30 Ağustos Korteji / Foto ve Videolar

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
5shs2abtunpmnxwe3s0.jpg
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
2,503
Arkadaşlar cümletten iyi günler şimdi başlıyorum fotoları atmaya.
Birlik ve bareberliğimizi bir kez daha istap etmenin mutluluğunu yaşadım dün ve çevrenin olumlu tepkisine çok sevindim :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:01 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:49 PM ----------














---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:04 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:01 PM ----------










---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:09 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:04 PM ----------






---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:28 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:09 PM ----------






















 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaaa çok güzel olmuş ama...

cadıcık aynen öyle...zaten sulugöz şahısımdır ben ki bu konularda tavan yapar bu huyum...marş duyayım,asker göreyim açılır bnm musluklar anında...fotolara bakarken bile ürperdim bi, gözlerim dolu dolu oldu...keşke ozan müsait olsaydı bir ihtimal gelebilirdim belki o zaman, ama olmadı napalım artık başka kortejlere... :pale:

sanki gelsen motor bulamicak yürüyerek dönecektin haaaaa!!!
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
2,503
Arkadaşlar MEDYA ya nasıl yansıdık ben baya bir dolaştım nette ama birşeyler döremedim.Anadolu Ajansından iki kişi vardı aramızda onların sitesinde de birşey göremedim ...

Herkese Teşekkürler :) :)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Çok güzel ve anlamlı bi kortej tebrikler:rendeer: .Kasksız abiler ve ablalar görüyorum ve üzülüyorum ayrıca:pale:
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
dünki gazetelerde en ufak bir haber bile yoktu!!!! YUH diyorum sadece!!!!
medya sınıfta kaldı...

kim kimi götürdü,kime ne girdi diye haber yapacaklarına; biraz daha etraflarına baksalar keşke!!!!

eski bir medya'cı olarak çook üzgünüm!!!!!
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
dünki gazetelerde en ufak bir haber bile yoktu!!!! YUH diyorum sadece!!!!
medya sınıfta kaldı...

kim kimi götürdü,kime ne girdi diye haber yapacaklarına; biraz daha etraflarına baksalar keşke!!!!

eski bir medya'cı olarak çook üzgünüm!!!!!

abi bizim yaptığımız dosdoğru bir şeydi yalan yoktuki niye haber yapsınlar taşkınlıkta yoktu iki lastık yaksaydık bak nasıl haber oluyordu.:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yav ben bi ton haber kanalı gezdim akşam haberlerinde cıkarız diye tv de de göremedim!!!!
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
dünki gazetelerde en ufak bir haber bile yoktu!!!! YUH diyorum sadece!!!!
medya sınıfta kaldı...

kim kimi götürdü,kime ne girdi diye haber yapacaklarına; biraz daha etraflarına baksalar keşke!!!!

eski bir medya'cı olarak çook üzgünüm!!!!!

Aynen katılıyorum.Onlar memleketi satanlara peşkeş çekmekle,dediğin gibi kimin eli kimin g...... ile uğraşsınlar.:cat:
 
Katılım
14 Ocak 2009
Mesajlar
308
böyle bişey olamaz çok güzel bir etkinlik.ancak bazı arkdasların kasklarının kafasında değilde kolunda olması beni çok üzdü.ama her yönüyle güzel bir çalışma yapmışınız hepinizi tebrik ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst