- Katılım
- 13 Ağu 2006
- Mesajlar
- 3,044
Birkaç hafta öncesinden mesajlar ufak ufak verilmeye başlamış oysadikkate almak lazımmış..
evet, o artçı depremleri hiç dikkate almadık ne yazıkki..
Birkaç hafta öncesinden mesajlar ufak ufak verilmeye başlamış oysadikkate almak lazımmış..
Durun len anam agliyo msj yazana kadar. Isteyim nobetteyim cep telden msj atiyorum biraz zor oluyoKesin belli degil ama gelirim ya bide kiz arkadasimda olabilir yanimda
tekarardan hayata merhaba topik hortlattık sadece geçen senenin olayı heycana gerek yok
yaa ama dedim ben hortlattım diyeno panik siki tutuni rokete takayrum
![]()