[Mt İstanbul] 18 Eylül İftar ve Bayramlaşma fotoları

Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
472
Ya bişey dicem Gürkan Abi yaaa fotolarda sarı bi kız gördüm çok güzel o kimmmmm hiiii hiiiiii ....:p :queen: :cherry:

yaa özgürce yine bu sitede takılmak ne güselmiş yaa :))
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
2,503
Muhammet abim kesene bereket; Allah daha çok versin...
Kadir abim böyle bir etkinlikte bizi buluşturduğun için çok teşekkürler sanada :)

Caner nerede nerde ondaki fotolar :)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Güzel bir buluşma olmuş,fotoğraflar çok güzel..:cat:

Bir gün aranızda olabilmek dileğiyle..
 
Katılım
15 Ara 2008
Mesajlar
346
çok güzel bi buluşmaydı.
herkese çok ama çok teşekkürder :)
cadım püsküüüttlü pastamı unutma :p
ne zmn yapıcaksn bna :p
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Ya bişey dicem Gürkan Abi yaaa fotolarda sarı bi kız gördüm çok güzel o kimmmmm hiiii hiiiiii ....:p :queen: :cherry:

yaa özgürce yine bu sitede takılmak ne güselmiş yaa :))

hoşgeldin sarı şeker seni burda görmekte çok güzel :rendeer:

Güzel bir buluşma olmuş,fotoğraflar çok güzel..:cat:

Bir gün aranızda olabilmek dileğiyle..

inşallah forrap herzaman bekleriz :rendeer:

çok güzel bi buluşmaydı.
herkese çok ama çok teşekkürder :)
cadım püsküüüttlü pastamı unutma :p
ne zmn yapıcaksn bna :p

bayrama yaparım belki pastanı :wiinkk:
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
289
Muhammet abi sana teşekkür ederim o güzel yemekleri bizlere sunduğun için.. Allah gönlüne göre versin allah kabul etsin .Ayrıca bu org.başlatan herkese de teşekkürler sigara börekleri harika idi.Tabi dolma tartışılmaz hele tatlı harika idi ya biz neden bir lokanta açmıyoruz maşallah herkesin elinden iş geliyor.TÜKKAN RESTAURANT
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
bunlarda bendeki resimler

p9180022.jpg

By ilkyy, shot with FE310,X840,C530 at 2009-09-19
p9180019.jpg

By ilkyy, shot with FE310,X840,C530 at 2009-09-19
p9180020t.jpg

By ilkyy, shot with FE310,X840,C530 at 2009-09-19
p9180023.jpg

By ilkyy, shot with FE310,X840,C530 at 2009-09-19

hepsi bu kadar fazla bişe çıkmadı benden

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:20 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:18 PM ----------

yaa özgürce yine bu sitede takılmak ne güselmiş yaa :))

özgürlüğü fazla sevion sen :mrgreen:
ne zaman buluşmalarda görsem GKN kawa ile geliyor
senide resimlerde paso r1le görüyoruz takasmı ettiniz motorları :p
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
Bu tur organizasyonlar benim çok hosuma gidiyor.
Dostlugun pekismesi, yeni arkadaslarla tanismak hos bisey.
Ama biz katilamiyoruz tabii.

Bu tur bulusma fotograflarina genellikle bakiyorum.
Ama Allah rizasi için bir kisi de fotograf eklerken,
su sudur, bu budur diye yazsin altina be kardesim.:)

Oyle tanimadigim adamlarin toplantisina uzayli gibi bakiyorum.
:silent:
Ulem bu kim, o kimin motoru? burasi neresi?
insan merak ediyor yahu...:bounce:

Haklısın üstad bende diğer illerdeki organizasyonlarda aynı hislerle bakıyorum.
Ben fotolarla tanıtım yapayım biraz . Diğer arkadaşlarda bana destek versinki daha kolay olsun
ilk resimle kendimden başlıyorum Muhammed benim, kızım miray ve oğlum Onurla birlikte Maltepe sahilde iftarsonu aile fotosu:)

DSCN6441.jpg
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,094
akşam motor dizime düştü sağ ayak sakattı şimdi sol dizimde sakat ve hareket ettirmekte zorlanıyorum.. olmadı bi doktora gidicem..

Millet kaza yapar motoru pert eder ben bu motoru ve kendimi saatte 0 km hızla pert edicem ve rekorlar kitabına giricem.. :mrgreen:

sen bence bi kurşun döktür:queen:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
Hell 24 =Cem
yt servant= Dilaver (ayferin kocası):)
A.Y.F.E.R=Ayfer (Dilaverin karısı):)

DSCN6446.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst