
ama aynı video 50 defa verildi..
valla bu videoyu ben yeni gördüm. pc.ye yükledim. üstünde biraz montajlama yaptım. bahsettiğin 50 taneyi benim video ile karşılaştır.. farkı görüceksin.

Osman o herif düştü mü lan? Ölmüştür, boşver :)
güzel yorum :) teşekkür

başka yoldan geçti heralde
aynen öyleee. alper işi çözmüş..

Bence.........



mantıklımı? :)
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aynen... bildiğim kadarıyla 600 cc bir makina 270 civarı yapıyor.. videodaki motorun markası ne bilmem.. ama 600 cc'den büyük olduğu kesin..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:02 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:59 AM ----------

motordaşlarım.. şimdi tekrar izlerken farkettimde.. videoda motosikletin güzergahı üzerinde bir adet araçlı köprü gördüm. motosiklet köprünün altından geçiyor, polisler köprü yolunda da olabilir... bak buda mantıklı haaa :)
 
Katılım
6 May 2008
Mesajlar
217
Bence.........



mantıklımı? :)[/QUOTE]


şekil hersey tamam ama.

1. o yol bi dört yol agzı ise ve polislerin beklediği yerde ana yolsa o motor 299 la oradan gecmez.geçemez.

2. motorum gittiği yol anayolsa polisler orada beklemzler çünkü; onlar ya radar yada radar sonrası polislerdir.

3. motosiklet 299 la giderken yolda ne polis vardı nede bi yol ayrımı.

4. video bana usta bi montaj işi geldi.

5. Bütün bu söylediklerim yanlışsada ki sanmıyorum:)

Bence videomontaj var bu işte..

sizce:silent::silent:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
5 te 2,99 gider bu makina, kendisi bir k6 1000
orda kamerayla çektikleri açı 4-5 mt, ordan makina geçerken 300 le kat ettiği yol kameranın kalitesi düşük olduğu için saniyede yakaladığı görüntüden düşüktür ve kayıt a yansımıyodur:wiinkk:
turbo rider die bi eleman bu youtube da aratırsanız suzy lerle birçok attraksiyon dolu videosu var, kullandığı makinalar da genellikle turbo beslemeli..
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şekil hersey tamam ama.

1. o yol bi dört yol agzı ise ve polislerin beklediği yerde ana yolsa o motor 299 la oradan gecmez.geçemez.
2. motorum gittiği yol anayolsa polisler orada beklemzler çünkü; onlar ya radar yada radar sonrası polislerdir.
3. motosiklet 299 la giderken yolda ne polis vardı nede bi yol ayrımı.
4. video bana usta bi montaj işi geldi.
5. Bütün bu söylediklerim yanlışsada ki sanmıyorum:)
Bence videomontaj var bu işte..
sizce:silent::silent:

1. orası bir köprü. motor aşağıda, polis üst yolda.. yukardaki msj.da da dediğim gibi yeni farkettim.. yeni çizdiğim şema aşşağıda :)

2. bence ana yolda radar var. polisler anonsa göre ana yola inip takibe başlıyor, yada yol kesiyor filan.. (yada ben kobra takibi dizisini çok izledim :) )

3. orası bir köprü. polis üstte, motor altta. ilk şemada sağ tarafa o yüzden soru işareti koydum :) motorcu o kadarda enayi değil dimi? 299 la dört yola girilmez..

4.bence orjinal video

5.bence montaj değil. yeni şema tatmin edicektir seni. zaten biraz daha uğraşırsam motorcunun evinide çözücem :)
41353322.jpg
 
Katılım
6 May 2008
Mesajlar
217
Eyvallah kardeşim:mrgreen: Bu son şema bana ilaç gibi geldi..

kesinlikle haklısın aynen anlattıgın gibi gerçekleşmiş video.

Benimde sonradan aklıma geldi ama yazmadım..:pr:

Adamlara helal olsun video için kendilerini hazırlamışlar.. polisin orda beklemesi, motosikletin bi başka yoldan gitmesi falan. güzel yani..

senle biz dedektiflik bürosu açalım bari:mrgreen::cat:
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olur. bana uyar dedektiflik :) dediğin gibi iyi plan yapmışlar :)
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
1. orası bir köprü. motor aşağıda, polis üst yolda.. yukardaki msj.da da dediğim gibi yeni farkettim.. yeni çizdiğim şema aşşağıda :)

2. bence ana yolda radar var. polisler anonsa göre ana yola inip takibe başlıyor, yada yol kesiyor filan.. (yada ben kobra takibi dizisini çok izledim :) )

3. orası bir köprü. polis üstte, motor altta. ilk şemada sağ tarafa o yüzden soru işareti koydum :) motorcu o kadarda enayi değil dimi? 299 la dört yola girilmez..

4.bence orjinal video

5.bence montaj değil. yeni şema tatmin edicektir seni. zaten biraz daha uğraşırsam motorcunun evinide çözücem :)
41353322.jpg

tebrik ederim kardeşim süpersin :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst