Walla motora sanat eseri gibi davranıyosunuz ya hoşuma gidiyo
Ulem kimileri resmen ırzına geçiyo acayip hor kullanıyo ayar oluyorum o tiplere de![]()
ama niyeki belki ben motorun ırzına geçmekten zevk alıyorum .moto benim değil mi istediğim kadar basarım. 5 senede eskiyecek motoru 2 senede eskitirim. moto eskimeyyecek diye binmeyelim atalım kenarda beklesin. fabrika o izni vermişse kullanırım daha devirlisine izin verse daha da basarım ama 12000 i geçmiyor:queen:
değil mi ama :wiinkk:
Bu diyalog aklıma şunu getirdi![]()
Walla motora sanat eseri gibi davranıyosunuz ya hoşuma gidiyo
Ulem kimileri resmen ırzına geçiyo acayip hor kullanıyo ayar oluyorum o tiplere de![]()
Hadi hayırlı olsun yeni amortisörün.
Servisin zorluk çıkartmaması sevindirici.
Motordaki monoshock amörtisörler kaç kademeli(sertlik kademeli)?
Birde en yumuşak konuma alındığında nasıl bi performans segiliyo merak ettim.Yoldaki çukurlara filan yeterli derecede tepki verebiliyormu?
Dostlar, amortisör garantiden değişti ve motoru teslim aldım. 16:30 da tel geldi Sakarya' dan. Motorunuz hazır, amortisörünüz değişti alabilirsiniz diye, Kaçta kapatıyorsunuz dedim. 19:00 dedi, Yetişemessin abi istersne yarın gel dediler. Yok yok dedim, sen dert etme ben yetişirim dedimVurdum yola kendimi. 2 vasıta, Sakarya otogardanda taksi tuttum 5 tl verdim servise kadar. 18:30 da orada oldum en sonunda. Motor kaymak gibi olmuş, ne bir ses, ne bir tıkırtı
Bu arada sistem olarak şöyle çalışılıyormuş, arızalı parçanın, kullanıcı hatası ile ilgili olmadığı konusunda servis eminse parçayı inceletmek için merkeze göndermeden yenisini talep ediyorlarmış veya ellerinde varsa değiştiriyorlarmış. Ama servis arızalı parçanın kullanıcı hatası olabileceği konusuda endişe duyarsa parçayı inceletmek için gönderiyormuş, merkez kabul ederse yenisini servise gönderiyor veya servisin elinde varsa değitirebileceğine dair yazı yazıyormuş ve değişim yapılıyormuş. Benim arızalı amortisörün merkeze gitmesi gerekmemiş. Çünki arızalı parçanın kullanıcı hatası olmadığı konusuda servis zaten hemfikirdi. Hondaya bi teşk edelim bunca ağlanıp isyan ettikten sonra
160 tl lik parça değişti garantiden. Hemde belki bi çoğunun sürerken hissetmeyebileceği, hissetsede önemsemeyeceği çok fazla problem olmayan bi tıkırtı yüzünden
Bu arada motoru teslim alırken sordum amortisörü ne olmuşta böyle ses yapıyormuş dediğimde, bozulmuş abi dediler. Pek ayrıntıya inmeden. Kapatmak üzerelerdi pekte fazla oyalamak istemedim vurdum yola kendimi, bide evden apar topar çıktım Adapazarına gitmek için, üzerime bişey almayıda unutmuşum. Kısa kollu tişörtle döndüm geri, akşam serini çıkınca baya üşüdüm. Neyseki kaskla dizlikleri servise bırakmıştım motoru teslim ettiğim gün
Bide İzmit' te real de durdum. Master Lock disk kilidi aldım 5 mm 19 tl ye. İyi denk geldi. Hayret ettim zaten, bu ürünü feyzioğlundan falan almayı düşünüyordum. Bi baktım 1 tl ucuza realde karşıma çıktıMetocum bu disk kilidi kullnımı ile ilgili yaptığın yorumda haklısın ama, ne yapiyim yaw, sağa sola gidiyorum, eşşek gibi kilidi yanımda taşıma imkanım olmuyor. Atarım cantama, benle beraber gitsin gelsin.
ethem özelden telini gönderebilirmisin bana *
İnsan sevdiğine bakmalı bence yaw, motorounuzu sevmiyenler tınlamıyor olabilir ama, onca beni gezdiriyor, kahrımı çekiyor, bakımlı olmak onunda hakkı benceİyi bakıyorum çünki 2 sene kullnır satarım diye düşünmüyorum, gittiği yere kadar kullanmak fikrindeyim. Bu yüzden bakım konusunda biraz takıntılıyım. Bu gün bu sorunu önemsemem, yarın ufak olan bi başka sorunu derken derken motorda ufak olsa bile, sürüşüde engellemediği halde bir çok sorun eşliğinde motoru kullanıyor olurum. Bu durumuda sevmiyorum. Bi gün satmaya niyetlenirsemde alan adam arkamızdan dua etsin dimi, buda var.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:05 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:03 PM ----------
Saol, Honda yine Hondalığını gösterdi diyeyim![]()
forumdan okuyoz motoru teslim aldığını...ne diyim ethem bey hayırlı olsun..ale::salut:
:queen:
Hayırlı olsun... Ama amrtisorun arızasını tam olarak sorsaydın. Neden boyle bir arıza yapmış nelere dikkat etmeliyiz falan diye...
ya amortisörümü sertleştirdim güzel oldu ama geri yumuşatamadımr: şu an hamlamış kollarımla yazıyorum:farao: :silent:
![]()
benm de aklıma o geldi o kadar çok uğraştım ki farklı çözüm arayışlarına girdim. Teşekkür ediyorum:rendeer: