- Katılım
- 11 Eki 2007
- Mesajlar
- 2,838
aklımdaki fikir senn de söylemenle iyice olgunlaşmış oldu:cat:. Bi de metehan abimiz gelsin onun da fikirlerni alalım elbet sesmizi duyar![]()
Evet, Metoda her durum ve probleme yorum vardır. Bende kendimce fikrimi söyliyeyim, amortisör anahtarını uzatan bi parça varya, anahtarın arkasına sokuluyor. Onun daha uzunundan temin edilebilirse amortisör ayarı daha kolay yapılabilir. Anahtarın uzunluğunu arttırabiliseniz, ayar yapmak için uygulamanız gereken güç azalacaktır.. Honda bunu düşünmemiş sanırım. 5-10 cm daha uzun yapsalarmış o uzatma aparatını daha rahat ayar yapılabilirmiş, sadece avadanlığa sığdırmaya çalışmışlar hepsi bu. Bu arada ufak bi tavsiye, amortisürünüzün ayarını değiştirmek istemesenizde, en azından senede bi kaç kere sertleştirip yumuşatın, yoksa dış etkenlerden, zamanla oksitlenmeden ve çok uzun süredir ayar değişikliği yapılmıyorsa kıpırdatmanız zor olabilir. Ben motoru aldıktan 1 sene sonra eski amortisöre ilk hareketi vermekte hayli zorlanmıştım.
Son düzenleme:








