ramazan bayramınız kutlu olsun...!)) bu arada bugün mondial 150 hs aldım en kısa zamanda fotoğraflarını eklicem
))))
kardeş nerelisinbakalım anlat biraz
millet öncelikle herkese selam motoruma genel bakım yaptım karbiratör temizliği falan da dahil 97 oktanlık benzin ve benzin katkısı kullanıyorum 90 km yi geçmeyen motorum su anda 115 km ye kadar rahat çıkıyor bilginize herkese tavsiye ederim
selam;valla ben bu gün 1 saat önce eşimde arkamda taksimden üsküdara geçerken köprüye girmeden yokuş aşağı 120 yi gördüm düz yolda ise rahat 90-100 görüyorum.yokuş yukarı ise en fazla 90 genelde 70 civarımillet öncelikle herkese selam motoruma genel bakım yaptım karbiratör temizliği falan da dahil 97 oktanlık benzin ve benzin katkısı kullanıyorum 90 km yi geçmeyen motorum su anda 115 km ye kadar rahat çıkıyor bilginize herkese tavsiye ederim
arkadaşalr su an işteyim araştırmaya vaktim yok..motorumu servise götürcem yarın akşama...tabi sizin cevaplarınıza dayanarak..çok kaliteli yağ almayı düşünüyorum..10-40 mı öle bişe..biyerlerde okumustum..ve kayışı değişitrcem zamanı geldi..eskimiştir..uzun yol yapcam..
yağ ve kayışın markasını modelini vs alabilirmiyim acaba...yada daha baska ne bakım yapabilirim..sabah ewe gitcem uyucam..akşam servise bırakcam..servisci kekciye benzio..keklenmiyeyim..yardımınızı bekliyorum...
Doobly aynen bende o konuda rahatsız oldum ama bu şekilde biniyoruz ve çokta büyük sorun olmuyor.
yağı kendim değiştirmek istiyorum ama hiç yapmadım korkuyorum bilen varsa anlatabilirmi?
bide benim motor ileri iterken ve giderken biyerlerden gıcırtı sesleri geliyor.geri geri iterken ses gelmiyor 2000 bakımında baktıracağım...