Yamaha Virago 535 için projeler ve paylaşım konusu

Katılım
14 Kas 2004
Mesajlar
335
Kısa boylulara (1.65) Ybr den sonra kullanabileceği hangi 2. el japon cruiseri önerirsiniz?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İzindeydim,bir müddettir yazamadım dostum,Geçen hafta Yamaha Yıldız ticarete gittim.Açop bakınca belli olacak ancak maksimum 1100 lira çıkar ancak beldeyama kapattı Japonya Yamaha ya devroluyor fabrika dediler ve 2 aydır kimsenin parça alamadığını ilettiler.Nekadar süreceği henüz netleşmedi dediler.Yamaha samura motorun verdiği fiyat bunun iki katından daha fazlaydı.
Bayram sonrası karar verip bırakıcam motoru hayırlısı ile Sen toparlamışsın bayağı.Hadi hayırlısı

Anladım, Ankara'dan yine yardımımın dokunacağı bir şey olursa haber vermen yeterli biliyorsun.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:43 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:55 PM ----------

Kısa boylulara (1.65) Ybr den sonra kullanabileceği hangi 2. el japon cruiseri önerirsiniz?

Suzuki marauder 250 (köpek gibi gider, uzun yıllar dostunuz olur)

http://www.sahibinden.com/_masrafsiz_35_hp_!!!!-29WQQaXQQ15936391WQQpXQQdisplayitem

Suzuki VL 250 intruder ( az sayıda bulunan güzel bir motor)

http://www.sahibinden.com/daytona_da_intruder_vl_250-67WQQaXQQ16125525WQQpXQQdisplayitem

Honda 250 rebel (artık devri bitti sayılır ama güzel motor)

http://www.sahibinden.com/honda_cmx...QaXQQ16196831WQQpXQQdisplayitem&keyword=rebel

yok ben biraz ortasiklet bir makina istiyorum diyorsan benim motorumu seçebilirsin, onun ayarında savage vardır bir de, onun da linkini koyuyorum...

Suzuki LS 650 savage (tek silindirli eşsiz bir motor)

http://www.sahibinden.com/suzuki_ls_650_savage-91WQQaXQQ10976651WQQpXQQdisplayitem


Tüm virago modelleri sizin cüssenize gider...
Ben V motor seviyorum bu yüzden Virago serileri tercih sebebim olurdu, ayrıca küçük şasileri ile üzerinde sırıtmanız da söz konusu değil
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yurtiçi kargo'nun uyuşukluğunun cezasını biz çekiyoruz, mal akşama doğru geldiği için dağıtım yapmıyorlarmış, yarın gündüz getirecekler konjektörümü. Tüm çalışanlarını da çok severim sanayide herkesle dostluğumuz var, ama herkes uyuşuk:mrgreen:

Bu arada bi tane daha brandam oldu, en büyük ve ince olanı kısa süreli ve pratik örtüşlerde kullanıyoruz, motora tam oturanı uzun süre yatması gerektiğinde geçireceğim yada yağmur altında kalırsa bir gün...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sağlı sollu yakıt tankının hemen yanında bulunan kromajlı (hava flitresi-beyin) kapaklarınıza bir bakabilir misiniz 535 sahipleri? soldaki daha önde duruyor bende bu orjinalinden böyle mi acil cevap arıyorum...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şu üstte yazdığım şeye biriniz bakabilir mi? Fenalık geçireceğim cidden...

Gösterge panelinin olduğu hizadan, yüksekten o kapaklara bakacaksınız, birisi önde duruyor mu?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2 cm falan...

Ama gidonu sağa tam kırınca bir şey olmazken sola tam kırınca o kapağa değiyor maşa.

Bu normal olmadığı için ben de bağlantı yerlerine bir göz gezdirdim o kapağın duruşunu ayarlayabilecek bir yer gözükmüyor işin tuhafı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Konjektörüm geldi dükkana geçeceğim birazdan, lütfen bakan yazsın buraya ben okurum sanayideyken

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:50 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:47 PM ----------

Bugün arabayla geldim, akşam eve gidince bakayim. Merka ettim ben de şimdi...

Sağol abi, çok önemli bu benim için cidden.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar "Chopper" yapılmış olan Virago 250'yi satıyorum detayları birazdan aktaracağım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:34 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:42 PM ----------

Bugun konjektör geldi ancak motoruma uymadı, konjektoru sahıbınden.com uzerınden satın aldıgım sahıbı ıle gorustum, Ersoy abı... dunya tatlısı bır adam, bana hemen yenı bır konjektor kargoladı ben de onun bana yolladıgını bugun gerı kargoya verdım umarım yarın elıme ulasır parca da bır an once yurumeye baslar bızım metal yıgını...

bizim konjektörümüz bu, bakın tanıyın,sağdaki kablolu olan...



diğeri de Ersoy abinin gönderdiği malzeme...







Dediğimi yaptım ve hidrolik kapağımı yine orjinal olanı ile değiştirdim üzerindeki ufak tefek sıyrıklarından ötürü...

ilk hali...



buralardan bir Barış Keskin geçti hali:bounce::cat:



işte göz zevkimin bozulmasına mani olan ilahi parça...
takmadan önce cif ve pril ile güzelce temizledim...



bunlarda sanayimizin itleri...






Chopper Virago nun resimleri bunlarda...









---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:32 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:34 PM ----------

Yok mu chopper virago isteyen?:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:27 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:32 PM ----------

Chopperın yakıt tankının hava da olduguna bakmayın yerıne oturuyor, bu arada yine ölüm sessizliği oldu konumda yok mu kimse şu kromajlı kapak sorunuma bakan:silent:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağlı sollu motorun yakıt tankının hemen yanında bulunan iki parça var onlardan bir tanesi diğerine oranla ileride duruyor bu normal mi onu öğrenmek istiyorum diğer virago sahiplerinden
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ama maşaya çarpmaması gerekir tam kırışlarda o çok saçma...

Valla para değil aslında şu alet, 1500 liraya piyasada ne motorlar alınabiliyor araştıran görüyordur zaten, bu onların yanında pırlanta...

ama bunu toplamak için bir yer ve bol zaman gerekiyor tabi

Ankara'dan birisi alsında ben toplayayım aleti:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Haz 2008
Mesajlar
86
1500 lira mı o alet ? motor kısmı ne durumdadır?ve trafıkten cekilmiş mi?
motor alma arifesindeyım de ondan soruyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gel al o zaman motoru saglam atesleme bobını arızalı 300 400 liraya yurur tahmını...
plaka ruhsat hazır...
trafıkte motor
:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:35 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:33 AM ----------

ilanını koydum sahibinden'e
gerçi satılmasa daha iyi yedek parça yapıyordum bundan kendime:mrgreen:

http://www.sahibinden.com/_proje_motoru_-72WQQaXQQ16276739WQQpXQQdisplayitem
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İstanbula götürme ama motoru, bineceksen burada bin bana da lazım oluyor çünkü:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yeni konjektörüm gelmiş Yurtiçi Kargo'dan aradılar...

O zaman ben sanayiye uçuyorum, gidip takalım şu konjektörü, şans dileyin:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tamamdır arkadaşlar çalışıyor motorum konjektörümüz pırlanta gibi oldu:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugun bır kac tehlıke atlattım, son anda yanlıs yone gırmemek ıcın manevra yapan arkası containerlı bir ford transit feci şekilde akköprünün ayağına tosladı, yanında ben vardım, hemen yolun kenarına kaçtım çok heyecanlıydı cidden araç köprünün girişini neredeyse kapattı. Sonra orayı geçtim hiç soluna bakmayan şerefsizin teki anayola direk çıkıverdi onuda motor freni ile atlattım. Çaldığım kornaya el kol yapıyor birde, şu biber gazı için tasarladığım cepleri motora takmaya başlayacağım sanırım artık. Bir tane de yağ haznesi yapıyorum yola yağ bırakıyor ne kadar pisliğim değil mi?

Bunların dışında yola vida bırakan bir şey yapmak istiyorum üstteki yazdıklarım basit, mesela sis yaratan bir tertibat kurabilirim hidrolik yağı ile sağlıyoruz bunu da, etraf yangın yeri gibi oluyor,siz de ateş topu gibi ortadan kayboluyorsunuz...

Trafikte uzun süredir gerilmiyordum bu yüzden savunma modifikasyonlarını bir kenara atmıştım yavaş yavaş monte etmeye başlayayım bari...

En sevdiğim biber gazı ve etrafta hüngür hüngür ağlayan atarlı araç sürücüleri:mrgreen:

Forum kurallarına aykırı olabilir bilemiyorum ama motorunuza savunma anlamında yapabileceğiniz modifikasyonları da talebe göre buradan yayınlayabilirim zamanı gelince
 
Son düzenleme:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Forum kurallarına aykırı olabilir bilemiyorum ama motorunuza savunma anlamında yapabileceğiniz modifikasyonları da talebe göre buradan yayınlayabilirim zamanı gelince

Forum kurallarina aykiri mi bilmem ama ahlak kurallarina kesinlikle aykiri.::yanliss:

Oruç basina vurmaya baslamis daha ilk gunden.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst