- Katılım
- 30 Eki 2008
- Mesajlar
- 472
özgürlüğü fazla sevion sen :mrgreen:
ne zaman buluşmalarda görsem GKN kawa ile geliyor
senide resimlerde paso r1le görüyoruz takasmı ettiniz motorları
[/QUOTE]
ee özgürlüğü kim sevmeski ???
Eee R1 i buluşmalara getirmiyoruz genelde ben alıp gazlamaya çıkıyorum. İşte kawayıda böyle scooter misali oraya buraya kısa mesafelere kullanıyoruz :cherry:
ne zaman buluşmalarda görsem GKN kawa ile geliyor
senide resimlerde paso r1le görüyoruz takasmı ettiniz motorları
ee özgürlüğü kim sevmeski ???
Eee R1 i buluşmalara getirmiyoruz genelde ben alıp gazlamaya çıkıyorum. İşte kawayıda böyle scooter misali oraya buraya kısa mesafelere kullanıyoruz :cherry:
Vallaha haketti abicim al götür sen onu bi tatile rahatlasınbayramda haketti kuzun benden tatili canım :queen::queen: Ama tek ricam Antalya olur Bodrum olur Hawai olur. Ama AVŞAYA GÖTÜRMEEEEEEEE :queen:
