Suzuki Merak Ediyorum Varmı Bu Modelden Başka Bu Ülkede

Katılım
6 Eyl 2009
Mesajlar
3
Arkadaşlar Benim Motorum Markası Suzuki , Modeli RGR 150 Eğer Varsa Böyle Bi Motora Sahip Biri Veya Bilgisi Olan Biri Bilgi Paylaşımı Yapmak İsterim.



Eğer Yanlış Yere Açtıysam Konuyu Yönlendirirseniz Sevinirim .
 
Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
684
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar Benim Motorum Markası Suzuki , Modeli RGR 150 Eğer Varsa Böyle Bi Motora Sahip Biri Veya Bilgisi Olan Biri Bilgi Paylaşımı Yapmak İsterim.



Eğer Yanlış Yere Açtıysam Konuyu Yönlendirirseniz Sevinirim .

Ben simdi nasil birsey diye netten aradim ama bulamadim böyle bir motor..
RG150 sanirim.. Bundan var
 
Katılım
6 Eyl 2009
Mesajlar
3
Motor Özellikleri Çok Hoş Aslında Super Syndic System Olarak Geçiyor Yani Seri Kalkış
Hatta Zor Zor buldum Biyerde


RG 150 1998
Overall length: 1 996 mm (78.6 in)
Overall width: 664 mm (26.1 in)
Overall height: 1 148 mm (45.2 in)
Seat height: 780 mm (30.7 in)
Wheel base: 1 333 mm (52.5 in)
Ground clearance: 133 mm (5.2 in)
Dry mass: 128 kg (282 lbs)
Engine type: Oil-cooled 147 cc single cylinder, DOHC, TSCC, 4 valves. 36 hp (26,8 kW)/ 12,500 rpm.

Bu arada Parça Sıkıntısı Yok Var Parçası. Tek Sorunu Çok Benzin Yiyor. Sizden Ricam Özelliklerini Biraz Değerlendirirmisiniz. Bilindik Bi Motorla Kıyaslarmısınız ...
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
310
36 hp mi? 650 cc dragstar la aynı nerdeyse hatta güç-ağırlık dengesi açısından daha bile güçlü sayılır.
 
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
139
sanki daha önce biyerlerde duymuş görmüş gibiyim yanılıyorda olabilirim ama 2 zamanlı ise sende benim gibi benzinlikten çıkmıyorsun demekki :queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
36 Hp mi? Vaş! Daha büyük resmi var mı acaba?
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
125 cc'lik iki zamanlı motorlar 30 beygir üretebildiğine göre 150 cc'lik iki zamanlı bir motor 36 beygir üretebilir. Merak ettim bende nasıl bir oyuncakmış :)
 
Katılım
6 Eyl 2009
Mesajlar
3
Oyuncak Güzel, Arkadaşlar Fotoların Büyüğünü Elbet Eklerimde Şuan Motor Uzağımda Hafta Sonu Alıcam . Ama Bir Tane Var Resmi ..


Romeo nun Dediği Gibi Benzinlikten Çıkmıyorum . Seri Motor Güzel . Ama Ona Ben Benzin Yetiremem ...

http://img524.imageshack.us/img524/8483/deliolan.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Eki 2008
Mesajlar
7
böyle motorlar görünce, hemen grenajları sökesim gelir hep :)

motorunu uzak tut benden 13era :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst