MZ Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
166
Slm lar arkadaşım numara doğru tekrar kontrol edin lütfen ben hem camgöz motor adanadan hemde burdan kargoyla parça aldım http://camgoz.com.tr/ buda net adresi numaranın doğruluğunu ordan da kontrol edebilirsin site yapım aşamasında kolay gelsin
 
Katılım
6 Tem 2009
Mesajlar
8
Slm lar arkadaşım numara doğru tekrar kontrol edin lütfen ben hem camgöz motor adanadan hemde burdan kargoyla parça aldım http://camgoz.com.tr/ buda net adresi numaranın doğruluğunu ordan da kontrol edebilirsin site yapım aşamasında kolay gelsin

ilgin için teşekkür bora abi, eyvallah.
kontrol ettim, numara aynen senin yazdıın gibi ve aradığım numaraya baktım tekrar aynı numarayı aramışım bi yanlışlık yok. bi daha arararım yarın bakalım.
ama daha ilginç bişey başıma geldi o camgoz.com.tr ye girdiğimde bilgisayara da virüs bulaştı. zor bela hallettim. o siteye girmeye çalışan arkadaşlar dikkat etsin.
iyi akşamlar...
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
166
OK kusura bakmayın sitesindeki durumdan haberim yoktu olmassa diğer yollardan arayıp bulabilirisiniz oranın telini, ayrıca sirkecide mz parçaları saten bir yer var bütün parçaları var ellerinde ama ismini hatırlayamadım bulduğumda buraya yazarım gene iyi günler..
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
Merhaba Arkadaşalar

siz MZ kullanıcısı arkadaşların yardımına ihtiyacım var

belediye ihalesınden alınma 2000 model ve 4000km de bir MZ buldum
üzerınde HEPCO & BECKER yan çantaları ve Çanta aparatmarı mevcut
bır de tur camı sızce bu motor için 2000TL fıyat yüksek mi.?

MOTORUN ORJİNAL FOTOĞRAFLARIDIR...


 
Son düzenleme:
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
166
Slmlar baktığınız motor a daha önce sahibinden com da görmüştük yılına göre bi hayli temiz motor fiyat olarakda zaten temiz modeller o fiyata yakın gidiyo bendeki de 2000 model ve 301 hakikaten inanılmaz seri motor arızada kolayna çıkarmıyolar tavsiye ediyorum fakat motor hakkında resme bakıp da yorum yapacak tecrübem yok sitede üstat arkadaşlar var onlara bi danış manı öneririm alp tunay-mzci nicki olanlar özellikle alırsan şimdiden hayırlı olsun.
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
6
s.a arkadaşlar benim mz hakkında problemim var size bir kaç soru soracagım. benim motor... Mz etz 251 alman motor motor yolda 4-5 viteste aralıklarla patlıyordu eksozundan ateş atıyordu atmaya başladı yaklaşık bi 5-6 km gitti ve istop etti ve yolda kaldı tekrar calıştırmaya calışıyorum calışmıyor sürekli eksozdan patlama sesi geliyor bujiden olabilecegini düşündüm 2 tane sıfır buji ile degiştirdim ama yinede calışmadı sürekli eksozdan patlama yapıyor bir motorcuyu aradım adam usta degilmiş platinden yapar dedi bende bilmiyordum usta olmadıgını platinle oynadık platinide bozduk şimdi bu motorun ne sorunu vardır ve platini nasıl ayarlayabilirim eger resimli veya konuyu geniş bir şekilde anlatırsanız sevinirim benim bulundugum nokta bir kasaba motor tamircisi yada motordan anlayan kimse yok varda jawadan anlıyor... servise tamirciyede çok uzak bana yardımcı olursanız sevinirim.. şimdiden herkeşe çok tşk ederim :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm

!!! I p t a l !!!
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
221
s.a arkadaşlar benim mz hakkında problemim var size bir kaç soru soracagım. benim motor... Mz etz 251 alman motor motor yolda 4-5 viteste aralıklarla patlıyordu eksozundan ateş atıyordu atmaya başladı yaklaşık bi 5-6 km gitti ve istop etti ve yolda kaldı tekrar calıştırmaya calışıyorum calışmıyor sürekli eksozdan patlama sesi geliyor bujiden olabilecegini düşündüm 2 tane sıfır buji ile degiştirdim ama yinede calışmadı sürekli eksozdan patlama yapıyor bir motorcuyu aradım adam usta degilmiş platinden yapar dedi bende bilmiyordum usta olmadıgını platinle oynadık platinide bozduk şimdi bu motorun ne sorunu vardır ve platini nasıl ayarlayabilirim eger resimli veya konuyu geniş bir şekilde anlatırsanız sevinirim benim bulundugum nokta bir kasaba motor tamircisi yada motordan anlayan kimse yok varda jawadan anlıyor... servise tamirciyede çok uzak bana yardımcı olursanız sevinirim.. şimdiden herkeşe çok tşk ederim :silent:

Öncelikle geçmiş olsun, en iyi ihtimalle karbüratör pislenmiş olmalı en kötü ihtimal yatak sarmıştır. Yapacak birşey yok, bir şekilde ustaya göstermeniz gerekiyor.
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
6
karbüratörü temizleme gibi bir şansımız varmı ??? k.bakmayın ORDA YATAK SARMIŞTIR. demişsiniz ama yatak sarması ne oldugunu ben bilmiyorum ??? fazla motordan anlamıyorum daha geniş açıklarsanız sevinirim ve bunun maliyeti kaça patlar... eger yatak felan sarmışsa ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:27 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:24 AM ----------

mz sürmek güzel rahat her yönüyle iyi ama bozuldumu kilitlenip kalıyorsun bildiginiz daha açık bir forum sitesi varmı anlatımlı felan ?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
karbüratörü temizleme gibi bir şansımız varmı ??? k.bakmayın ORDA YATAK SARMIŞTIR. demişsiniz ama yatak sarması ne oldugunu ben bilmiyorum ??? fazla motordan anlamıyorum daha geniş açıklarsanız sevinirim ve bunun maliyeti kaça patlar... eger yatak felan sarmışsa ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:27 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:24 AM ----------

mz sürmek güzel rahat her yönüyle iyi ama bozuldumu kilitlenip kalıyorsun bildiginiz daha açık bir forum sitesi varmı anlatımlı felan ?

Motorun sıkıntısı ateşlemesinden...... Platin meme yapmış olabilir di...Tabi siz bozmadan önce.... :)):)
Yeni platin alıp takın.... Buji yi söküp en üst ölü noktaya geldiğinde platin yapışmış olcak şekilde platin ayarını yapabilirsin..... Ölü noktayı da buji deliğinden tornavida falan sokup anlayabilirsin.... :cat::cat::cat:

Yukardaki beyaz mz e gelince...Fiyatı makul..... Eğer hor kullanılmamışsa kaçırmasın derim...... Zaten çantalar 500 den fazla eder... :)
 
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
221
Motor yağ yatağında yağ olmazsa veya biter de farkında olmazsanız krank mili erir, kırılır motor bloğuna zarar verir. Bu duruma ustalar yatak sarması derler.
Maliyetini bilmiyorum, karbüratörü işten anlamayan birisi yapamaz. Karbüratörcüye gideceksiniz.
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
6
tşk ederim herşey için artık yapacak birşey yok mecbur bir ustaya gidecegiz alp _tunay abi senin yorumlarını okudum motordan iyi anlıyorsun [email protected] eklerseniz sevinirim yada telinizi bi verebilirseniz en azından size bazı şeyleri tanışabilirim.yolda kaldıgımda sağını solunu iyice bozmayız...:pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm

Slm arkadaslar MZ 251 ve 301 bu ıkı motosıklet KM.de kaç kurus yakar_?
 
Katılım
5 Eyl 2008
Mesajlar
12
mz 251 sorunu

Selam arkadaşlar biz bir mz 251 alıcaz.Yanlız motor 3. vitese geçmiyor ses yapıyor
1-2-4-5 sağlam . Pek bilgimiz yok 2 den 4 e geçtiinde motor kendini toplayabilirmi??
birde ileride yaptıracak olsak bize kaça mal olur ?? biligsi olan arkadaşlar lutfen yardım....
 
Katılım
2 Eyl 2009
Mesajlar
2
bu mz ler 2 zamanlımı 4 zamanlı olsaydı daha ii dilmiydi, nie 2 zamanlı yapmışlar ne avantajı var biraz açıklarmısınız arkadaşlar...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bu mz ler 2 zamanlımı 4 zamanlı olsaydı daha ii dilmiydi, nie 2 zamanlı yapmışlar ne avantajı var biraz açıklarmısınız arkadaşlar...

80-90 yılları arasında 4 zamanlı motosiklet icat edilmemişti.... :queen::queen::queen::queen:

Şaka bir tarafa düşük cc li motosikletler iki zamanlı üretiliyordu o zamanlar...4 zamanlı motorlar da vardı ama Ülkemizde çok nadirdi..... :cat::cat::cat:

2 Zamanlı olmasaydı bu gün mz de sıradan bir motor du..Ama 2 zamanlı efsanesinde anılır her zaman... :cat::cat:
 
Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
1
slmlar cümleten.bende 99 mz 301 fun var.kranka baglı elktronik ateşleme diye bişey varo oyanarsa buji ateşleme yaparmı?ve onu nerden bulabilirim yardımcı olursanız sevinirim.acemi oldugum için sizlerden bilgi alayım dedim
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
slmlar cümleten.bende 99 mz 301 fun var.kranka baglı elktronik ateşleme diye bişey varo oyanarsa buji ateşleme yaparmı?ve onu nerden bulabilirim yardımcı olursanız sevinirim.acemi oldugum için sizlerden bilgi alayım dedim

Eğer yanarsa doğal olarak yapmaz ateşleme.... Parçasını her ilde parçacılarda bulabillrisin... Hangi ilde olduğunu yazmadığın için yer söyleyemiyorum...:cat::cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst