bşey diyemem haklısınız!!!!!!!!
değişik ve bi okadar güzeL bir bakış açısı =)
bakmasını bil baktığını görürsün :rendeer:
Ya bişey dicem Gürkan Abi yaaa fotolarda sarı bi kız gördüm çok güzel o kimmmmm hiiii hiiiiii ....:queen: :cherry:
yaa özgürce yine bu sitede takılmak ne güselmiş yaa)
Güzel bir buluşma olmuş,fotoğraflar çok güzel..:cat:
Bir gün aranızda olabilmek dileğiyle..
çok güzel bi buluşmaydı.
herkese çok ama çok teşekkürder
cadım püsküüüttlü pastamı unutma![]()
ne zmn yapıcaksn bna![]()
hoşgeldin sarı şeker seni burda görmekte çok güzel :rendeer:
Hoşbulduk cadıcımben yokken sıkılmışsındır die düşündüm
Hiç gelemiycem sanıyodum ama eeeee kimin kuzusuyum ben
![]()
yaa özgürce yine bu sitede takılmak ne güselmiş yaa)
bakmasını bil baktığını görürsün :rendeer:
hoşgeldin sarı şeker seni burda görmekte çok güzel :rendeer:
Hoşbulduk cadıcımben yokken sıkılmışsındır die düşündüm
Hiç gelemiycem sanıyodum ama eeeee kimin kuzusuyum ben
![]()
bayramda haketti kuzun benden tatili canım :queen:
Bu tur organizasyonlar benim çok hosuma gidiyor.
Dostlugun pekismesi, yeni arkadaslarla tanismak hos bisey.
Ama biz katilamiyoruz tabii.
Bu tur bulusma fotograflarina genellikle bakiyorum.
Ama Allah rizasi için bir kisi de fotograf eklerken,
su sudur, bu budur diye yazsin altina be kardesim.
Oyle tanimadigim adamlarin toplantisina uzayli gibi bakiyorum.
:silent:
Ulem bu kim, o kimin motoru? burasi neresi?
insan merak ediyor yahu...:bounce:
bende görcem seni merak etme.ben sana demedımmı o tepsının ıhalesı bana kalcak dıye...![]()
akşam motor dizime düştü sağ ayak sakattı şimdi sol dizimde sakat ve hareket ettirmekte zorlanıyorum.. olmadı bi doktora gidicem..
Millet kaza yapar motoru pert eder ben bu motoru ve kendimi saatte 0 km hızla pert edicem ve rekorlar kitabına giricem.. :mrgreen:
o kadar tatlıyı yeme dedim ben sana:queen:
benmi aaaaaaa gürkancım ben dagıttım...:queen::queen: