İzindeydim,bir müddettir yazamadım dostum,Geçen hafta Yamaha Yıldız ticarete gittim.Açop bakınca belli olacak ancak maksimum 1100 lira çıkar ancak beldeyama kapattı Japonya Yamaha ya devroluyor fabrika dediler ve 2 aydır kimsenin parça alamadığını ilettiler.Nekadar süreceği henüz netleşmedi dediler.Yamaha samura motorun verdiği fiyat bunun iki katından daha fazlaydı.
Bayram sonrası karar verip bırakıcam motoru hayırlısı ile Sen toparlamışsın bayağı.Hadi hayırlısı
Kısa boylulara (1.65) Ybr den sonra kullanabileceği hangi 2. el japon cruiseri önerirsiniz?
Bugün arabayla geldim, akşam eve gidince bakayim. Merka ettim ben de şimdi...










Forum kurallarına aykırı olabilir bilemiyorum ama motorunuza savunma anlamında yapabileceğiniz modifikasyonları da talebe göre buradan yayınlayabilirim zamanı gelince