müneccimmiyiz biz yurdum insanı ilan vermiş :)

Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
offfffff motora bakk hayal ediyorum da baya bi şaşalı motor bu hee baksana abi malzemeye full + full..
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Highway Havk Sissy Bar, Hava , Alternatör, Fren Hidrolik Kapağı,Ön Sis Farları,Far Kaşı,Arka Yolcu Ayaklık.

Givi Koruma Demiri

Arlennes Arka Sinyaller ve Küçük Plakalık

Held Ön Sosis Çanta

Bütün Bakımları Yapılmış ve yaz Başı Muayenesi Yaptırılmıştır. Motordan anlayanlar bunların ne demek olduğunu iyi bilirler.Diğer Full denen motorlarla kıyaslamanızı ve Ciddi Alıcıların Aramasını Tercih ederim.
Satmaya hiç İhtiyacım olmadığı gibi tarz değişikliği düşündüğümden anlayan birine vermek istiyorum.




Ben bunları anlamadığım için demek motordan da anlamıyorum:p:p:p
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
satışa koyduğu motorsikletin resmini eklemekten aciz adamın motoruna almam ben usta :)
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
ilanda bitek fotoğraf yok diye niye yüklendiğinizi anlamadım. çok anormal bi ilan değil,sahibinden de bi dünya fotoğrafsız ilan var. fotoğraf koymamış olması bir kişinin sattığı motorun alınmaması için kriterse ben daha bişey demiyorum. adam motorundaki aksesuarları yazmış dökmüş ve derdinide adam akıllı açıklamış. başlığıda motorunun diğer emsallerinden farklı göründüğü için bu işle ilgilenmeyenlerin bile farkı anlayacağını vurgulamış. motordan anlamayan kısmı biraz insan seçer gibi algılansada, o siteye ilan verenler nekadar abuk sabuk teklifler aldıklarını iyi bilirler. o yüzden ciddi alıcıların aramasını istemişki bundada çok sorun yaratılacak bi durum yok.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ilanda bitek fotoğraf yok diye niye yüklendiğinizi anlamadım. çok anormal bi ilan değil,sahibinden de bi dünya fotoğrafsız ilan var. fotoğraf koymamış olması bir kişinin sattığı motorun alınmaması için kriterse ben daha bişey demiyorum. adam motorundaki aksesuarları yazmış dökmüş ve derdinide adam akıllı açıklamış. başlığıda motorunun diğer emsallerinden farklı göründüğü için bu işle ilgilenmeyenlerin bile farkı anlayacağını vurgulamış. motordan anlamayan kısmı biraz insan seçer gibi algılansada, o siteye ilan verenler nekadar abuk sabuk teklifler aldıklarını iyi bilirler. o yüzden ciddi alıcıların aramasını istemişki bundada çok sorun yaratılacak bi durum yok.

kızdırmayın Vlad'ı :wiinkk:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
kızdırmayın Vlad'ı :wiinkk:

yok canım ne kızması. biraz garibime gitti, normalin 3-5 katı fiyat çekeni gördük, standartın çok üzerinde hız yaptığını iddia edeni gördük, hiç fotoğraf koymadığı gibi hiçbirşey yazmayanını gördük daha aklıma gelemeyen bi dünya saçma ilan gördük ve sitedede bu gibi ilanlar için bi başlıkta mevcut ama bu ilanda fotoğraf eklememesi haricinde bi eksik bence yok. sadece bunu belirttim.
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
ilanda bitek fotoğraf yok diye niye yüklendiğinizi anlamadım. çok anormal bi ilan değil,sahibinden de bi dünya fotoğrafsız ilan var. fotoğraf koymamış olması bir kişinin sattığı motorun alınmaması için kriterse ben daha bişey demiyorum. adam motorundaki aksesuarları yazmış dökmüş ve derdinide adam akıllı açıklamış. başlığıda motorunun diğer emsallerinden farklı göründüğü için bu işle ilgilenmeyenlerin bile farkı anlayacağını vurgulamış. motordan anlamayan kısmı biraz insan seçer gibi algılansada, o siteye ilan verenler nekadar abuk sabuk teklifler aldıklarını iyi bilirler. o yüzden ciddi alıcıların aramasını istemişki bundada çok sorun yaratılacak bi durum yok.

Ben bu kısma takıldım...:):)
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
Ben bu kısma takıldım...:):)

neyine takıldığını anlamadım:silent: motordaki sonradan takılan aksesuarları yazmışve bu motorla alakalı olanların takılan aksesuarlar hakında fikri olabileceğini söylemiş. diğer bir ilanındada bu parçaları ayrıca satıyor.
http://www.sahibinden.com/dragstar_...or_kapagi-33WQQaXQQ14128480WQQpXQQdisplayitem
satıcının diğer ilanları kısmınada bakarsanız fotoğraf ekleme özürlüsü olmadığını göreceksiniz. elinde bulunan parçaları satıyor. imla kurallarına dikkat etmesi biraz daha iyi olacaktır fakat her müşterinin sizin gibi bu ayrıntılara takılacağını düşünmemiş olması doğal.
 
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
126
neyine takıldığını anlamadım:silent: motordaki sonradan takılan aksesuarları yazmışve bu motorla alakalı olanların takılan aksesuarlar hakında fikri olabileceğini söylemiş. diğer bir ilanındada bu parçaları ayrıca satıyor.
http://www.sahibinden.com/dragstar_...or_kapagi-33WQQaXQQ14128480WQQpXQQdisplayitem
satıcının diğer ilanları kısmınada bakarsanız fotoğraf ekleme özürlüsü olmadığını göreceksiniz. elinde bulunan parçaları satıyor. imla kurallarına dikkat etmesi biraz daha iyi olacaktır fakat her müşterinin sizin gibi bu ayrıntılara takılacağını düşünmemiş olması doğal.

Ya ayrıntı diyorsunda motorun rengi belli değil. Çift renk ama ne?. kullandığı paraçaların temizliği belli değil. Demişssin adam bunların parçalarını satıyor. E ticaret yapıyorsa bir fotoğrafta eklesin arkadaş. Bilmiyorum belki unuttu belki sonra koyarım dedi işi vardı. Belkide koymaz. Bu kadar abartmanın lüzumu zaten yok.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst