yarın babamın doğumgünü, babama scooter alacağım, ne önerirsiniz.?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
-----------------

------------------
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Piaggio bence daha şık ama, Honda kadar sağlam olduğunu sanmıyorum, daha nazik motordur. Bir de Edremit'tesin bildiğim kadarıyla, servis-yedek parça yönünden Honda'dan şaşma derim ben.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Honda,Piaggio,Vespa,SYM,Kymco her biri birinden üstün. Hangisi daha şık gelirse onu al derim:cat:
Fakat fiyat/eder kıyaslamasına değer verirsen, SYM ve Kymco diğerlerinde çok daha ekonomik ayrıca kalite olarak ta onlardan kesinkle aşağı kalır yanları yok.
Malzeme birinci sınıf, motorları gerçekten ömürlük ve kısa bir araştırma sonrası kullananların uzun yıllar - binlerce km kullandıklarını göreceksin:wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Piaggio bence daha şık ama, Honda kadar sağlam olduğunu sanmıyorum, daha nazik motordur. Bir de Edremit'tesin bildiğim kadarıyla, servis-yedek parça yönünden Honda'dan şaşma derim ben.
piaggio nun servisi var ama bayii 120km ilerde yani Çanakkale'de var, yorumlar en çok hangi markayı derse onu alacağım:cat: sağol tşk ler
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
488
bence kymco agality 125 daha mantıklı. 100000 km garanti veriyorlardı yanlış hatırlamıyorsam.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Honda,Piaggio,Vespa,SYM,Kymco her biri birinden üstün. Hangisi daha şık gelirse onu al derim:cat:
Fakat fiyat/eder kıyaslamasına değer verirsen, SYM ve Kymco diğerlerinde çok daha ekonomik ayrıca kalite olarak ta onlardan kesinkle aşağı kalır yanları yok.
Malzeme birinci sınıf, motorları gerçekten ömürlük ve kısa bir araştırma sonrası kullananların uzun yıllar - binlerce km kullandıklarını göreceksin:wiinkk:
cevabın için tşk ederim:cat: kymco da olabilir
 
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
316
Benim bildiğim edremit girişinde bir honda olacak honda varsa serviside vardır herhalde. Bne yinede piaggio fly derim. saf bir piaggio olmasada oldukça güzel ve kaliteli
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim bildiğim edremit girişinde bir honda olacak honda varsa serviside vardır herhalde. Bne yinede piaggio fly derim. saf bir piaggio olmasada oldukça güzel ve kaliteli
evet edremit'i girişide honda bayisi mevcut serviside var, piaggionun serviside var ama bayisi yok piaggio alırsam Çanakkale'ye gitmem gerek, ama yorum yapan bir arkadaşın biride kymcoyu önerdi oda olabilir, bu akşam saat 10 a kadar karar vermem lazım:cat:yarın halletmem lazım bu işi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:14 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:12 PM ----------

Senin gibi bi evlat yetiştirebilirim umarım... :p
hocam ben babama çok şey borçluyum, işallah babamın gözünde iyi bir hayırlı evlat olarak görünüyorumdur.:cat:
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
honda activa yada beat bence, parça sıkıntısı olmaz, piaggio parça olayı nasıldır bilmem.

yamaha MAJESTY 125 olabilir 7150 tl pahalı ama

2hg8zed.jpg
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
öncelıkle senı tebrık ederım babanada nıce seneler
benım gönlümde kymco nun yenı bır modeli cıktı 150 cc beyaz klasık ama fiati 4000 tl
honda da olabılır senın için daha cok servis önemli olsa gerek
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
honda activa yada beat bence, parça sıkıntısı olmaz, piaggio parça olayı nasıldır bilmem.

yamaha MAJESTY 125 olabilir 7150 tl pahalı ama

2hg8zed.jpg
honda ve piaggioda parça sıkıntısı yaşanacağını sanmıyorum, yamaha majesty alamam o kadar param yok :cyclopsan ucuz olsun çin malı olmasın yeter:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öncelıkle senı tebrık ederım babanada nıce seneler
benım gönlümde kymco nun yenı bır modeli cıktı 150 cc beyaz klasık ama fiati 4000 tl
honda da olabılır senın için daha cok servis önemli olsa gerek
sağol tşk ler, kymco da düşünüyorum 150cc olması daha bi güzel, çünki honda ve piaggio 100cc, ama babama 150cc seri gelmesin:cyclopsan fiyatlarıda hondayla aynı
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
488
çin olmasın diyosun ama kymco çin malı :wiinkk:

kymco çin malı degildir. taiwan malıdır. ve dünya scooter pazarının % 65 ne sahiptir. diger japon üreticiler gibi çinde fabrika kurup üretim yapmaktadır.

kalitesi tartışılmaz. ben kullanıpta memnun olmayanını bu güne kadar ne duydum ne gördüm
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
cygnus RS senin baban gene tatmin oluyo bizimkinin gözü yükseklerde şuan Silverwing istiyo sonrada Burgman Executive alcakmışız ama cygnus güzel motor yada suzuki AN 125 de olabilir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst