scooterin gözünü sevsinler!!

Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Bir otomobil,bir adet dört çeker jeep,bir adet 600cc vitesli,bir adet scooter 150 cc den aşağı olmayan,bir adet mini motosiklet,bir adet motorroad sınıfından,bir adet cross,bir adet klasik model ,bir adet bobber,bir adet Mp3,bir adet atv olursa benim için yeterli:)
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
Bir otomobil,bir adet dört çeker jeep,bir adet 600cc vitesli,bir adet scooter 150 cc den aşağı olmayan,bir adet mini motosiklet,bir adet motorroad sınıfından,bir adet cross,bir adet klasik model ,bir adet bobber,bir adet Mp3,bir adet atv olursa benim için yeterli:)

tamam abi sen iste yeterki gel hemen cek keselım abimizden kıymetlimi:p
 
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
452
Motor çeşidinin seçimi kişilerin insiyatifindedir. Bunun çeşitli nedenleri vardır. Bu yaşıma kadar vitesli motor kullandım, fakat şimdi scooter bana kullanım ve bacakların rahatlığı yönünden çok iyi geliyor. Yani seçim yönünden tenkit hatalıdır.
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
206
heleki benim gibi 1.90 veya dahada uzunsanız ya hatırı sayılır bir para verip büyük boy bir enduro alacaksınız yada iri bir 150 cc scoter alıp ucuza bu işi bitiriceksiniz.125 cc 250 cc ye el ayak sığmıyor dostlar heeee birde scooterlarla çarşı pazar çok kolay koy ayaklarının dibine devam. suya git , pazara git hatta çimento kum taşıyanını bile gördüm. ben arka çantama 125 uag ye 5 kg dan fazla yükleyemiyordum mesela.
 
Katılım
17 Şub 2007
Mesajlar
296
Özgürlük ve pratiklik için bineni scooter, zevk için bineni vitesli paklar. 250 cc scooterımı satıyorum, alacağım motor yine bir scooter olacak. Haftasonları gezecek vaktim olsa bir enduro alırdım o ayrı.
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
43
Hacim büyüdükçe dert keder ve masraf büyür bu olaya sadece 100km de ne kadar yakıyor şeklinde bakanlara gülüyorum,periyodik bakım ve rutinde değişmesi gerekenleri de hesaplamayı ögrenmek lazım.Her yag değişiminde filtre vs vs vs,lastik değişimlerinde vs vs vs hele ki dişli zincir hiç lafını etmeyelim büyük makinalarda tüm bunlar göze görünmese iyi yol yapan birisi için yıllık ciddi masraflara yol açan meblaglardır.Para var huzur var şeklinde yaşıyorsanız başka konu seçmek lazım ama cebinizde ki paranın tümünü yatırarak motosiklet alacaksanız ya da en azından yarı depo gezilere belli menziller dısına cıkamadan gazlayacaksanız iş değişir,o begenmediğiniz hatta vitesi olmadıgı için motosikletten saymadıgtınız sco lar yanınızdan rüyaymış gibi sıyrılır giderler.Şehir içi kullanım koşullarında scooter bir madendir herkes keşfetmeli.
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
407
aracımdan çok memnunum. bundan sonra alacağım tek motor kalıyor BMW R 1200 GS Adventure.
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
scooter ların birçoğunun küçük teker olması dezavantaj bunn dışında fena alet değiller kendileri:p
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
viteslilerde vites değiştirmek çok güzel ama schooter da araya bişeyler koyup taşımanın zevki paha biçilemez :D geçenlerde arkadaşımın honda activasını kullandım ağzım kulaklarıma vardı çok eğlenceli =) benimde vardı schooterım sattım.bence bitane kenarda durmalı tabi maddi güç varsa
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
758
Scooterların motor olmadığını iddia edip küçümsemeye kalkan zihniyeti scooterımın egzozunda ısıtıp servise hazır halde iftar sofrasına koymak istiyorum.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
honda biğt gibi sağır-takoz bir sukutırdan, konfor ve güç bakımından dillere destan cbf 150ye geçmiş biri olarak, "sukutırdan şaşmayacaksın" diyorum. cbfden deli gibi memnunum ancak, teknoloji dururken vites, debriyaj bana ters.

bundan sonraki motorum yine bir sukutır olacak. bana göre en az 150cc, ve en az 13-14 jant bir scooterdan daha keyifli bir şey yok

not: şehriniz ankara gibi komple rampaysa, 100lük hondalardan aman uzak durun. benim gibi rampanın birinde 2 kişi kalınca, yok fiyata satarsınız :pr:
 
Katılım
17 Şub 2007
Mesajlar
296
250 cc scooter her derde devadır. Otobanda sol şerittesin, trafikte en dar delikte. Az benzinle çok yol yaparsın. Yazın yakmaz, kışın üşütmez. Kedi gibi kıvrak gider, kamyon gibi yük taşır. Daha ne olsun
 
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
374
Motosikleti
Sym symphony ST 200i
honda biğt gibi sağır-takoz bir sukutırdan, konfor ve güç bakımından dillere destan cbf 150ye geçmiş biri olarak, "sukutırdan şaşmayacaksın" diyorum. cbfden deli gibi memnunum ancak, teknoloji dururken vites, debriyaj bana ters.

bundan sonraki motorum yine bir sukutır olacak. bana göre en az 150cc, ve en az 13-14 jant bir scooterdan daha keyifli bir şey yok

not: şehriniz ankara gibi komple rampaysa, 100lük hondalardan aman uzak durun. benim gibi rampanın birinde 2 kişi kalınca, yok fiyata satarsınız :pr:

bak gene yakaladım seni, bence sanada kymco people S 200 scooter yakışır, daha öncede tavsiye ettim ama kulak ardı ettin bu sefer mutlaka al benim gibi rahat et
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kullanım koşulları ve kullandıgın yer onemli bence..
Scooterle uzun yola git devamlı 100'le mesela..
Çok ses Çok titreşim, Viteslide en ağır viteste olacağın için daha az rahatsız olursun..
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
64
herkes fikrini söyler, biliçaltındaki neyse onu yaparsın. bana 1000 kişi içinde 999 kişi git scooter al derse ben gidip en az çift silindir bir 500cc den az olamamak kaydıyla vitesli bir makina alırım. arkamda nişanlımla az ölümlerden dönmedim 125 lik makinalarla. hem de şehir içinde. konu hızlı gitmek değil, sıkıştığın anda aradan sıyrılmak...

güç her zaman gösteriş anlamında değildir ( bence )

Bende aynı fikirdeyim.. 80-90 gibi giderken hızlanman gerektiğinde hiç bişii yapamıyorsun.. tamam scoter da bizden o da ikiteker ama onun yolu sokaklar.. ana yollarda çok tehlikeli oluyorlar.. hatta küçük cc vitesli makineler içinde aynı şeyler geçerli.. çünkü kaçmak için gücümüz yok.
O YÜZDEN NX4 FALCON ALICAM. yoksa ybr bitirecek beni...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
100kmde ne kadar yakıyor 150lik scooter onu bi yazalım lütfen.
son hızını da yazalım.

:cat::cat: evet değerleri bi görelim ş.içi 100 km yakıt sarfiyatı artı son hızı :cat: site diosa scoteer alma bu yüzdendir he benim param çok benzin sorun değil hızda serilikte önemli değil diosan saygı duyarız vitesli motorumuzla sana selektör çakar geçeriz:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:42 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:39 AM ----------

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: buna çok güldüm ya :D bende scooter istiyodum ama çok yakar masrafı çok olur diye yorumlar geldi cup alıcam şimdi :D oyüzden :D

:cat: Helal olsun oğuzhan doğru yolu bulmuşsun sonunda:cat::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:44 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:42 AM ----------

ya şimdi ateş olmayan yerden duman çıkmaz , neden ybr için çok yakar masrafı çoktr demiyolar ? neden scooter için bu lafları duyuyoruz demek adamların bi bildiği var ki yazıyolar buraya . Onlar bizim scooter almamızımı kıskanıylarda almasın diyemi yapıyolar ? Hayır insaniyet namına bilgi veriyolar yanlış anlasılmasın kimsenin dediği.

:cat::cat::cat::thumleft:::biggrinn::biggrinn::biggrinn::plus1:: oğuzhan döktürüyosun valla helal :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:52 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:44 AM ----------

viteslilerde vites değiştirmek çok güzel ama schooter da araya bişeyler koyup taşımanın zevki paha biçilemez :D geçenlerde arkadaşımın honda activasını kullandım ağzım kulaklarıma vardı çok eğlenceli =) benimde vardı schooterım sattım.bence bitane kenarda durmalı tabi maddi güç varsa

:cat: oda güzel ş.içi kullanım için ideal alıp bi köşeye koymalı ama arabayla aynı yakanlardan koymamalı:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:53 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:52 AM ----------

---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:59 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:53 AM ----------

250 cc scooter her derde devadır. Otobanda sol şerittesin, trafikte en dar delikte. Az benzinle çok yol yaparsın. Yazın yakmaz, kışın üşütmez. Kedi gibi kıvrak gider, kamyon gibi yük taşır. Daha ne olsun

boyraz hocam senin motor satılık herhalde:queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst