er6f'de bakmıştım bi ara kullanmak nasip olmadı ama sağlam makina olduğunu biliyorum tekere gelebilen bir yapısı gücü içinde barındırmakta devirli kullanımda yakıt sarfiyatı açısaından iyi pek az denemesede
sv650 hakkında inan hiç bir bilgim yok maalesef googledan baktım hemen 90derecelik v motor var gibi 2 piston naked motor gs500'den sonra yadırgamayacağın bir makina benim buradan gördüğüm
tabi hepsinden farklı olarak 600f'in ruhu çok farklı oda başka bir konu
kısmet hangisi ise hangisi en hayırlısı olacak ise o olsun gönlüne yattığı gibi :cat:
sevildiğini bilmek çok nacizane bir duygu sanırım böyle bi yerde insanlara gerçekten birşeyleri düzgün öğrenmeleri için çabalamak doğruları göstermek
evet sitedeki bi çok kişi gibi aşırı tecrübelerim yok km olarak ama halen daha yeni birşeyler öğreniyorum bende ya bildiklerimden yada bol bol araştırıp öğreniyorum bende ve aktarıyorum...
kısmetse bende sezon sonuna kadar 600f düşünüyorum tekrardan tabi durumlara göre kısmet...
senin yazılarını okumakta keyif verici gezilerinden güzel kareleri izlemek
daha nasip olamadı ama dediğim gibi kısmet
bu akşam çok keyif aldım forumdan hem bilgi paylaşıp hemde muhabbet etmek iyi geldi açıkçası ama yatma vakti geldi yarın akşam ve gece minibüsle şöyle bir çorlu çanakkale yapıcam sabaha karşı dönücem malum organizasyon işlerinin saati belli olmuyo pek neyse iyi sabahlar veya iyi geceler hangisi uygun gelirse bu saatte
dipnot:emre sanada iyi geceler çıkmadan gördüm okuduğunu (= gözlerini yorduk gece gece biraz
