istburak köprüde kaza yapmış(durumu iyi)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
iyi iyi, yarın doktor kontrolümüz var, 1 hafta pansumanlarla geçti, yarın doktor da iyi görürse muhtemelen kasığındaki dikiş alınıcak..
kolundaki dikişin 10 günü var..
dularaınızı eksik etmeyin:rendeer:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
kirve, 12 gibi çıkıcaz hastaneye, one göre gel :wiinkk:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
Durun len anam agliyo msj yazana kadar. Isteyim nobetteyim cep telden msj atiyorum biraz zor oluyo ;) Kesin belli degil ama gelirim ya bide kiz arkadasimda olabilir yanimda
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
yok böle bişi yeni gördüm topiği


geçmiş olsun dostum allah beterinden saklasın en kötü kazan böle olsun
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
tekarardan hayata merhaba topik hortlattık sadece geçen senenin olayı heycana gerek yok
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
222
yahu arkadaşlar arızamısınız yaaaaa :):):):) üzüleyim mi güleyim iki arada kaldım :)
açıkcası bir şey oldu sandım bile iyiki soruna kadar geldim sayenizde 1 den 12 ye kadar tüm sayfayı okudum :pr:
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
bende hortlatacaktım da millet korkmasın dedim burak saolsun yerime halletmiş :p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst