Motorsiklet akaryakıt kampanyaları istiyoruz

Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Sürekli tvlerde dönen webde gördüğümüz reklamlarda hep 4 tekerlek ve üstüne kampanyalar yapıldığı ,indirimlerin olduğugunu görmekteyiz fakat bizim depomuz 100 ytl almıosa 2 tekerleğimiz eksik die clubsmart kartlarında hep diğer kısımlarını işaretlemek mi zorundayız BİZDE KAMPANYA BİZDE DEPOMUZ KADAR HEDİYE İSTİYORUZ TEK SEFERDE 100 TL LİK BENZİN ALAMAYIZ BİZDE BİLİYORUZ AMA BİZDE KASIP SİZDEN PLAZMA İSTEMİYORUZ
 
Katılım
14 Ocak 2009
Mesajlar
308
katılıyorum.100 ytl değilde kartın içinde biriken hediye puanlarıyla motor yağı verse ne olur ki.plazma bilgisayar falan istemiyoz sonucta sadece artık diğer olmak değil motosiklet olmak yolda benzincide sayılmak istiyoruz........
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
1,415
yalnız bu kampanyaların kaldırılacağı yönünde bir söylenti vardı
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
ben dün özel bir şirketi arayıp durumu izah ettim yeter artık dedim siz bizi tanıyın bize yönelik çalışmalar yapın bizde sizi tanıyalım dedim aynen adam dediki tabikide güzel bir fikir konuyu değerlendirip size 1 hafta içinde geri dönüş yapılacakdır fakat arkadaşlar mesala ne tarz şeyler olabilir kampanyada veya nasıl olabilir :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sürekli tvlerde dönen webde gördüğümüz reklamlarda hep 4 tekerlek ve üstüne kampanyalar yapıldığı ,indirimlerin olduğugunu görmekteyiz fakat bizim depomuz 100 ytl almıosa 2 tekerleğimiz eksik die clubsmart kartlarında hep diğer kısımlarını işaretlemek mi zorundayız BİZDE KAMPANYA BİZDE DEPOMUZ KADAR HEDİYE İSTİYORUZ TEK SEFERDE 100 TL LİK BENZİN ALAMAYIZ BİZDE BİLİYORUZ AMA BİZDE KASIP SİZDEN PLAZMA İSTEMİYORUZ

o plazma veren kampanyalara da inanma.
çoğu firma 100 Tl lik akaryakıta 0.5 TL lik puan veriyor.
Pazarda 10 Tl ye satılan el fenerini kampanyada 15 Tl ye saymaları da cabası.
Bana göre bu kartlarla" muhtemel keriz sayısını" hesaplıyorlar
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
hiç olmazsa veriolar :D üç beş bişi veriolar fenamı olur sayın üyeler kazandığınız puanlarla yağınızı vs bedava almak dimi ama bizde istiyoruz bizlere yönelik kampanyalar keşki biran önce başlasalar
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
arabalara göre hem sayımız çok az hemde daha az benzin kullanıyoruz, az kar ediyolar yani bizden. yapmazlar bence
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
1,415
kazandığımız puanlarla benzin alabiliyoruz. ben bir kaç defa aldım.
sadece kimlik bilgilerini callcenter arayıp sismete işletmen gerek
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Otopark varda neden motopark yok al sana konu , bedava urun yerine guvenilir park istiyorum bende :)
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Otopark varda neden motopark yok al sana konu , bedava urun yerine guvenilir park istiyorum bende :)

sayın üyemiz ben o okonuyada denizlide el attım denizli belediye etrafında üstü kapalı bi kısmı açık belediye bedava ücretli sadece motorsiklet otoparkı yaptırıyor ;)

benzin alıncada neden motoryağı vs kazanmıyalım :queen:
 
Katılım
14 Ocak 2009
Mesajlar
308
bence sayımız az değil sadece yol yapmaya korkan arkadaslar var yollarda o yüzden görünmüyolar.şahsen biz denizli mt olarak motorumuz küçük olabilir ama ruhumuz büyük 3 ayda kimse bizim kadar gezmemiştir diye üşünüyorum insanlar sadece hafta sonu 3-5 km yapıp garajına koyan arkdaslar var yollara cıksalar eminim arabalardan cok cok fazla benzin yakarlar
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Mesela bu tişörtten almayla işe başlayabilirsiniz.. Ne demişler " Herşeyi devletten beklememek lazım. " :) Haa bir de " Az laf, çok iş. "

http://www.motosiklet.net/forum/mot...li-benzini-benim-aracimda-t-shirt-satisi.html

yha şimdi ben o tişörtü alıcam giyicem ben onu epdk nın içinde giyip gezcem bile adamlar tınlamaz sadece güvenliği çağırıp hakkımda işlem yaparlar bizim amacımız madem bu kadar para verioruz neden kampanyalar bizede yöenelik değil bizde kampanya istioruz
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Tamam işte, madem kampanya istiyorsun, yap sen de bir kampanya biz de destek olalım...
 
Katılım
14 Ocak 2009
Mesajlar
308
shelli aradık zaten en az on farklı kişi kampanya istiyoruz diye.başalatmaya yönelik ilk adımı attık şimdi destek bekliyoruz
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
arkadaşlar bu mesajdan sonra herkes ismini ekleyip copy paste yapsın benzin şirketlerine ben atıyım kampanya istiyoruz bu kadar kişiyiz dilinden güzel bi mesajla...


1-Okay ŞEN 20 u 0600
2-
 
Katılım
14 Ocak 2009
Mesajlar
308
arkadaşlar bu mesajdan sonra herkes ismini ekleyip copy paste yapsın benzin şirketlerine ben atıyım kampanya istiyoruz bu kadar kişiyiz dilinden güzel bi mesajla...


1-Okay ŞEN 20 u 0600
2-Gökhan TAŞ 20 R 5956
3-
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst