Denizli İl Temsilcisi
- Katılım
- 15 Nis 2006
- Mesajlar
- 2,254
- Konu Yazar
- #1
Sürekli tvlerde dönen webde gördüğümüz reklamlarda hep 4 tekerlek ve üstüne kampanyalar yapıldığı ,indirimlerin olduğugunu görmekteyiz fakat bizim depomuz 100 ytl almıosa 2 tekerleğimiz eksik die clubsmart kartlarında hep diğer kısımlarını işaretlemek mi zorundayız BİZDE KAMPANYA BİZDE DEPOMUZ KADAR HEDİYE İSTİYORUZ TEK SEFERDE 100 TL LİK BENZİN ALAMAYIZ BİZDE BİLİYORUZ AMA BİZDE KASIP SİZDEN PLAZMA İSTEMİYORUZ