Son ana kadar farkedilmeyen keskin viraj, ve BAAAM !!!

Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
379
Evet eve dönerken oldu. Neredeyse dönemiyorduk :)

sorma sebebim kazaların çoğunun eve dönüş yolunda gerçekleşmesi eve dönerken insan bir an önce dönme psikolojisimi dersin dikkkatin yitirilmesi mi dersin artık ne dersen Reşat arbaşın kitabında da belirtiyo ben de çoğu kez eve dönerken süratli olduğumu ve kazalarr atlattığımı farkediyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
sorma sebebim kazaların çoğunun eve dönüş yolunda gerçekleşmesi eve dönerken insan bir an önce dönme psikolojisimi dersin dikkkatin yitirilmesi mi dersin artık ne dersen Reşat arbaşın kitabında da belirtiyo ben de çoğu kez eve dönerken süratli olduğumu ve kazalarr atlattığımı farkediyorum

Evet arkadaşlar, işte bu konunun üzerinde düşünmek gerek. Sanırım biran önce gazlamak istedim. Halbuki ne gerek var, nasıl gelirken hevesle, zevk alarak geldiysen, o şekilde yolculuğun tadını çıkararak dönüş yap işte... Evet, sonradan düşündüm ki aceleci ve dikkatsizdim.
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
379
Evet arkadaşlar, işte bu konunun üzerinde düşünmek gerek. Sanırım biran önce gazlamak istedim. Halbuki ne gerek var, nasıl gelirken hevesle, zevk alarak geldiysen, o şekilde yolculuğun tadını çıkararak dönüş yap işte... Evet, sonradan düşündüm ki aceleci ve dikkatsizdim.
tekrar çok geçmiş olsun bu konuya dikkat etmek lazım
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
çok geçmiş olsun dostum,allahtan kaskın montun varmışta ucuz atlatmışın.koruma çok önemli.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Geçmiş olsun..Doğru karar yere atlamak :)
Montunun markasını merak ettim?
Mümkünse fotoğrafını çekip koyabilirmisin buraya..60-70 le giderken sürtünmekten yırtılan ve kolunun sıyrılmasına neden olan bir mont bana pek koruma vaad etmedi..
Bilelim markasını diye düşündüm..
 
Katılım
8 May 2009
Mesajlar
447
Çok çok geçmiş olsun birdaha kaza bela hiçbirimiz yasamayız umarım.

arkadaslar ozellıkle bılmedıgımız veya bıkac kere gectıgımız sadece far ısıgının aydınlattıgı yollarda geceleyın gıderken cok dıkkatlı ve olabıldıgınce acele etmeden kullanmalıyız

bende gecen haftalarda cebecı den adapazarına gelırken gece kafam bozuktu 3-4 kere sert vıraja 80 90 la girdim ve 3.de de kıl payı fren yapıp kurtartım.

hız yapmamaya dıkkat etmek lazım özellıkle bılmedıgımız yollarda.

tekrar benzerı kazalar yaşanmaması dilegiyle..
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Geçmiş olsun..Doğru karar yere atlamak :)
Montunun markasını merak ettim?
Mümkünse fotoğrafını çekip koyabilirmisin buraya..60-70 le giderken sürtünmekten yırtılan ve kolunun sıyrılmasına neden olan bir mont bana pek koruma vaad etmedi..
Bilelim markasını diye düşündüm..

Montun markası Armode, alt üst takım olarak almıştım.

kaza.jpg


Montun kolundaki 1 cm'lik delik ile kolumdaki yara farklı yerdeler. Ancak montun iç tarafında delik falan yok, sadece dış kısmında var. Sanırım montun kolu üstündeki deliğin olduğu bölüm sürtünme nedeniyle yaranın olduğu yere kadar sıyrıldı ve yara da montun iç yüzeyinin deriye hızla sürtünmesi nedeniyle oluştu. Resimde belli olmuyor ancak yaranın etrafında halen kızarıklık ve şişlik var ve 30 saat geçmesine rağmen hala en ufak bir temas canıma okuyor :)
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
valla dikkatli olmak lazım.. geçmiş olsun.. dikkatli olalım arkadaşlar ya.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst