Solo Gezi - Uçmakdere / Şarköy (470 KM) 30 - 31 Mayıs 2009

Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
çok güzel olmuş :):):) Allah bizede nasip eder inşallah :):)

müjde bim gelmiş xD
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
152
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tek kelimeyle mükemmel.Gezilen yerler,anlatım,fotoğraflar,tarz... paylaşım için teşekkür ederim:cat:
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
251
çok güzel olmuş :):):) Allah bizede nasip eder inşallah :):)

müjde bim gelmiş xD

ehe, ya gerçekten bim gelmiş ya da bim adam kazıklamaya başladı :cherry:

beğendiğinize sevindim, Allah gönlünüze göre versin! :rendeer:

Tek kelimeyle mükemmel.Gezilen yerler,anlatım,fotoğraflar,tarz... paylaşım için teşekkür ederim:cat:

çok teşekkürler, asıl beğendiğiniz için ben teşekkür ederim :rendeer:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
abi sen böyle her kafan bozulduğunda gezersen lastik deymedik kara parçası kalmaz... çok güzel bir gezi olmuş tekerine sağlık...
 
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
376
abi walla bim de olmasa aç aç gezicez..okuldan çıkıp direkt oraya dalıyorum :p
gezi güzel olmuş..en azından kazasız belasız olmuş :) Tekirdağ Maxi'ye de küçükken az gitmemişimdir..:)
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
449
dostum çok harika bir gezi olmuş.tekerinede sanada makinede allah sağlık versin.böyle gezi fotoları görünce içim pırpır ediyor.aaahhh aaahhh bir gün alıcam transalp veya africa twin gez babam gez.
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
251
gerçekten çok güzel ellerine sağlık

çok teşekkür ederim :rendeer:

abi sen böyle her kafan bozulduğunda gezersen lastik deymedik kara parçası kalmaz... çok güzel bir gezi olmuş tekerine sağlık...

ehe, doğru söze ne denir :cherry: teşekkürler :rendeer:

abi walla bim de olmasa aç aç gezicez..okuldan çıkıp direkt oraya dalıyorum :p
gezi güzel olmuş..en azından kazasız belasız olmuş :) Tekirdağ Maxi'ye de küçükken az gitmemişimdir..:)

BİM, karın doyuran hipermarket :p tekirdağ maxi'yi ben de çok severim, hele yeni hali çok daha güzel oldu, alt katta iki tane teknolojik ürün satan mağaza var (biri teknosa, diğerinin adını hatırlayamadım) tekirdağlılar için büyük nimet :p gezimi beğenmenize sevindim :rendeer:

dostum çok harika bir gezi olmuş.tekerinede sanada makinede allah sağlık versin.böyle gezi fotoları görünce içim pırpır ediyor.aaahhh aaahhh bir gün alıcam transalp veya africa twin gez babam gez.

Allah o günleri de nasip etsin :rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ehe sağol metehan abi ama sanki bi daha hiç birlikte gezmiycekmişiz gibi konuşmuşsun, daha delmece yaylasına çıkıcaz abi :cherry: ayağımın kırılması evet benim için acı bi tecrübeydi ama Allah hayatımı bağışladı diye düşünüyorum, ayakla yırttık. motoru komple bırakmak yerine vazgeçmeyip daha iyi sürmeye karar verdim ve bu kararımdan da vazgeçmeyi düşünmüyorum :cat:

:


kanka valla kuzenler senin eküri zeki cbf 250 aldı netcez biz:silent:

millet bizi tokatlar yolda artık...malımızdan soğuttular yaaaa:queen: ...bu nedir abicim...:)
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
251
kanka valla kuzenler senin eküri zeki cbf 250 aldı netcez biz:silent:

millet bizi tokatlar yolda artık...malımızdan soğuttular yaaaa:queen: ...bu nedir abicim...:)

ehe yok abi, isteyen cbf 250 alsın isteyen hayabusa alsın, ben motorumdan soğumam, en kral motor benim motorum :p
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
2
tesadüfen bu siteye girdm we yazınızı gördm tek kelimeyle muhteşem,bayıldım.en çok hoşuma giden de "Bu sefer istikamet İstanbul.Arabaların çoğalmasıyla bir an asfaltsız Uçmakdere yolunu özlüyorum." kısmı oldu.uçmakdereyle ilgili herşeyi paylaşmışsınız teşkklr =)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Solo geziler her zaman farklıdır,fotoğraf makinanın şarjının bitmesi kötü olmuş sırf bu yüzden 4 kalem pille çalışan sıpa ağırlığında bir fotoğraf makinası taşıyorum,ama köy bakkalından bile kalem pil bulabiliyorum.
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
251
tesadüfen bu siteye girdm we yazınızı gördm tek kelimeyle muhteşem,bayıldım.en çok hoşuma giden de "Bu sefer istikamet İstanbul.Arabaların çoğalmasıyla bir an asfaltsız Uçmakdere yolunu özlüyorum." kısmı oldu.uçmakdereyle ilgili herşeyi paylaşmışsınız teşkklr =)

çok teşekkürler :rendeer: bu aralar yeniden gitmek istiyorum, o asfaltsız yolu ve manzarayı çok özledim ne yalan söyliyim :)

Solo geziler her zaman farklıdır,fotoğraf makinanın şarjının bitmesi kötü olmuş sırf bu yüzden 4 kalem pille çalışan sıpa ağırlığında bir fotoğraf makinası taşıyorum,ama köy bakkalından bile kalem pil bulabiliyorum.

benim hatam aslında, makinanın şarj aleti yanımdaydı, üşengeçlik yapıp gece motel odasında takmadım. idare eder diye düşündüm ama olmadı :p
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
gece nöbetimde okudum, şimdi yazabiliyorum. sanki senin artçınmışım gibi yaşadım bu geziyi. devamını bekliyorum. ancak tecrüben arttıkça daha da hazırlıklı yola çık bence. mesela bir yağmurluk al ( 30TL ) bir de öotobot olmasa bile su geçirmez bir çizme ( sarı çizmeli mehmet ağa çizmesinden ) en azından yolda çamura batacak olursan ayaklarının kuru kalmasını sağlar, hastalanmazsın. 50TL maaliyeti var bunların. ama seni korur. bir de ampül ve dubleks lastik kullanıyorsan patlak seti veya köpüğü. çok fayda göreceksin kardeş :)
devamını getirmeyi ve bunu bizimle paylaşmayı unutma sakın ;)
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
251
gece nöbetimde okudum, şimdi yazabiliyorum. sanki senin artçınmışım gibi yaşadım bu geziyi. devamını bekliyorum. ancak tecrüben arttıkça daha da hazırlıklı yola çık bence. mesela bir yağmurluk al ( 30TL ) bir de öotobot olmasa bile su geçirmez bir çizme ( sarı çizmeli mehmet ağa çizmesinden ) en azından yolda çamura batacak olursan ayaklarının kuru kalmasını sağlar, hastalanmazsın. 50TL maaliyeti var bunların. ama seni korur. bir de ampül ve dubleks lastik kullanıyorsan patlak seti veya köpüğü. çok fayda göreceksin kardeş :)
devamını getirmeyi ve bunu bizimle paylaşmayı unutma sakın ;)

farlarım xenon o yüzden yedek ampul alma gibi bi olay malesef imkansız :p diğer techizatları da eğer havanın bozma ihtimali varsa yanıma alıyorum :cat: yalnız lastik seti konusunda haklısınız, en yakın zamanda bi tane almam lazım.

beğendiğinize sevindim :rendeer:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
gece nöbetimde okudum, şimdi yazabiliyorum. sanki senin artçınmışım gibi yaşadım bu geziyi. devamını bekliyorum. ancak tecrüben arttıkça daha da hazırlıklı yola çık bence. mesela bir yağmurluk al ( 30TL ) bir de öotobot olmasa bile su geçirmez bir çizme ( sarı çizmeli mehmet ağa çizmesinden ) en azından yolda çamura batacak olursan ayaklarının kuru kalmasını sağlar, hastalanmazsın. 50TL maaliyeti var bunların. ama seni korur. bir de ampül ve dubleks lastik kullanıyorsan patlak seti veya köpüğü. çok fayda göreceksin kardeş :)
devamını getirmeyi ve bunu bizimle paylaşmayı unutma sakın ;)

kafası bozuktu 2rulenin , yoksa eksiksiz yola çıkmaz :bounce:
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
251
yok oğuz abi zaten ayağımda motobot korumalı motosiklet botu vardı, üstümdeki mont da kışlık monttu su geçirmiyo yani. pantolon da almadım çünkü mayıs'ın sonuydu ve yağmur gözükmüyodu hava durumunda :) tek eksiğim lastik seti onu da en yakın zamanda tamamlıycam inşallah :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst