çok güzel olmuşAllah bizede nasip eder inşallah
![]()
müjde bim gelmiş xD
Tek kelimeyle mükemmel.Gezilen yerler,anlatım,fotoğraflar,tarz... paylaşım için teşekkür ederim:cat:
gerçekten çok güzel ellerine sağlık
abi sen böyle her kafan bozulduğunda gezersen lastik deymedik kara parçası kalmaz... çok güzel bir gezi olmuş tekerine sağlık...
abi walla bim de olmasa aç aç gezicez..okuldan çıkıp direkt oraya dalıyorum
gezi güzel olmuş..en azından kazasız belasız olmuşTekirdağ Maxi'ye de küçükken az gitmemişimdir..
![]()
dostum çok harika bir gezi olmuş.tekerinede sanada makinede allah sağlık versin.böyle gezi fotoları görünce içim pırpır ediyor.aaahhh aaahhh bir gün alıcam transalp veya africa twin gez babam gez.
ehe sağol metehan abi ama sanki bi daha hiç birlikte gezmiycekmişiz gibi konuşmuşsun, daha delmece yaylasına çıkıcaz abi :cherry: ayağımın kırılması evet benim için acı bi tecrübeydi ama Allah hayatımı bağışladı diye düşünüyorum, ayakla yırttık. motoru komple bırakmak yerine vazgeçmeyip daha iyi sürmeye karar verdim ve bu kararımdan da vazgeçmeyi düşünmüyorum :cat:
:
kanka valla kuzenler senin eküri zeki cbf 250 aldı netcez biz:silent:
millet bizi tokatlar yolda artık...malımızdan soğuttular yaaaa:queen: ...bu nedir abicim...![]()
tesadüfen bu siteye girdm we yazınızı gördm tek kelimeyle muhteşem,bayıldım.en çok hoşuma giden de "Bu sefer istikamet İstanbul.Arabaların çoğalmasıyla bir an asfaltsız Uçmakdere yolunu özlüyorum." kısmı oldu.uçmakdereyle ilgili herşeyi paylaşmışsınız teşkklr =)
Solo geziler her zaman farklıdır,fotoğraf makinanın şarjının bitmesi kötü olmuş sırf bu yüzden 4 kalem pille çalışan sıpa ağırlığında bir fotoğraf makinası taşıyorum,ama köy bakkalından bile kalem pil bulabiliyorum.
anlatım güzel
fotograflar güzel
keyifle okudum emegine saglık :rendeer:
gece nöbetimde okudum, şimdi yazabiliyorum. sanki senin artçınmışım gibi yaşadım bu geziyi. devamını bekliyorum. ancak tecrüben arttıkça daha da hazırlıklı yola çık bence. mesela bir yağmurluk al ( 30TL ) bir de öotobot olmasa bile su geçirmez bir çizme ( sarı çizmeli mehmet ağa çizmesinden ) en azından yolda çamura batacak olursan ayaklarının kuru kalmasını sağlar, hastalanmazsın. 50TL maaliyeti var bunların. ama seni korur. bir de ampül ve dubleks lastik kullanıyorsan patlak seti veya köpüğü. çok fayda göreceksin kardeş
devamını getirmeyi ve bunu bizimle paylaşmayı unutma sakın![]()
gece nöbetimde okudum, şimdi yazabiliyorum. sanki senin artçınmışım gibi yaşadım bu geziyi. devamını bekliyorum. ancak tecrüben arttıkça daha da hazırlıklı yola çık bence. mesela bir yağmurluk al ( 30TL ) bir de öotobot olmasa bile su geçirmez bir çizme ( sarı çizmeli mehmet ağa çizmesinden ) en azından yolda çamura batacak olursan ayaklarının kuru kalmasını sağlar, hastalanmazsın. 50TL maaliyeti var bunların. ama seni korur. bir de ampül ve dubleks lastik kullanıyorsan patlak seti veya köpüğü. çok fayda göreceksin kardeş
devamını getirmeyi ve bunu bizimle paylaşmayı unutma sakın![]()