[Tekirdağ - MT]

Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
10
galiba bir yanlış anlaşılma olmuş :pale:ben motorcu değilim ama motor kullanmayı çok istiyorum bu yüzden ilk önce bu konuda profesyonel kişilerle diolog kurmak istiyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
galiba bir yanlış anlaşılma olmuş :pale:ben motorcu değilim ama motor kullanmayı çok istiyorum bu yüzden ilk önce bu konuda profesyonel kişilerle diolog kurmak istiyorum.

Tekirdağ MT de profesyonel değil ama motor kullanmayı iyi bilen bir çok arkadaşımız vardır,Bu arada kendinizi de tanıtırsanız iyi olur.
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
ayyürek hoşgeldiniz sitemize meltem hanım motorsiklet öğrenmek için önce motorsiklet almanız gerek veya artçı başlasanız daha iyi olur
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adım meltem tekirdağda bir kamu kuruluşunda çalışıyorum.merkezde oturuyorum..

Meltem Hanım,Hoşgeldiniz,
Motor kullanmaya başlamadan önce bu konudaki kaynakları ve özellikle forumları okumanızda büyük bir yarar var,bilinçli olarak başlamak en doğrusudur.
Üstelik motor kullanmak için en ideal bölgelerden birindesiniz.İklim yılın 7-8 ayında
motor kullanmak için müsait ve gezilecek çok güzel yöreler var.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Meltem Hanıma biriniz motoru versin...Tekirdağ girişindeki şu rampadan aşağı salın...artık öğrendi öğrendi ...bize böyle öğrettiler...:p

Meltem Hanım ben Mete Han..Tekirdağlı değilim...ama Trakyanın ve bu topiğin müdaviyim...bende özel sektörde bordrolu ameleyim...
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
Meltem Hanıma biriniz motoru versin...Tekirdağ girişindeki şu rampadan aşağı salın...artık öğrendi öğrendi ...bize böyle öğrettiler...:p

Meltem Hanım ben Mete Han..Tekirdağlı değilim...ama Trakyanın ve bu topiğin müdaviyim...bende özel sektörde bordrolu ameleyim...

meltem hanım öncelikle merhaba sizin gibi bayan motorsiklet severleride aramızda görmekten memnun oldum açıkcası pek fazla motorsiklet sevdalısı bayan arkadaşlar bulunmayan ülkemizde sizler biras azınlıkta kalıyorsunuz açıkcası :)

siz sakın metehan arkadaşımıza kulak vermeyin bu yöntem pandalara uygulanıyor genelde
sirklerde falan kendisi sirk kaçkını sevimli pandadırda :p

ayrıca biz böle birbirimize böle sataşmadan duramayız.
gelelim sizin konunuza savaş abinin sölediği gibi sitede sürüş teknikleri hakkında bilgi edinebilirsiniz. ayrıca bystar arkadaşımızdanda tekirdağda bulunun motor kullanan bayan arkadaşlar olup olmadı hakkındada bilgi alabilirsiniz kendisi tüm trakyadaki motorcuları tanıma kapasitesine sahip bir arkadaşımızdır.
 
Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
10
tşk

Meltem Hanım,Hoşgeldiniz,
Motor kullanmaya başlamadan önce bu konudaki kaynakları ve özellikle forumları okumanızda büyük bir yarar var,bilinçli olarak başlamak en doğrusudur.
Üstelik motor kullanmak için en ideal bölgelerden birindesiniz.İklim yılın 7-8 ayında
motor kullanmak için müsait ve gezilecek çok güzel yöreler var.

linlk için tşk ederiim.bilinçli olarak başlamak istediğim için daha motorum olmadan bu foruma üye oldum desteğiniz için sağolun.motorum olmasada kullanmayı bilmesemde :pale:yanımdan geçerken özenerek baktığım o motorlu arkadaşlardan birtaneside ben olacağım.insan istedikten sonra herşeyin üstesinden gelebilir diye düşünüyorumm .ilginiz için tşk
 
Katılım
14 Tem 2008
Mesajlar
99
merhaba arkadaşlar bir sorunum var tavsiye verirseniz sevinirim arka lastiğime vida girmiş ve çok yavas iniyor delik kapatan köpüklerden bassam faydası olurmu yoksa lastikçiyemi gitmeliyim :silent:
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Delik kapatan köpük, yolda kalma durumunda tamirciye kadar gitmek için kullanılır. Eğer öyle bir durumun yoksa direkt olarak lastik tamircisine git ve yama yaptır. Kesim çözüm!!!
 
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
8
Selam zorbuldum sizleri:)Bugun motorumun yağını değiştirmek için gittiğin tamircinin yanında deniz die bir arkadaşla tanıştım biraz muhabet ettik o bahsetti bu siteden ve böyle bir gurubun olduğundan ben geldimm :pve hoşbuldum....:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam zorbuldum sizleri:)Bugun motorumun yağını değiştirmek için gittiğin tamircinin yanında deniz die bir arkadaşla tanıştım biraz muhabet ettik o bahsetti bu siteden ve böyle bir gurubun olduğundan ben geldimm :pve hoşbuldum....:rendeer:

Hoşgeldin,
Kendini tanıtırsan seviniriz.
 
Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
10
teşekkur ..

Meltem Hanım,Hoşgeldiniz,
Motor kullanmaya başlamadan önce bu konudaki kaynakları ve özellikle forumları okumanızda büyük bir yarar var,bilinçli olarak başlamak en doğrusudur.
Üstelik motor kullanmak için en ideal bölgelerden birindesiniz.İklim yılın 7-8 ayında
motor kullanmak için müsait ve gezilecek çok güzel yöreler var.

savaş bey yolladığınız bilgilerin hepsini kopyaladım. çok faydalı olacağını düşünüyorum.yardımınız için tşk
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
günaydın arkadaşlar
bugün ufak bi kaza geçirdim benim hiç bir şeyim yok ama
motordaki hasar baya var
hazar dediğimde grenaj ayna ve ön disk sanırım
olay şöyle oldu hükümet konağının önünden sol şeritten gidiyordum sağımda bir panelvan minibüs sağa doğru borsa meydanına inmek üzere sağ sinyalini vermiş ve dönüş yapıyordu
tam o sırada bir tane öküz renault 9 minibüsün önünden direk karşıya hükümet binasının yantarafına doğru geçmek için önüme fırladı ve ben frenleyip motoru sol yatırdım ve kaydım motoru bıraktım ve motor reno ya sol ön tekerleğin az ilersine tampona vurdu ve durdu sonra ekip çağırdık fakat yeni kanuna göre raporu bizim düzenlememiz gerektiğini söledi evrakları inceledi karşı tarafın muayenesi yokmuş ona ceza kesti ve sonra bize işte raporu doldurun ardından trafik sigortasını yaptırdığınız yere götürün diyerek çekip gitti
bizde raporu doldurduk şimdi öğleden sonra çıkıp gidicem işte trafik sigortasını yaptırdığım yere sonrasında ne olacak bilmiyorumm
bilgisi olan varmı bu konuda yani ne olacak ne yapmam gerekli başka diye birde olayın şekline göre kim suçlu ve trafik sigortası hasarın ne kadarını karşılıyacak
nasıl olacak bu işlemler
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Dostum geçmiş olsun. Sabah seni servis beklerken gördüm önümden geçtin gittin. Arkadaşlar motoru görünce aha bir motorcu daha diye bana gösterdiler. Bende arkadaşım o dedim.

Servis gelince servise bindik hükümet konağının orada seni yerde görenler bana bağırıyorlar "senin arkadaş kaza yapmış". Hemen cama yapışıp seni gördüm bende. Daha sonra biliyorsun telefona sarıldık. Tekrar geçmiş olsun dostum.

Yeni trafik kanunu gerçekten ilginç. Kimin kusurlu olduğunu ne olacağını kim bilecek tam bir muamma. Nasıl oluyor bu işlemler acaba.
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
Dostum geçmiş olsun. Sabah seni servis beklerken gördüm önümden geçtin gittin. Arkadaşlar motoru görünce aha bir motorcu daha diye bana gösterdiler. Bende arkadaşım o dedim.

Servis gelince servise bindik hükümet konağının orada seni yerde görenler bana bağırıyorlar "senin arkadaş kaza yapmış". Hemen cama yapışıp seni gördüm bende. Daha sonra biliyorsun telefona sarıldık. Tekrar geçmiş olsun dostum.

Yeni trafik kanunu gerçekten ilginç. Kimin kusurlu olduğunu ne olacağını kim bilecek tam bir muamma. Nasıl oluyor bu işlemler acaba.


saol dostum valla daha trafiği arıyamamıştım konuşamadım fazla seninlede
kusura bakma telefonu elime alıp tam trafiği arıyacakken sen aradın
valla bilmiyorum bende ne olacak şimdi
allahtan sürat falan yoktu 10 bilemedin 20 km hızla gidiyordumm
ve direk kafalama girmektense yan yatmayı tercih ettim
zaten 3 metre bişey ya vardı ya yoktuu mesafe olarak
arada
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Geçmiş olsun Erdinç. Sende birşey olmaması sevindirici, en kötü kazamız böyle olur inşallah!

Dery@, hoşgeldin!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst