- Katılım
- 28 Mar 2009
- Mesajlar
- 355
arkadaşlar bende bu motosikletten alıyorum bunu kç km lerde bakımları oluyor ne bakımları bide servisin garinti kapsadığı konular ne
arkadaşlar bende bu motosikletten alıyorum bunu kç km lerde bakımları oluyor ne bakımları bide servisin garinti kapsadığı konular ne
MİLLET geçen motora rölanti ayaro yaptırdım .. ama yaptırmaz olaydım motor ilk başlarda çalıştırdıktan sonra durmaya başladı daha sonra ise kendi gaz vermeye başladı anlıyacagınız motor hız sabitliyo 50 ye çıkıyorum ellerimi bırakınca motor 50km de gidiyo kendi çok sakat bir durum yani bu rölanti ayarını kendim yapabilir miyim acaba servise verdik katletti resmen
bende aldım bitane 150 t güzel memnunum
hemde çok sakat bi durum ya dün ışıklarda duramadım... en son kontagı kapattım artık da öle durdu ama kırmızıda da geçtimmm allahtan araba gelmiyodu..
bende aldım bitane 150 t güzel memnunum
arkadaşlar benim asya 150 benzindenmi göstergedenmi anlamadım şimdi geçen depoyu full yaptım sora 60 km sora e çizgisinin kırmızı çizginin ortasına geldi depoyu açtım içerde benzin çalkalanıyor var yani yyarım depo daha sora 10 tl lik aldım gösterfe full oldu anlamadı gösterge kırmızıya gelince kaç km daha yol yapabiliriz bu hep böylemi sizdede
hemde çok sakat bi durum ya dün ışıklarda duramadım... en son kontagı kapattım artık da öle durdu ama kırmızıda da geçtimmm allahtan araba gelmiyodu..
Hızlı gidersen 60 ın üstünde benzini çabuk bitirirsin . Kırmızıda binmemeye çalış . Hiç denemedim ama ne zaman biteceğini kestiremez yolda kalırsın .
Selam arkadaşlar
arkadaşlar motoru dün servise 300 km bakımı için bıraktım işimi halldeip geldim akşam motora baktım ondeki rüzgarlık camının altındaki çıtanın bi dişini kırmışlar ve orası acık kapanmıyor ne yapmalıyım
:queen:
1) rodaj dediğiniz motorun 1000km 60 km hızı geçmeme anlamınamı geliyor?
2) bu zaman zarfında motora tek kişi binmekmi lazım?
3) motorun ekstra (buji, akü vs.) gibi parçalarını değiştirmek gerekirmi?
4) ankarada (bahçelievlerde) bu motoru kullanan arkadaşlar varsa nerdeki servise gitmekteler..
5) motorun asya çıkartmalarını çıkartmak kolaymı?
paylaşımlar için teşekkürler.
bende kullanım tecrübelerimi fırsat buldukça paylaşacağım.. yakında bir kaç resim yükleyeceğim..
keşke asya almasayıın