Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
Walla motora sanat eseri gibi davranıyosunuz ya hoşuma gidiyo:)

Ulem kimileri resmen ırzına geçiyo acayip hor kullanıyo ayar oluyorum o tiplere de :)
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Walla motora sanat eseri gibi davranıyosunuz ya hoşuma gidiyo:)

Ulem kimileri resmen ırzına geçiyo acayip hor kullanıyo ayar oluyorum o tiplere de :)

ama niyeki belki ben motorun ırzına geçmekten zevk alıyorum .moto benim değil mi istediğim kadar basarım. 5 senede eskiyecek motoru 2 senede eskitirim. moto eskimeyyecek diye binmeyelim atalım kenarda beklesin. fabrika o izni vermişse kullanırım daha devirlisine izin verse daha da basarım ama 12000 i geçmiyor:queen:

değil mi ama :wiinkk:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
ama niyeki belki ben motorun ırzına geçmekten zevk alıyorum .moto benim değil mi istediğim kadar basarım. 5 senede eskiyecek motoru 2 senede eskitirim. moto eskimeyyecek diye binmeyelim atalım kenarda beklesin. fabrika o izni vermişse kullanırım daha devirlisine izin verse daha da basarım ama 12000 i geçmiyor:queen:

değil mi ama :wiinkk:

Bu diyalog aklıma şunu getirdi :)

[YT]AhVoA3haoNE[/YT]
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Dostlar, amortisör garantiden değişti ve motoru teslim aldım. 16:30 da tel geldi Sakarya' dan. Motorunuz hazır, amortisörünüz değişti alabilirsiniz diye, Kaçta kapatıyorsunuz dedim. 19:00 dedi, Yetişemessin abi istersne yarın gel dediler. Yok yok dedim, sen dert etme ben yetişirim dedim :) Vurdum yola kendimi. 2 vasıta, Sakarya otogardanda taksi tuttum 5 tl verdim servise kadar. 18:30 da orada oldum en sonunda. Motor kaymak gibi olmuş, ne bir ses, ne bir tıkırtı :) Bu arada sistem olarak şöyle çalışılıyormuş, arızalı parçanın, kullanıcı hatası ile ilgili olmadığı konusunda servis eminse parçayı inceletmek için merkeze göndermeden yenisini talep ediyorlarmış veya ellerinde varsa değiştiriyorlarmış. Ama servis arızalı parçanın kullanıcı hatası olabileceği konusuda endişe duyarsa parçayı inceletmek için gönderiyormuş, merkez kabul ederse yenisini servise gönderiyor veya servisin elinde varsa değitirebileceğine dair yazı yazıyormuş ve değişim yapılıyormuş. Benim arızalı amortisörün merkeze gitmesi gerekmemiş. Çünki arızalı parçanın kullanıcı hatası olmadığı konusuda servis zaten hemfikirdi. Hondaya bi teşk edelim bunca ağlanıp isyan ettikten sonra :) 160 tl lik parça değişti garantiden. Hemde belki bi çoğunun sürerken hissetmeyebileceği, hissetsede önemsemeyeceği çok fazla problem olmayan bi tıkırtı yüzünden :) Bu arada motoru teslim alırken sordum amortisörü ne olmuşta böyle ses yapıyormuş dediğimde, bozulmuş abi dediler. Pek ayrıntıya inmeden. Kapatmak üzerelerdi pekte fazla oyalamak istemedim vurdum yola kendimi, bide evden apar topar çıktım Adapazarına gitmek için, üzerime bişey almayıda unutmuşum. Kısa kollu tişörtle döndüm geri, akşam serini çıkınca baya üşüdüm. Neyseki kaskla dizlikleri servise bırakmıştım motoru teslim ettiğim gün :)

Bide İzmit' te real de durdum. Master Lock disk kilidi aldım 5 mm 19 tl ye. İyi denk geldi. Hayret ettim zaten, bu ürünü feyzioğlundan falan almayı düşünüyordum. Bi baktım 1 tl ucuza realde karşıma çıktı :) Metocum bu disk kilidi kullnımı ile ilgili yaptığın yorumda haklısın ama, ne yapiyim yaw, sağa sola gidiyorum, eşşek gibi kilidi yanımda taşıma imkanım olmuyor. Atarım cantama, benle beraber gitsin gelsin.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Walla motora sanat eseri gibi davranıyosunuz ya hoşuma gidiyo:)

Ulem kimileri resmen ırzına geçiyo acayip hor kullanıyo ayar oluyorum o tiplere de :)

İnsan sevdiğine bakmalı bence yaw, motorounuzu sevmiyenler tınlamıyor olabilir ama, onca beni gezdiriyor, kahrımı çekiyor, bakımlı olmak onunda hakkı bence :) İyi bakıyorum çünki 2 sene kullnır satarım diye düşünmüyorum, gittiği yere kadar kullanmak fikrindeyim. Bu yüzden bakım konusunda biraz takıntılıyım. Bu gün bu sorunu önemsemem, yarın ufak olan bi başka sorunu derken derken motorda ufak olsa bile, sürüşüde engellemediği halde bir çok sorun eşliğinde motoru kullanıyor olurum. Bu durumuda sevmiyorum. Bi gün satmaya niyetlenirsemde alan adam arkamızdan dua etsin dimi, buda var.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:05 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:03 PM ----------

Hadi hayırlı olsun yeni amortisörün. :)
Servisin zorluk çıkartmaması sevindirici.

Saol, Honda yine Hondalığını gösterdi diyeyim :)
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
Ethemm76 hocam söylediklerine harfiyen katılıyorum.Bende aldığım alete gözüm gibi bakanlardanım.Standart şartlarda çok yavaş ve aleti hiç zorlamadan kullanmayı çok seviyorum.Öyle deli gibi bağırarak gitmekmiş, dip gazmış bilmem neymiş hiç bana göre değil.Motor zorlandığı zaman bende bi tedirginlik oluyor nedendir bilmem o yüzden yumuşak sürmeyi çok seviyorum.Motor sessiz sessiz giderken o rüzgar böyle yumuşak yumuşak vurmuyomu off bee:)

Bu anlattılarımı ben kıçıkırık scooter da yaşıyorum yani bide honda alsam herhalde zevkten dört köşe olmam normal.Bütün imkanlarımı zorluyorum ama şu anasını sattımının motorunu bi alamadım.Dışarıda gördümmü içim gidiyor ama elden ne gelir.

Osmaniyeli o yüzden altındakinin kıymetini iyi bil alan var alamayan var
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
Motordaki monoshock amörtisörler kaç kademeli(sertlik kademeli)?

Birde en yumuşak konuma alındığında nasıl bi performans segiliyo merak ettim.Yoldaki çukurlara filan yeterli derecede tepki verebiliyormu?
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Motordaki monoshock amörtisörler kaç kademeli(sertlik kademeli)?

Birde en yumuşak konuma alındığında nasıl bi performans segiliyo merak ettim.Yoldaki çukurlara filan yeterli derecede tepki verebiliyormu?

Yumuşak
Orta
Sert
, olmak üzere

3 kademeli ayarlanabiliyor.

En yumuşak konumda motorun arkası daha fazla yere yakın oluyor. Ve nispeten konforlu bir sürüş oluyor.

En sert konumda ise arka taraf yerden birazcık daha yüksek konumda kalıyor, ve yoldaki çukurlar daha fazla hissediliyor.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Dostlar, amortisör garantiden değişti ve motoru teslim aldım. 16:30 da tel geldi Sakarya' dan. Motorunuz hazır, amortisörünüz değişti alabilirsiniz diye, Kaçta kapatıyorsunuz dedim. 19:00 dedi, Yetişemessin abi istersne yarın gel dediler. Yok yok dedim, sen dert etme ben yetişirim dedim :) Vurdum yola kendimi. 2 vasıta, Sakarya otogardanda taksi tuttum 5 tl verdim servise kadar. 18:30 da orada oldum en sonunda. Motor kaymak gibi olmuş, ne bir ses, ne bir tıkırtı :) Bu arada sistem olarak şöyle çalışılıyormuş, arızalı parçanın, kullanıcı hatası ile ilgili olmadığı konusunda servis eminse parçayı inceletmek için merkeze göndermeden yenisini talep ediyorlarmış veya ellerinde varsa değiştiriyorlarmış. Ama servis arızalı parçanın kullanıcı hatası olabileceği konusuda endişe duyarsa parçayı inceletmek için gönderiyormuş, merkez kabul ederse yenisini servise gönderiyor veya servisin elinde varsa değitirebileceğine dair yazı yazıyormuş ve değişim yapılıyormuş. Benim arızalı amortisörün merkeze gitmesi gerekmemiş. Çünki arızalı parçanın kullanıcı hatası olmadığı konusuda servis zaten hemfikirdi. Hondaya bi teşk edelim bunca ağlanıp isyan ettikten sonra :) 160 tl lik parça değişti garantiden. Hemde belki bi çoğunun sürerken hissetmeyebileceği, hissetsede önemsemeyeceği çok fazla problem olmayan bi tıkırtı yüzünden :) Bu arada motoru teslim alırken sordum amortisörü ne olmuşta böyle ses yapıyormuş dediğimde, bozulmuş abi dediler. Pek ayrıntıya inmeden. Kapatmak üzerelerdi pekte fazla oyalamak istemedim vurdum yola kendimi, bide evden apar topar çıktım Adapazarına gitmek için, üzerime bişey almayıda unutmuşum. Kısa kollu tişörtle döndüm geri, akşam serini çıkınca baya üşüdüm. Neyseki kaskla dizlikleri servise bırakmıştım motoru teslim ettiğim gün :)

Bide İzmit' te real de durdum. Master Lock disk kilidi aldım 5 mm 19 tl ye. İyi denk geldi. Hayret ettim zaten, bu ürünü feyzioğlundan falan almayı düşünüyordum. Bi baktım 1 tl ucuza realde karşıma çıktı :) Metocum bu disk kilidi kullnımı ile ilgili yaptığın yorumda haklısın ama, ne yapiyim yaw, sağa sola gidiyorum, eşşek gibi kilidi yanımda taşıma imkanım olmuyor. Atarım cantama, benle beraber gitsin gelsin.

forumdan okuyoz motoru teslim aldığını...ne diyim ethem bey hayırlı olsun..:pale::salut::p:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:19 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:18 AM ----------

ethem özelden telini gönderebilirmisin bana *

nörüyo bakim benden habersiz fırıldak çevirmeyin...:p
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
İnsan sevdiğine bakmalı bence yaw, motorounuzu sevmiyenler tınlamıyor olabilir ama, onca beni gezdiriyor, kahrımı çekiyor, bakımlı olmak onunda hakkı bence :) İyi bakıyorum çünki 2 sene kullnır satarım diye düşünmüyorum, gittiği yere kadar kullanmak fikrindeyim. Bu yüzden bakım konusunda biraz takıntılıyım. Bu gün bu sorunu önemsemem, yarın ufak olan bi başka sorunu derken derken motorda ufak olsa bile, sürüşüde engellemediği halde bir çok sorun eşliğinde motoru kullanıyor olurum. Bu durumuda sevmiyorum. Bi gün satmaya niyetlenirsemde alan adam arkamızdan dua etsin dimi, buda var.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:05 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:03 PM ----------



Saol, Honda yine Hondalığını gösterdi diyeyim :)

Hayırlı olsun... Ama amrtisorun arızasını tam olarak sorsaydın. Neden boyle bir arıza yapmış nelere dikkat etmeliyiz falan diye...
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
forumdan okuyoz motoru teslim aldığını...ne diyim ethem bey hayırlı olsun..:pale::salut::p:queen:


Metehancım, valla ariyim çok istedim. inan çok aklımdan geçtin ama inan ki dün sabah 09:00 da eve geldim. 14:30 kadar uyuyamadım. 14:30 da uyudum. 16:30 da servisten aradılar. Motorunuz hazır diye. yola düştüm 3 vasıta minibüslerde giderken uyudum, motorla gelirken tek gözü dinlendire dinlendire geldim :) Akşam oldu saat 21:00 gibi eve geldim, Bi zahmet , gözlerim yana yana foruma yazdım merak eden ark..lkarın hepsi okusun diye. Duş yaptım yinede kendime gelemedim. 23:00 da sevise bindim. Serviste uyudum. Yani son 24 saat içinde 2 saat uyudum. Telefonu elime alacak halim inan yoktu. Kritiğini inşallah gerçek hayatta buluşur ve o şekilde yaparız.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:26 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:18 PM ----------

Hayırlı olsun... Ama amrtisorun arızasını tam olarak sorsaydın. Neden boyle bir arıza yapmış nelere dikkat etmeliyiz falan diye...

Sordum ama akşam biraz geç vakit ti. Kapatmak üzerelerdi, bide teknik servisçi ben motoru teslim alırken orada değildi. Diğer arkdaşa sorduğumda sadece (bozulmuş) yorumunu yaptı. Bence neden böyle bi arıza yaptığına gelince, 1000 de bir karşılaşılan bi üretim hatası. Bu arızanın kullanıcının kullanım şekliyle bi ilgisi yok. Benden çok daha langur lungur kullananlar var. Benim dayı oğlu mesela. Köy yolarında tarlada vs vs. İki kişi tek kişi devam..Neredeyse arkasına çapa takıp tarla çapalıyacak. Amortisüründe problem yok. Gerçi olsada o fark etmez, fark etsede tınlamaz adım gibi eminim :) Neyse..Yani şöyle kullansaydım bu arıza olmazdı diye bişey yok. Zaten kullanıcı hatası olduğu tespiti yapılsaydı garantiden değişmezdi, ki parça; bana kesinlikle hiç bir sorgu sual sorulmadan, zorluk çıkartılmadan garantiden değişti. Hiç bir firma ürünü, kullanıcı hatalarına karşı garanti altında değildir. Sadece üretimden kaynaklanan hataların devamında ürünü kullanım esnasında çıkan problermler giderilir veya bozulan parçalar garanti kapsamında girer. Bunu zaten hepimiz biliriz ve bütün ürünlerde böyledir. Yani ben hiç bir zaman (Aman abi garantiden değiştir şunu, yakma beni ... vs) şeklinde olaya yaklaşmadım. Ne yapılacağını izledim ve garantiden değişti. Yani üretim hatası. Ayrıca forumu okuyan ve özellikle cbf almak için araştırma yapan arkadaşlar bunun bi kronik problem olabileceğini düşünmesinler. Bu sıkıntı ile karşılaşan çok az. Hatta ben hiç tanımıyorum :) Bu bence bernim motora mahsus bi üretim hatasıydı.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
uzun zamandır girmiyodum MT ye .13800 km. oldu sorunsuz bi şekilde :cat:tüm cbf ciler cümleten selamlar :rendeer:
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
ya amortisörümü sertleştirdim güzel oldu ama geri yumuşatamadım:pr: şu an hamlamış kollarımla yazıyorum:farao: :silent: :p
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
ya amortisörümü sertleştirdim güzel oldu ama geri yumuşatamadım:pr: şu an hamlamış kollarımla yazıyorum:farao: :silent: :p

tek kişiyle çok zor amortisör ayarlaması..hatırladığım kadarıyla bir kişinin motora binip ağırlık yapması gerekiyodu galibaa .
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
benm de aklıma o geldi o kadar çok uğraştım ki farklı çözüm arayışlarına girdim. Teşekkür ediyorum:rendeer:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
benm de aklıma o geldi o kadar çok uğraştım ki farklı çözüm arayışlarına girdim. Teşekkür ediyorum:rendeer:

nedemek toprağam :) gerçi pek yardımcı olamadık ya..
buralarda bu motordan sorumlu devlet bakanı olacaktı metehan isminde ama daha henüz düşmemiş topiclere :p
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
aklımdaki fikir senn de söylemenle iyice olgunlaşmış oldu:cat:. Bi de metehan abimiz gelsin onun da fikirlerni alalım elbet sesmizi duyar:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst